LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ATU Sittard

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Vanah
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2012 11:46

ATU Sittard

Ongelezen bericht door Vanah »

Nou laat ik me 8-3-12 de remschijven en blokjes vervangen.
Auto wordt na remmentest naar buitengereden en in wacht binnen dat ik kan afrekenen, na een tijdje reken ik dan af en loop naar buiten. Hmmm de auto staat op een andere plek, zal wel kloppen.
Nu heb ik z'n ongevallen camera in de auto en kijk enkele dagen later naar de opnames, hmm zijn ze nog een blokje om gereden langs een pin automaat.
Zingen kan ie niet op de muziek en de snelheid ben ik ook niet kapot van, morgen een gesprek hierover maar dacht altijd dat mijn auto daar in goede handen was. Moet ik hier nu vertrouwen in hebben ? Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen hierover.

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: ATU Sittard

Ongelezen bericht door thecure »

huh?? ik snap niets van het verhaal. wat heeft u precies gezien? en draait die camera altijd mee of zo?

Vanah
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2012 11:46

Re: ATU Sittard

Ongelezen bericht door Vanah »

Je auto is klaar en wordt buiten geparkeerd, hierna moet het nodig zijn dat ze een testrit maken.
Bij de testrit wordt de maximum snelheid overschreden en gaat ie onderweg nog ff voor zichzelf stoppen bij een PIN automaat,rijdt vervolgens langs een school (voortgezet onderwijs) met de opmerkingen van "zooooo".

Nee, dat wekt bij mij geen vertrouwen, alle excuses vandaag voor het voorval maar daar blijft het dan bij. Ze hopen wel dat je nog klant blijft.

FF afwachten of ik over enkele weken niet alsnog een proces krijg toegestuurd wegens te hard rijden terwijl ik er niet bij was.

Een ongevals camera in de auto is echt geen luxe, registreerd je rijgedrag en is zeer handig als je een aanrijding zou krijgen zonder jouw schuld. Een echte stille en wettelijk toegestaane getuige.
Laatst gewijzigd door Vanah op 21 mar 2012 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: ATU Sittard

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Vanah schreef: Zingen kan ie niet op de muziek en de snelheid ben ik ook niet kapot van, morgen een gesprek hierover maar dacht altijd dat mijn auto daar in goede handen was. Moet ik hier nu vertrouwen in hebben ? Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen hierover.
Ben ook benieuwd wat ze te zeggen hebben hierover.
Kun je uitleggen wat je bedoelt met "Zingen kan ie niet op de muziek en de snelheid ben ik ook niet kapot van.....". Is wellicht heel belangrijk om het gehele verhaal te snappen en jou van goed advies te voorzien.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: ATU Sittard

Ongelezen bericht door sephora30 »

Lijkt me duidelijk. Hij had de radio of cd aangezet en zat mee te zingen. Vals dus.

Vanah
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2012 11:46

Re: ATU Sittard

Ongelezen bericht door Vanah »

Nou de radio aan en zo vals als maar mogelijk is mee zingen, krijg ik onder de douche nog niet voor elkaar, het niet kapot zijn van de snelheid betekent om op een 50 km weg waar geregeld geflitst wordt harder te rijden dan toegestaan.
Het voorbijzoefen van de belijning op het midden van de weg zegt genoeg over de snelheid, hoef ik over het geluid van acceleratie van de motor bij optrekken verder niks toe te voegen.

Nee, sorry en daar is bij hun de kous mee af.
Ze waren wel zeer benieuwd waarom ik met een ongevallen (registratie) camera rond reed, nou in dit geval dus zeer duidelijk. ( voor als eventueel een process op mijn deurmat zou vallen voor te hard rijden).

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: ATU Sittard

Ongelezen bericht door nevermind »

Dat hij niet kan zingen heeft toch er niets mee te doen, dat kan ik ook niet. :lol:
Belangrijker is, wat ATU in Sittard zegt over dit voorval.
Je schrijft alleen over excuses, maar daar zou toch nog meer geweest zijn, of niet?

Ik denk toch als jij de beelden kunt kijken, je deze ook aan ATU kunt laten zien.

Vanah
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2012 11:46

Re: ATU Sittard

Ongelezen bericht door Vanah »

Beelden aan filiaal manager afgegeven en echt waar ...........alleen een "persoonlijke sorry "en de hoop dat je nog wel klant wil blijven.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: ATU Sittard

Ongelezen bericht door nevermind »

Vanah schreef:Beelden aan filiaal manager afgegeven en echt waar ...........alleen een "persoonlijke sorry "en de hoop dat je nog wel klant wil blijven.
Dus voor jou is het dan zo goed?
Behalve, als je een bonnetje krijg wegens snelheidsovertreding?
Waarom neem je geen contact op met het hoofdkantoor?

http://www.atu.de/pages/shop/home.html

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: ATU Sittard

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Vanah schreef:Ze waren wel zeer benieuwd waarom ik met een ongevallen (registratie) camera rond reed, nou in dit geval dus zeer duidelijk. ( voor als eventueel een process op mijn deurmat zou vallen voor te hard rijden).
Dat mag u toch zeker zelf weten ?
Vanah schreef:Beelden aan filiaal manager afgegeven en echt waar ...........alleen een "persoonlijke sorry "en de hoop dat je nog wel klant wil blijven.
Vind het niet zo'n beste reactie, maar vraag me aan de andere kant wel af met wat voor een reactie u tevreden zou zijn. Niet dat dit aan u ligt hoor, ik vraag me serieus af als ik in dezelfde situatie zou zitten, welke reactie ik dan als prettig zou ervaren. Ik heb echt even geen idee.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: ATU Sittard

Ongelezen bericht door nevermind »

Emmy75 schreef:
Vanah schreef:Ze waren wel zeer benieuwd waarom ik met een ongevallen (registratie) camera rond reed, nou in dit geval dus zeer duidelijk. ( voor als eventueel een process op mijn deurmat zou vallen voor te hard rijden).
Dat mag u toch zeker zelf weten ?
Vanah schreef:Beelden aan filiaal manager afgegeven en echt waar ...........alleen een "persoonlijke sorry "en de hoop dat je nog wel klant wil blijven.
Vind het niet zo'n beste reactie, maar vraag me aan de andere kant wel af met wat voor een reactie u tevreden zou zijn. Niet dat dit aan u ligt hoor, ik vraag me serieus af als ik in dezelfde situatie zou zitten, welke reactie ik dan als prettig zou ervaren. Ik heb echt even geen idee.
Volgens mij heeft TS dit voorval gewoon op het forum gezet, maar is content met het antwoord van de bedrijfsleider.

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: ATU Sittard

Ongelezen bericht door thecure »

Vanah schreef:,rijdt vervolgens langs een school (voortgezet onderwijs) met de opmerkingen van "zooooo".

???? zooooo wat dan???

Gesloten