LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bedenbox.nl
-
Re: bedenbox.nl
Hallo,
auch ich habe am 21.02 eine Bestellung über das Internet in Höhe von 1.400 € bei Bed en Box gemacht und Möbel von Bopita bestellt Dummerweise Vorausszahlung gewählt..http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... 9&t=113670#..). Ich habe gerade gesehen, dass noch ein weitere deutscher Eintrag dabei ist. Für mich stellt sich jetzt auch die Frage, was kann man jetzt tun. Bed en Box hat gestern und letzten Freitag versucht mich mittags telefonisch zu erreichen. Da ich berufstätig bin, habe ich die Nachricht erst nach 17.oo Uhr abgehört und niemanden unter der angegeben Telefonnummer erreicht.
Morgen werde ich den Verbraucherschutz anrufen, um das weitere Vorgehen zu besprechen. GGf suchen wir uns auch einen Anwalt, der sich mit EU-Recht auskennt.
Wer auch aus Deutschland bei Bed en Box bestellt hat, kann sich auch gerne bei mir melden, zwecks Abstimmung weiteres VOrgehen:
[email protected].
Grüße
Britta
auch ich habe am 21.02 eine Bestellung über das Internet in Höhe von 1.400 € bei Bed en Box gemacht und Möbel von Bopita bestellt Dummerweise Vorausszahlung gewählt..http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... 9&t=113670#..). Ich habe gerade gesehen, dass noch ein weitere deutscher Eintrag dabei ist. Für mich stellt sich jetzt auch die Frage, was kann man jetzt tun. Bed en Box hat gestern und letzten Freitag versucht mich mittags telefonisch zu erreichen. Da ich berufstätig bin, habe ich die Nachricht erst nach 17.oo Uhr abgehört und niemanden unter der angegeben Telefonnummer erreicht.
Morgen werde ich den Verbraucherschutz anrufen, um das weitere Vorgehen zu besprechen. GGf suchen wir uns auch einen Anwalt, der sich mit EU-Recht auskennt.
Wer auch aus Deutschland bei Bed en Box bestellt hat, kann sich auch gerne bei mir melden, zwecks Abstimmung weiteres VOrgehen:
[email protected].
Grüße
Britta
Hallo,
We hebben op onze emailadres goed nieuws mogen ontvangen.
Hopelijk krijgen we nu snel te horen wanneer we het bed ontvangen!
Ze doen bij bedenbox.nl schijnbaar wel hun uiterste best om alles te leveren.
Als we alles geleverd hebben gekregen, zullen we dat netjes vermelden hier.
Geachte klant van Bed en Box,
Zojuist hebben wij een zeer goed gesprek gehad met Bopita. Hieruit is naar voren gekomen dat wij, mede dankzij de flexibele opstelling van Bopita, alle bestelde artikelen alsnog kunnen leveren.
Wij gaan nu de details uitwerken en houden u op zeer korte termijn op de hoogte over het vervolg.
Met vriendelijke groet,
Bed en Box
Johannes Huddeweg 14
6827 CB Arnhem
[email protected]
Sehr geehrte Kunden von Bed and Box,
Wir hatten gerade ein sehr gutes Gespräch mit Bopita. Es ist deutlich geworden, dass wir, mit dank der flexiblen Anordnung von Bopita, daß wir alle bestellten Artikel noch liefern können.
Wir haben jetzt die Einzelheiten auszuarbeiten und werden Sie sehr kurzfristig über die Fortsetzung informieren.
Mit freundlichen Grüßen,
Bed en Box
Johannes Huddeweg 14
6827 CB Arnhem
[email protected]
We hebben op onze emailadres goed nieuws mogen ontvangen.
Hopelijk krijgen we nu snel te horen wanneer we het bed ontvangen!
Ze doen bij bedenbox.nl schijnbaar wel hun uiterste best om alles te leveren.
Als we alles geleverd hebben gekregen, zullen we dat netjes vermelden hier.
Geachte klant van Bed en Box,
Zojuist hebben wij een zeer goed gesprek gehad met Bopita. Hieruit is naar voren gekomen dat wij, mede dankzij de flexibele opstelling van Bopita, alle bestelde artikelen alsnog kunnen leveren.
Wij gaan nu de details uitwerken en houden u op zeer korte termijn op de hoogte over het vervolg.
Met vriendelijke groet,
Bed en Box
Johannes Huddeweg 14
6827 CB Arnhem
[email protected]
Sehr geehrte Kunden von Bed and Box,
Wir hatten gerade ein sehr gutes Gespräch mit Bopita. Es ist deutlich geworden, dass wir, mit dank der flexiblen Anordnung von Bopita, daß wir alle bestellten Artikel noch liefern können.
Wir haben jetzt die Einzelheiten auszuarbeiten und werden Sie sehr kurzfristig über die Fortsetzung informieren.
Mit freundlichen Grüßen,
Bed en Box
Johannes Huddeweg 14
6827 CB Arnhem
[email protected]
Beetje vreemde zin van een professionele verkoper. Zij zijn in gebreke, maar "dankzij de flexibele instelling van" bla bla bla, enz.. Een verkoper hoort gewoon te leveren wat er besteld/overeengekomen is.Geachte klant van Bed en Box,
Maxiem.
Op 4 maart jl heb ik een bestelling geplaatst voor een totaal bedrag van 90 Euro. De bestelde goederen heb ik echter nooit ontvangen en door Bed en Box is nooit gereageerd op mijn verzonden emails met daarin het verzoek tot levering of terugbetaling. Ook heb ik meerdere malen geprobeerd om telefonisch met hen in contact te komen, maar kreeg geen gehoor.
Intussen had begrepen dat het bedrijf mogelijk failliet zou zijn en daarom heb ik bij een ander bedrijf een nieuwe order geplaatst (en ontvangen). Tot mijn grote verbazing heb ik gisteren de volgende email ontvangen van Bed en Box:
Beste,
Vandaag hebben wij uw bestelling met ordernummer 11842 verzonden.
Vind u www.bedenbox.nl een leuke website? Klik dan op onze site in de rechter kolom op de +1 button .
Volg Bed en Box via twitter en maak gebruik van unieke aanbiedingen: http://twitter.com/bedenbox
Met vriendelijke groet,
Bed en Box
Weer heb ik geprobeerd om telefonisch in contact te komen, maar weer word de telefoon niet beantwoord. Nu zit ik dus straks met een dubbele bestelling en een dubbele betaling......
Intussen had begrepen dat het bedrijf mogelijk failliet zou zijn en daarom heb ik bij een ander bedrijf een nieuwe order geplaatst (en ontvangen). Tot mijn grote verbazing heb ik gisteren de volgende email ontvangen van Bed en Box:
Beste,
Vandaag hebben wij uw bestelling met ordernummer 11842 verzonden.
Vind u www.bedenbox.nl een leuke website? Klik dan op onze site in de rechter kolom op de +1 button .
Volg Bed en Box via twitter en maak gebruik van unieke aanbiedingen: http://twitter.com/bedenbox
Met vriendelijke groet,
Bed en Box
Weer heb ik geprobeerd om telefonisch in contact te komen, maar weer word de telefoon niet beantwoord. Nu zit ik dus straks met een dubbele bestelling en een dubbele betaling......
-
- Contacteer:
Kennelijk hebben ze een twitter account..
Ik zou me daar ook melden (en alle gedupeerden) want dat is een ideaal drukmiddel om hun wanpraktijken bekend te maken.
Je kan trouwens ze een brief sturen waarin je de koop ontbind op grond van wanprestatie, en dat ze verzocht worden binnen 10 dagen het totale bedrag terug te betalen. Eventuele goederen worden dan geretourneerd - maar in principe zou je het ook kunnen weigeren.
Probleem alleen is - waar gaat een evetuele levering dan heen, en zie maar eens geld terug te vangen.
Gaat het om een product / producten die je vaker kan gebruiken - dan zou ik (ALS ze al leveren, eerst zien, dan geloven) dit gewoon houden - en anders via Marktplaats of zo...
Ik zou me daar ook melden (en alle gedupeerden) want dat is een ideaal drukmiddel om hun wanpraktijken bekend te maken.
Je kan trouwens ze een brief sturen waarin je de koop ontbind op grond van wanprestatie, en dat ze verzocht worden binnen 10 dagen het totale bedrag terug te betalen. Eventuele goederen worden dan geretourneerd - maar in principe zou je het ook kunnen weigeren.
Probleem alleen is - waar gaat een evetuele levering dan heen, en zie maar eens geld terug te vangen.
Gaat het om een product / producten die je vaker kan gebruiken - dan zou ik (ALS ze al leveren, eerst zien, dan geloven) dit gewoon houden - en anders via Marktplaats of zo...
-
Meine komplette Bestellung ist heute geliefert worden..Hoffentlich klappt es bei allen Anderen auch so gut!http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... 9&t=113670#
viele Grüße
viele Grüße
Hallo,
Wij hebben zojuist alles netjes geleverd gekregen.
Alles klopte en we kunnen nu alles in elkaar zetten.
Hopelijk krijgen alle andere hun spullen ook spoedig!
Een pluim voor bedenbox.nl dat ze alles toch netjes hebben kunnen afhandelen.
Mvg, Sittard24
Wij hebben zojuist alles netjes geleverd gekregen.
Alles klopte en we kunnen nu alles in elkaar zetten.
Hopelijk krijgen alle andere hun spullen ook spoedig!
Een pluim voor bedenbox.nl dat ze alles toch netjes hebben kunnen afhandelen.
Mvg, Sittard24
hallo,
Gelukkig nu ook alles geleverd gekregen van bedenbox. Eigenaar zelf heeft de spullen afgeleverd. Gelukkig voor ons hebben ze het nog goed kunnen oplossen.
Gelukkig nu ook alles geleverd gekregen van bedenbox. Eigenaar zelf heeft de spullen afgeleverd. Gelukkig voor ons hebben ze het nog goed kunnen oplossen.
alles is bij ons ook geleverd... blij dat dit is opgelost
Tot op heden hebben wij nog niets gekregen, ook geen reactie op de eerdere mails. Ik blijf het raar vinden om nu te lezen dat er toch ook klanten zijn die hun bestelling wel hebben.
Iemand info hoe dit kan??
Iemand info hoe dit kan??
Bizar! Tegen mij hadden ze gezegd dat alle klanten (een tachtigtal) hun goederen zouden ontvangen....
-
In google maps zoeken naar Graanhoeve 6 Arnhem.
Via streetview zie je daar hun bus voor de deur staan. Waarschijnlijk hun oude vestigingsadres maar wellicht nog steeds hun woonadres.
Het bedrijfspand (Johannes Huddeweg 14 Arnhem) staat niet alleen te huur maar ook leeg.
Succes!
Via streetview zie je daar hun bus voor de deur staan. Waarschijnlijk hun oude vestigingsadres maar wellicht nog steeds hun woonadres.
Het bedrijfspand (Johannes Huddeweg 14 Arnhem) staat niet alleen te huur maar ook leeg.
Succes!