LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ]  Uitbetaling bij DSB van woekerpolis niet volgens afspraak. 

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
B78
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2012 10:32

 Uitbetaling bij DSB van woekerpolis niet volgens afspraak. 

Ongelezen bericht door B78 »

Begin december ben ik akkoord gegaan met een compensatie. Na meerdere keren bellen kreeg ik steeds te horen het wordt uitbetaald maar wanneer, geen idee. Dus maar en klacht ingediend en verzocht om rentevergoeding.

Nu deze week een brief ontvangen dat de compensatie verrekend gaat worden. Maar daar heb ik geen akkoord voor gegeven.

Wat te doen, behalve weer een klacht?

megatron29
Berichten: 291
Lid geworden op: 17 dec 2007 08:48

Re:  Uitbetaling bij DSB van woekerpolis niet volgens afspraak. 

Ongelezen bericht door megatron29 »

Zover ik weet word het bedrag dat je gecompenseerd krijgt ten eerste altijd afgetrokken van nog lopende leningen bij DSB in faillisement.
Heb je niks open staan dan krijg je het bedrag gewoon op je rekening gestort.

Ik heb zelf de brief met akkoord begin Januarie gekregen en gelijk terug verzonden. Heb 2 weken geleden gebeld waar het geld bleef, en tot op heden nog steeds geen geld gezien. Als je zelf 1 dag te laat bent met betalen heb je hun deurwaarders al voor je deur staan. Ronduit schandalig. Ik denk dat ik ook maar eens met een deurwaarder ga dreigen.

miertje62
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 mar 2012 11:31

Re:  Uitbetaling bij DSB van woekerpolis niet volgens afspraak. 

Ongelezen bericht door miertje62 »

Het is nog erger dan u denkt......als de compensatie over afgekochte koopsompolissen gaat, dan moet u nog maar afwachten of u de gehele compensatie gaat ontvangen. U hebt dan nl een concurente vordering.........dit houdt in dat u alleen maar in kleine gedeeltes geld gaat ontvangen, en de vraag is ook nog eens of de hele compensatie uitbetaald gaat worden.
Het zijn ratten..........blij maken met een compensatie, maar uiteindelijk gaat u er maar heel weinig van terug zien.

gedupeerdeDSB
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 mar 2012 09:00

Re:  Uitbetaling bij DSB van woekerpolis niet volgens afspraak. 

Ongelezen bericht door gedupeerdeDSB »

hier is nog een draadje te vinden over DSB compensatie op het forum onder banken , lees ook die even door!

Gesloten