LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Leonardus91
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 mar 2012 19:19

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Leonardus91 »

Beste HN :oops: ,

Jullie geven bijna altijd als goedkope reactie op klachten, dat we jullie via DM een berichtje zou moeten sturen :lol:

Als ik op de een of andere manier jullie zou kunnen bereiken, dan zou ik dat met alle liefde en plezier doen. Echter ik krijg geen reactie op mijn emailtjes die ik achterlaat op jullie site. Terugbellen lukt jullie blijkbaar niet en ik heb helemaal geen adres waar ik een DM naar toe zou kunnen sturen! :evil:

Als jullie nu eindelijk eens een fastsoenlijk bedrijf worden, die een werkende en te bereiken klachtenservice heeft, misschien dat jullie dan bestaansrecht zouden hebben. Op dit moment zijn jullie echt onbetrouwbaar en hebben een schandalige klantenbehandeling!!! :evil:

Geef me maar een adres waar ik een DM naar toe kan sturen, dan zal ik laten weten waar ik tegenaan loop
Het liefst wil ik dat jullie mij mailen op onderstaand mailadres! :!:
MAIL MIJ OP: [email protected]

MAXIEM

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Leonardus91

Je schrijft:
Beste mensen van HN,
Probeer de mail eens te beantwoorden of mail mij maar op mijn mail, dit komt altijd aan. Ook kunnen jullie mij op mijn mobiele telefoonnummer de hele dag bereiken. Zowel mijn email. als mijn 06-nummer zijn in jullie bezit (zie jullie webcaremail), dus maak daar eens gebruik van!!!
De klacht bestaat nu al anderhalve maand. Schandalig dat dit zo lang duurt om jullie zover te krijgen dat er iemand daadwerkelijk mij te woord staat.
Ik begin zo langzamerhand te geloven dat er geen sprake meer is van een communicatieprobleem. Het heeft veel weg van pure onwil om jouw probleem op te lossen, maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen als er alsnog een e-mailtje gestuurd wordt of het 06-nummer gebeld wordt door Hollandsnieuwe. Dat blijft dus afwachten.

Maxiem.

Leonardus91
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 mar 2012 19:19

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Leonardus91 »

Ik viel zowat van mijn stoel, maar vandaag werd ik gebeld door de klantenservice van HN en kreeg ik zowaar iemand aan de lijn.

Haar aanbod was: Vandaag nog de kapote simkaart kosteloos vervangen en aan het hoofdkantoor vragen voor een coulanceregeling wat de 2 maanden tevergeefs betaalde abonnementsgelden betreft.

Evan afwachten dus. Gezien reacties op klachten van andere HN-abonnees ben ik er nog niet gerust op, dat morgen mijn nieuwe simkaart bij de post zit. :?

Jullie horen de uitkomst wel

Leonardus91

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Leonardus91,

Zoals we gisteren telefonisch aangegeven hebben vragen we bij het hoofdkantoor aan wat we voor je kunnen doen. Zodra we hier een antwoord van ontvangen hebben zullen we direct contact met je opnemen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Leonardus91
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 mar 2012 19:19

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Leonardus91 »

Jammer, :(

Vandaag nog geen simkaart binnen gekregen. Een slecht voorteken?!? :?
Ik wacht morgen in spanning de post af.

Leonardus91

Leonardus91
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 mar 2012 19:19

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Leonardus91 »

Eindelijk! :P De simkaart kwam vandaag per post binnen.

Nu nog afwachten wat het hoofdkantoor over de compensatie van de 2 maanden onbereikbaarheid gaat zeggen. :|

Leonardus91

Leonardus91
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 mar 2012 19:19

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Leonardus91 »

Ik kreeg vandaag het volgende teleurstellende antwoord van het hoofdkantoor :( :

Het hoofdkantoor heeft aangegeven dat je beltegoed nog ruim een maand lang geldig is. Je hebt een maand lang om je overige tegoed nog te gebruiken. Er wordt geen verdere compensatie gegeven, gezien er geen kosten in rekening worden gebracht voor de simkaart
Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en wil je bedanken voor je reactie.

Vriendelijke groeten,

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Klantenservice


Ze bewijzen hiermee, niet echt met hun klanten mee te willen denken of rekening te houden met de gevoelens van klanten, die zich benadeeld voelen.
Ik noem dit niet echt "KLANTENSERVICE" :? .

Leonardus91
Laatst gewijzigd door Radar op 07 apr 2014 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

MAXIEM

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Leonardus91

De reaktie van de "klantenservice" is op zijn minst gezegd onbehoorlijk. Je bent 2 maanden onbereikbaar geweest, dus hebben ze twee maanden niet de dienst geleverd die is afgesproken. Je hebt wel degelijk twee maanden "schade" geleden, die zij naar mijn mening gewoon moeten compenseren. Ik zou dus met hun kattebelletje niet accoord gaan.

Maxiem.

Leonardus91
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 mar 2012 19:19

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Leonardus91 »

Beste mensen van HN(hoofdkantoor)


Ik zou wel eens willen weten hoe jullie zouden reageren als je 2 maanden niet bereikbaar bent op je eigen abonnementsnummer. Sterker nog dat je dan ook nog je gewone abonnementskosten worden afgeschreven, alsof er niets aan de hand is.


Ik denk dat als dit maar 1 week of 1 dag zou duren, dan zouden jullie op je achterste benen staan en mensen eruit zouden vliegen.


Echt onbegrijpelijk dat jullie naar klanten doen alsof dit de normaalste zaak van de wereld is en dat je daar als klant van jullie "service :oops: " ook niet hoeft te verwachten enige compensatie voor te krijgen.


Slechtere reclame kun je niet maken. Jullie laten weer opnieuw zien totaal niet klantgericht te zijn en geen betrouwbare provider te zijn.


Als jullie nog veel langer willen bestaan zal het roer echt om moeten en zullen jullie je af moeten vragen wat meer waard is. Kortstondig gewin over de ruggen van nietsvermoedende klanten, die na 1 abonnementsperiode gillend bij jullie weglopen, met alle negatieve publiciteit die daarbij hoort. Of dat jullie liever tevreden klanten houden, die jaren bij jullie blijven en rondvertellen dat ze tevreden zijn over de service die ze bij HN krijgen.

Als ik jullie was, dan wist ik het wel, maar dat muntje moet bij jullie blijkbaar nog vallen.


Ik ben in ieder geval zwaar teleurgesteld :( en zal, mits er niet verandert, nooit meer klant bij jullie zijn en aan iedereen verkondigen die maar horen wil, om nooit in de valstrik van HN te trappen en ook vrienden hiervoor te waarschuwen.


Leonardus91

MAXIEM

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Leonardus91

Uit jouw laatste bericht (30 maart 2012 20:11) konkludeer ik, dat je de reaktie van Hollandsnieuwe als een gotspe ervaart. Daar kan ik in dit geval wel enig begrip voor opbrengen.

Maxiem.

Gesloten