LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NS Claim bij vertraging werkt niet?

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
djoest

NS Claim bij vertraging werkt niet?

Ongelezen bericht door djoest »

Kan iemand bevestigen dat de online NS applicatie niet werkt?

Ik kan al zeker sinds 24/11/2011 geen gebruik maken van online "geld terug bij vertraging". De NS website zegt steevast "Claim indienen Helaas, er is iets misgegaan." Dit nadat ik het vinkje zet bij "Ik verklaar dat ik deze claim volledig en naar waarheid heb ingevuld." en op verder klik.

De medewerkers van NS klantenservice kunnen er helaas niets mee. Ze kunnen me ook niet in contact brengen met iemand die dat wel kan. De meldingen die ik destijds via het online formulier voor vragen en telefonisch heb gedaan hebben tot nog toe niet geholpen.

GJvdZ

Re: NS Claim bij vertraging werkt niet?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Probeer het eens met een andere browser. Wil wel eens helpen.

djoest

Ongelezen bericht door djoest »

Helaas. Firefox, Opera, IE en Chrome. Hiervan de eerste twee zowel op Windows Vista als Ubuntu Linux. Allen hetzelfde resultaat.

Ik stel me voor dat ik de enige ben met dit probleem en dat het daarom "nog niet is opgelost". Als meer mensen er last van hebben dan neem ik aan dat ze de functie tijdelijk uitzetten. Nu kan ik het formulier invullen en pas op het laatst bij het versturen gaat het mis. Heel lomp.

Is er wellicht een specifiek OV/NS forum (niet van tros/radar) waar er meer gebruikers zijn met ervaring met het online indienen van een vertragingsclaim?

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Geen problemen. Elke "geld terug bij vertraging" wordt geaccepteerd en krijg ik een bevestiging van het verzonden bericht.

RedShy

Ongelezen bericht door RedShy »

Op het station en op andere infopunten kun je ook een papieren versie halen en dat insturen.
Heb het in februari nog gedaan; werkt perfect.

Gesloten