LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe antwoordkaart PRF / Contact gedupeerden PRF?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Inde Aarde
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2010 15:50

Nieuwe antwoordkaart PRF / Contact gedupeerden PRF?

Ongelezen bericht door Inde Aarde »

Beste mensen,

Ik heb opnieuw een antwoordkaartje gehad van de heer Berkhouwer met twee opties, in te vullen voor 1 april 2010. Ik heb hiervoor wederom contact gezocht met de Gedupeerden PRF, Yvonne Heemskerk en Harry Oosterwijk, maar ik krijg van hen alleen maar replies dat er zo snel mogelijk contact met mij wordt opgenomen. Maar de eerste mail is al meer dan 3 maanden oud! Ik weet niet wat er voor mogelijkheden zijn als ik hier niet verder mee kom. Ik moet een beslissing nemen en dan lijken de opties van de heer Berkhouwer de enige mogelijkheden die ik heb.

Wie kan adviseren en wie weet hoe ik contact kan opnemen met de Gedupeerden PRF of mogelijk een andere belangenvereniging voor PRF?

Alvast bedankt!

ahermans
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2010 17:50

Re: Nieuwe antwoordkaart PRF / Contact gedupeerden PRF?

Ongelezen bericht door ahermans »

Ik heb ook de antwoordkaart van PRF ontvangen en zelfs ook al de reminder. Ook ik ben op zoek naar medestanders om na te gaan wat wijs is in deze situatie. Ik heb ook de indruk dat Yvonne Heemskerk die namens de gedupeerden zeer actief was, niet meer reageert. Wie kan ons verder helpen??

Inde Aarde
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2010 15:50

Re: Nieuwe antwoordkaart PRF / Contact gedupeerden PRF?

Ongelezen bericht door Inde Aarde »

Beste Ahermans,

Dank voor de melding; da zijn er in ieder geval twee. Maar zijn wij de enige? Wat kunnen we doen?

edje1967
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 mar 2012 21:03

Re: Nieuwe antwoordkaart PRF / Contact gedupeerden PRF?

Ongelezen bericht door edje1967 »

ahermans schreef:Ik heb ook de antwoordkaart van PRF ontvangen en zelfs ook al de reminder. Ook ik ben op zoek naar medestanders om na te gaan wat wijs is in deze situatie. Ik heb ook de indruk dat Yvonne Heemskerk die namens de gedupeerden zeer actief was, niet meer reageert. Wie kan ons verder helpen??

OOk WIJ HOREN BIJ DE GEDUPEERDEN WIE HELPT ONS

aatje&faatje
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2012 22:59

Re: Nieuwe antwoordkaart PRF / Contact gedupeerden PRF?

Ongelezen bericht door aatje&faatje »

ook wij zijn de gedupeerde en ook wij hebben gisteren een antwoordkaart ontvangen en moeten binnen 14 dagen een antwoord geven alternatief 1: bio- energie alleen bij minimaal 2000 euro netto-opbrengst per ha wij hebben 0,3ha, dus dat leverd niks op maar hebben wel onze kap nodig.
En alternatief 2: 1 jaar wachten en dan geen garantie en in 2013 de bomen op onze kosten verwijderen.
Noemen ze dit een keuze :?:
Gisteren ook e-mail verstuurd naar eerdere opgegeven e-mail adres die eerder vermeld staat via dit forum.
Doet Tros Radar hier zelf ook nog wat mee :?:
En is het raadzaam om contact te zoeken via AFM :?:
Of misschien via consumentenbond :?:

Inde Aarde
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2010 15:50

Re: Nieuwe antwoordkaart PRF / Contact gedupeerden PRF?

Ongelezen bericht door Inde Aarde »

Beste mensen,

Ook ik heb de 2 brieven gekregen waarbij betaling 1 van de opties is, maar de andere optie is geen keuze. Dan kun je het wel helemaal vergeten en zie je niks meer terug. Ik vraag mij af in hoeverre de heer Berkhouwer ons kan dwingen tot betaling.

Het vreemde is dat op zijn website: http://www.robiniafoundation.nl al tijden staat, onderaan:

Geruststelling
Er zijn de laatste tijd vele negatieve berichten verschenen over houtfondsen, zij het niet over PRF/Robiplant. Ook met ons zoeken deelnemers regelmatig contact. Daaruit blijkt soms angst en twijfel of alles wel klopt of zelfs of de plantages wel bestaan. Gezien de negatieve berichten begrijpen wij dat ook. Wij kunnen u echter geruststellen. Wij hebben 800 ha aangeplant, waarvan er thans 560 in handen zijn van de deelnemers. De rest hebben wij zelf. Er zijn voldoende gelden beschikbaar om het onderhoud en de overige kosten te betalen. Wat de plantages bij kap opbrengen, wordt pas in de loop van de tijd goed zichtbaar. Daarvoor hebben wij ook geen garantie afgegeven. Maar aan onze contractuele verplichtingen kunnen wij ruimschoots voldoen.

Waarom nu dan deze twee brieven? Wat kunnen we (wie?) hier aan doen?

Tip: sla de website http://www.robiniafoundation.nl op.

robinia2012
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2012 17:06

Re: Nieuwe antwoordkaart PRF / Contact gedupeerden PRF?

Ongelezen bericht door robinia2012 »

Beste mensen,

ook ik mis een goede communicatie van en met Polish Robinia Foundation. Graag kom ik in contact met lotgenoten. Mail naar [email protected] en dan moeten we in november 2012 maar eens in Utrecht of zo bijeen komen.

Jinx0000
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2013 21:54

Re: Nieuwe antwoordkaart PRF / Contact gedupeerden PRF?

Ongelezen bericht door Jinx0000 »

Beste allen,

De gedupeerden van Polish Robinia Foundation kunnen www.robiniaplatform.nl bezoeken en daar meer informatie ontvangen over verdere stappen. Dit is een belangrijke beweging voorwaarts voor de gedupeerde investeerders.

Gesloten