LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] albert heijn prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sylviasmit69

albert heijn prepaid

Ongelezen bericht door sylviasmit69 »

Eind februari heb ik een prepaidpakket gekocht bij albert heijn, formulier opgestuurd omdat ik nummerbehoud wilde.Datum dat het in moest gaan was per 1 maart 2012. eerste week van maart niks gehoord, tweede week gebeld en goh ze hadden geen formulier ontvangen.Maar dat werd per telefoon alsnog geregeld.Kreeg te horen van klantenservicemeneer dat nummer 20 maart overgezet zou worden.Goedkeuring van mn vorige provider(vodafone) had ik al.Op 20 maart kreeg ik s`morgens een sms van Albert Heijn dat nummerbehoud was gelukt en dat ik vanaf dat moment kon bellen, smsen etc. Niet dus, 1244 gebeld ..krijg je te horen :er is iets misgegaan in ons systeem en wordt de vebinding verbroken.Dan maar bellen met klantenservice(22 ct/gesprek)en ja ze wisten ervan,klacht genoteerd en moest over 24 uur maar weer bellen.Vanmorgen dus weer gebeld met k.s. ,wèèr 22 ct/gesprek en ja er was nog niks veranderd, klacht lag al wel bij betreffende afdeling maar het kon nog wel 10 dagen(of langer) duren voor dat ik wat hoor van hun kant. Ben dus al die tijd niet bereikbaar,Ga volgende week maandag ziekenhuis in voor operatie en wil dan wel graag mobiel bereikbaar zijn in het ziekenhuis .Wat ik gewoon niet snap is dat deze klacht ook in 2011 al bekend was (even gegoogled) en er is dus dus nog steeds niks aan gedaan. Intussen kopen mensen wel een prepaid pakket van 9, 95 euro, vragen nummerbehoud aan en vervolgen kunnen ze er niks mee.Waardeloos.Daar komt bij dat je een bonustegoed krijgt als je je aanmeld (5 euro) maar als je niet binnen een bepaalde tijd belt/smst dan vervalt dat tegoed. Ja zo kan ik ook 5 euro "kado"doen !

Hatertje

Re: albert heijn prepaid

Ongelezen bericht door Hatertje »

Misschien is er een storing bij 1 van de 2 providers waardoor je nummerbehoud niet volledig kan worden afgerond? Het is vervelend dat je nummerbehoud niet op de gewenste datum is gerealiseerd, maar het is lijkt me vooralsnog geen ramp.

Mocht je nog steeds niet bereikbaar zijn tegen de tijd dat je het ziekenhuis ingaat is het natuurlijk wel vervelend. Ben je nu al weer bereikbaar? Heb je je toestel al herstart?

sylviasmit69

Ben nog steeds niet bereikbaar , heb mn telefoon al een aantal keer uit/aan gezet maar tot op heden nog geen resultaat.
We blijven het proberen.

sylviasmit69

inmiddels is mn eigen nummer overgezet maar heb nu geen nummerherkenning meer bij inkomende gesprekken . er staat nu standaard 'onbekend ' in het scherm, overigens bij inkomende sms zie ik wel wie het gestuurd heeft. handleiding van mn telefoon (sony e. w350i) nagekeken maar daar staat verder niks over in. poging(en) gedaan om contact op te nemen met de klantenservice van AH maar je krijgt een bandje met een keuze menu maar je hebt er geen keuze bij om iemand aan de lijn te krijgen. een hoop ergenis inmiddels ,en denk dat ik maar weer opstap daar. heeft iemand ook slechte/goede ervaring mat ah prepaid ?

Gesloten