LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Tele2 ...
Re: Klantenservice Tele2 ...
Ik had nog gezegt tegen die klantenservice chat medewerker dat ze zomaar wat kosten erbij verzinnen op je nota, kreeg ik een sneer dat ze dat niet konden doen dat het toch te veel klanten zouden kosten. Toen antwoorde ik dat doen jullie ook jullie verliezen ook veel klanten zoals ik wel kan lezen op radar en kassa en telecom ervaringen, mevrouw antwoorde dat ik verantwoordelijk was voor mn eigen abonnement en chat werd zomaar afgesloten.
Zo ga je gewoon niet met klanten om.
Ben heel blij dat mn contract ontbonden is k ga fijn naar de kpn waar ik ook internet en tv van heb en nooit geen klachten, ook niet met de klantenservice.
Zo ga je gewoon niet met klanten om.
Ben heel blij dat mn contract ontbonden is k ga fijn naar de kpn waar ik ook internet en tv van heb en nooit geen klachten, ook niet met de klantenservice.
Heb inmiddels, per e-mail, een bevestiging van ontvangst van de klacht en gegevens van Tele2 ontvangen. Nu is het wachten op de meer inhoudelijke reactie.
Zal hier blijven posten over de voortgang van de afhandeling.
Kreeg vanmiddag ook telefoontje van Consuwijzer. Dit telefoontje deed me erg goed. We staan sterker dan we dachten. Goede en nuttige tips gehad.
Blijf hopen op een goede afwikkeling met Tele2.
En ik heb de herkomst van het 0906 nummer kunnen achterhalen via de website van de OPTA. Natuurlijk heb ik ook hier de klacht gedeponeerd.
Resultaat:
• 0906-2898745
• Nummerreeks 0906-2898745
• Status Toegekend
• Bestemming 0900, 0906, 0909 - Informatienummers lang
• Toegekend 20-12-2005
• Aanvraagnummer 2005004594
• Relatienaam Premium XS B.V.
Zal hier blijven posten over de voortgang van de afhandeling.
Kreeg vanmiddag ook telefoontje van Consuwijzer. Dit telefoontje deed me erg goed. We staan sterker dan we dachten. Goede en nuttige tips gehad.
Blijf hopen op een goede afwikkeling met Tele2.
En ik heb de herkomst van het 0906 nummer kunnen achterhalen via de website van de OPTA. Natuurlijk heb ik ook hier de klacht gedeponeerd.
Resultaat:
• 0906-2898745
• Nummerreeks 0906-2898745
• Status Toegekend
• Bestemming 0900, 0906, 0909 - Informatienummers lang
• Toegekend 20-12-2005
• Aanvraagnummer 2005004594
• Relatienaam Premium XS B.V.
Na de bevestiging van de ontvangst van de gegevens blijft het vanaf Tele2 kant angstvallig stil. Zou Daniëlle op vakantie zijn? Of zouden ze het echt aan het uitzoeken zijn. Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.
Premium XS B.V. heeft vrijdag zeer snel gereageerd op een door mij ingezonden e-mail en zegde toe na te kijken wanneer, hoe vaak en voor hoe lang er 'gebeld' zou zijn. Deze gegevens krijg ik namelijk niet van Tele2. Ik moet maar wachten op de factuur.
Alleen na die toezegging van PremiumXS blijft het ook van die zijde stil.
We blijven hoop houden!
Premium XS B.V. heeft vrijdag zeer snel gereageerd op een door mij ingezonden e-mail en zegde toe na te kijken wanneer, hoe vaak en voor hoe lang er 'gebeld' zou zijn. Deze gegevens krijg ik namelijk niet van Tele2. Ik moet maar wachten op de factuur.
Alleen na die toezegging van PremiumXS blijft het ook van die zijde stil.
We blijven hoop houden!
-
Beste MCB67,
Het spijt me dat je nog niks gehoord hebt! Ik heb je bericht nog in behandeling en ik heb mijn collega gevraagd om zo snel mogelijk contact met je op te nemen om de facturatie te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Het spijt me dat je nog niks gehoord hebt! Ik heb je bericht nog in behandeling en ik heb mijn collega gevraagd om zo snel mogelijk contact met je op te nemen om de facturatie te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Beste Daniele,
Als jullie de zaak nog aan het uitzoeken zijn vind ik het niet erg om te wachten op antwoord.
Graag schriftelijk reageren via het e-mailadres van mijn gestuurde e-mail. Ik heb namelijk graag alles vastgelegd op schrift.
M.vr.groet,
MCB
Als jullie de zaak nog aan het uitzoeken zijn vind ik het niet erg om te wachten op antwoord.
Graag schriftelijk reageren via het e-mailadres van mijn gestuurde e-mail. Ik heb namelijk graag alles vastgelegd op schrift.
M.vr.groet,
MCB
Tele2 Webcare schreef:Beste MCB67,
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Beste MCB67,
Mijn collega heeft je helaas telefonisch nog niet kunnen bereiken. Telefonisch contact is nodig om de kosten voor 0900 nummers te bespreken en om uitleg te geven hierover. Kun je me via e-mail nog laten weten op welk telefoonnummer en op welke datum/tijdstip je het beste bereikbaar bent? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn collega heeft je helaas telefonisch nog niet kunnen bereiken. Telefonisch contact is nodig om de kosten voor 0900 nummers te bespreken en om uitleg te geven hierover. Kun je me via e-mail nog laten weten op welk telefoonnummer en op welke datum/tijdstip je het beste bereikbaar bent? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Beste Danielle,
Als ik deze reactie van Tele2 zo lees vrees ik dat ze echt niet begrepen hebben wat nu mijn eigenlijke klacht is.
Jouw collega heeft me nog helemaal niet gebeld. Ik heb namelijk geen gemiste oproepen. Dat is wat anders dan dat jouw collega mij nog niet heeft kunnen bereiken. Ik hoef geen uitleg over de kosten van een 0900 nummer want ik weet hoe dat werkt.
Ik wil graag weten waarom het 0906 nummer blijkbaar door mij gebeld zou zijn terwijl ik dat nummer nog nooit gebeld heb!!!!!
Maar ik zal mijn telefoonnummer nogmaals, per e-mail, aan jullie doorgeven. Al staat dit nummer OOK AL in mijn eerste e-mail aan jou!
Met vriendelijke groet,
MCB
Als ik deze reactie van Tele2 zo lees vrees ik dat ze echt niet begrepen hebben wat nu mijn eigenlijke klacht is.
Jouw collega heeft me nog helemaal niet gebeld. Ik heb namelijk geen gemiste oproepen. Dat is wat anders dan dat jouw collega mij nog niet heeft kunnen bereiken. Ik hoef geen uitleg over de kosten van een 0900 nummer want ik weet hoe dat werkt.
Ik wil graag weten waarom het 0906 nummer blijkbaar door mij gebeld zou zijn terwijl ik dat nummer nog nooit gebeld heb!!!!!
Maar ik zal mijn telefoonnummer nogmaals, per e-mail, aan jullie doorgeven. Al staat dit nummer OOK AL in mijn eerste e-mail aan jou!
Met vriendelijke groet,
MCB
Tele2 Webcare schreef:Beste MCB67,
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Net een heel goed gesprek gehad met een medewerker van Tele2 die n.a.v. de klacht contact met mij opnam.
De klacht is naar volle tevredenheid opgelost!
Deze medewerker was zeer aangenaam om mee te praten en, eigenlijk nog belangrijker, hij luisterde echt. Zo kwamen we gezamenlijk tot een prima oplossing.
Ben nu weer een tevreden Tele2 klant.
De klacht is naar volle tevredenheid opgelost!
Deze medewerker was zeer aangenaam om mee te praten en, eigenlijk nog belangrijker, hij luisterde echt. Zo kwamen we gezamenlijk tot een prima oplossing.
Ben nu weer een tevreden Tele2 klant.
De oplossing komt/staat op papier/mail?
Van Tele2 en/of jouzelf?
Van Tele2 en/of jouzelf?
-
Beste MCB67,
Bedankt voor je reactie! Fijn om te lezen dat het contact goed gelopen is en dat je tevreden bent over de oplossing. Als je nog vragen hebt over de afhandeling dan hoor ik het graag van je!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je reactie! Fijn om te lezen dat het contact goed gelopen is en dat je tevreden bent over de oplossing. Als je nog vragen hebt over de afhandeling dan hoor ik het graag van je!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2