LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] binnenmaas computers
binnenmaas computers
ik heb in november mijn videokaart de ati 6990 opgestuurd naar binnenmaas computers omdat er een defect was.
heb al een aantal keren contact opgenomen met binnenmaas computers en steeds was de videokaart nog niet klaar omdat ze die doorgestuurd hadden naar de fabriek, de laatste 2 weken nemen ze hun telefoon niet meer op en begin ik dus de twijfelen. normaal gesproken zou de videokaart binnen 5 weken terug komen maar dat is nu dus al een half jaar!
heeft iemand advies over wat nu te doen?
mvg Daan
heb al een aantal keren contact opgenomen met binnenmaas computers en steeds was de videokaart nog niet klaar omdat ze die doorgestuurd hadden naar de fabriek, de laatste 2 weken nemen ze hun telefoon niet meer op en begin ik dus de twijfelen. normaal gesproken zou de videokaart binnen 5 weken terug komen maar dat is nu dus al een half jaar!
mvg Daan
Re: binnenmaas computers
Moeilijk te zeggen, kwam wel een eerder bericht tegen http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=73826
Op de meeste shopreviews zijn de laatste beoordelingen zeer positief maar wel alweer van medio-2011.
Domme vraag misschien, maar heb je ze al gebeld of aangeschreven? Wat was het antwoord?
Op de meeste shopreviews zijn de laatste beoordelingen zeer positief maar wel alweer van medio-2011.
Domme vraag misschien, maar heb je ze al gebeld of aangeschreven? Wat was het antwoord?
ja heb ze 5/6 keer gebeld altijd zelfde reactie: sorry we kunnen er niks aan doen video kaart is bij AMD. alleen laatste tijd nemen ze dus niet op, en op mails hebben ze nooit gereageerd.
Laatst gewijzigd door hetqtje op 27 mar 2012 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
ja vind ik ook alleen het is wel een videokaart van 600 euro dus zou er toch snel weer gebruik van willen maken.vogels schreef:Flutzaak, dus. Zo ga je niet om met je klanten.hetqtje schreef:ja heb ze 5/6 keer gebeld altijd zelfde reactie: sorry we kunnen er niks aan doen video kaart is bij AMD. alleen laatste tijd nemen ze dus niet op, en op mails hebben ze nooit gereageerd
binnen 4 weken zoiets, en toen dus binnenmaas gebeld en zeiden ze opsturen. en zouden zij hem doorsturen naar de fabriek. de geschatten tijd was toen 5 weken en dat was op 14-11-2011. dus na 5 weken natuurlijk even bellen hoe het er mee zat. en kreeg ik te horen ja duurt iets langer. na 2 maanden nog een keer bellen kreeg ik te horen dat ze hem vergeten waren bij de fabriek en nu in behandeling zouden nemen. en daarna nog aantal telefoontjes maar geen fatsoenlijk antwoord meer gekregen.vogels schreef:Binnen hoeveel tijd na aankoop ging je videokaart trouwens problemen geven?
heeft iemand enig advies over wat te doen? want de winkel zelf is niet meer bereikbaar.
[persoonsgegevens verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 27 mar 2012 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Stuur de winkel een aangetekende brief waarin u het bedrijf sommeert binnen 14 dagen de gerapareerde videokaart, gerepareerd te retourneren, of binnen diezelfde termijn een nieuwe, gelijkwaardige of betere videokaart te leveren. Indien dit niet gebeurt zult u de aankoop ontbinden en het volledige aankoopbedrag terugeisen. Stel tevens dat als u tot incassomaatregelen en/of juridische procedures moet overgaan de kosten daarvoor geheel voor rekening van binnenmaas computers komt.hetqtje schreef:ik heb in november mijn videokaart de ati 6990 opgestuurd naar binnenmaas computers omdat er een defect was.
mvg Daan
olaf79 schreef:Stuur de winkel een aangetekende brief waarin u het bedrijf sommeert binnen 14 dagen de gerapareerde videokaart, gerepareerd te retourneren, of binnen diezelfde termijn een nieuwe, gelijkwaardige of betere videokaart te leveren. Indien dit niet gebeurt zult u de aankoop ontbinden en het volledige aankoopbedrag terugeisen. Stel tevens dat als u tot incassomaatregelen en/of juridische procedures moet overgaan de kosten daarvoor geheel voor rekening van binnenmaas computers komt.hetqtje schreef:ik heb in november mijn videokaart de ati 6990 opgestuurd naar binnenmaas computers omdat er een defect was.
mvg Daan
heel bedankt voor het advies, vandaag is er wel contact geweest met binnenmaas en ze zouden het gaan oplossen. ze waren op vakantie, wel raar dat ze niks op de site of antwoord apparaat zetten. hoop dat het snel over is met het gedoe
ja voor een deel heb je gelijk maar de eerste 5 maanden reageerden ze wel ( alleen niet zoveel nuttigs te vermelden).vogels schreef:Alweer of nog steeds???? Een half jaar op vakantie?ze waren op vakantie
Dat ze nu reageren, is zeer waarschijnlijk omdat ze dit topic hebben gelezen. Kortom: blijft voor mij een flutshop!
Oke, maar dat blijft dus onacceptabel omdat een videokaart makkelijk in een paar weken (maximaal) te repareren of te vervangen valt. Ik zou ze nog steeds de termijn van 14 dagen stellen, want anders blijven ze je afwimpelen. Doe dit schriftelijk (liefst aangetekend) dan heb je bewijs. Geloof me na zoveel tijd is 14 dagen heel redelijk.hetqtje schreef:ja voor een deel heb je gelijk maar de eerste 5 maanden reageerden ze wel ( alleen niet zoveel nuttigs te vermelden).vogels schreef:Alweer of nog steeds???? Een half jaar op vakantie?ze waren op vakantie
Dat ze nu reageren, is zeer waarschijnlijk omdat ze dit topic hebben gelezen. Kortom: blijft voor mij een flutshop!
[/quote]Oke, maar dat blijft dus onacceptabel omdat een videokaart makkelijk in een paar weken (maximaal) te repareren of te vervangen valt. Ik zou ze nog steeds de termijn van 14 dagen stellen, want anders blijven ze je afwimpelen. Doe dit schriftelijk (liefst aangetekend) dan heb je bewijs. Geloof me na zoveel tijd is 14 dagen heel redelijk.[/quote]
er is vandaag weer contact opgenomen we krijgen een nieuwe toegestuurd, als er weer een tijd geen contact is zal ik alsnog schriftelijk een termijn stellen.
er is vandaag weer contact opgenomen we krijgen een nieuwe toegestuurd, als er weer een tijd geen contact is zal ik alsnog schriftelijk een termijn stellen.
Tsja, zo gaat het toch altijd. Zo zie je maar klagen via een openbaar medium heeft zin.vogels schreef:En dat moet 5/6 maanden duren? Nu het op het web staat, kan het ineens wel vlot geregeld worden?er is vandaag weer contact opgenomen we krijgen een nieuwe toegestuurd
nou snel wil ik ook nog niet zeggen het mailen gaat nog altijd moeizaam en vandaag is er nog geen goede oplossing gekomen hoop dat het morgen geregeld is anders moet ik andere stappen ondernemen
vandaag weer contact gehad, we krijgen de waarde van de videokaart helemaal terug, en kunnen er nu een nieuwe voor uitzoeken. zou maandag zal hij een nieuwe naar keuze opsturen( binne de prijsklassen of met bijbetaling nog een betere). dus het lijkt nu uiteindelijk goed opgelost!hetqtje schreef:nou snel wil ik ook nog niet zeggen het mailen gaat nog altijd moeizaam en vandaag is er nog geen goede oplossing gekomen hoop dat het morgen geregeld is anders moet ik andere stappen ondernemen
Hopelijk doet hij dat opsturen niet weer op de rug van een slak zodat het weer 6 maanden duurt.hetqtje schreef:vandaag weer contact gehad, we krijgen de waarde van de videokaart helemaal terug, en kunnen er nu een nieuwe voor uitzoeken. zou maandag zal hij een nieuwe naar keuze opsturen( binne de prijsklassen of met bijbetaling nog een betere). dus het lijkt nu uiteindelijk goed opgelost!hetqtje schreef:nou snel wil ik ook nog niet zeggen het mailen gaat nog altijd moeizaam en vandaag is er nog geen goede oplossing gekomen hoop dat het morgen geregeld is anders moet ik andere stappen ondernemen