LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelkamerveiling .....

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
orshoka

Hotelkamerveiling .....

Ongelezen bericht door orshoka »

Ik heb vorig jaar in augustus een 3 dagen veiling in Gent gewonnen en betaald. Het was een jaar geldig. Wegens borstkanker heb ik niet onmiddellijk kunnen boeken maar ik dacht nu het te doen voor juni. Toch binnen het jaar? Wel dit is niet mogelijk wegens administratie.... Dat kunnen ze toch niet maken? Ik kan begrijpen dat ze er 25 euro voor zouden vragen ivm met onkosten. Maar er wordt zelfs geen alternatief aangeboden. :(

Supporthkv
Contacteer:

Re: Hotelkamerveiling .....

Ongelezen bericht door Supporthkv »

Geachte mevrouw van Orshoven,

Allereerst willen wij graag ons medeleven uiten naar u. Wij hopen dat u weer gezond wordt en wensen u veel sterkte toe in deze periode.

De Sandton arrangementen welke wij op onze website aanbieden zijn altijd 6 maanden geldig. Deze voorwaarden staan in de veilingen altijd vermeld.

U kunt sinds kort een aantal van onze arrangementen bij ons verlengen. Zo kunt u ook de arrangementen van Sandton Hotels verlengen. Dit kunt u doen door in te loggen op onze website en bij het kopje "gewonnen veilingen" te drukken op de link "verleng waardebon". Hier kunt u uw waardebon verlengen met 6 maanden tegen betaling van €20.

Wij hopen hiermee uw vraag te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groeten,

Webcare Hotelkamerveiling.nl

Gesloten