Payinfo ligt onder vuur
Veel mensen kampen met het probleem dat ze opeens hoge kosten hebben over hun internetbundel? Ze gaan naar de winkel waar ze hun toestel weg hebben, of ze nemen contact op met hun provider. Deze wijst erop dat u kunt zien op de site van je provider wat u allemaal betaald voor u abonnement. En na lang zoeken komen ze snel op de site http://www.payinfo.nl Via je mobiel moet je je daar activeren door middel van een sms, veel mensen klagen ook dat payinfo het niet duidelijk heeft aangegeven wat voor kosten het zijn.
Provider
Daarom nemen ze vervolgens weer contact op met hun provider, ik kreeg een vrouw aan de telefoon die me melde dat ik me moest inloggen op payinfo en dat deed ik, na een lange tijd krijg ik een smsje waarin staat:
"Niet gelukt! Je mobiele nummer is geblokkeerd voor smsdiensten. Ga naar http://www.smsdienstenfilter.nl voor meer informatie en het wijzigen van de blokkade."
Ik ga naar deze site en vul ook daar mijn mobiele-nummer in zoals gevraagd, en mijn provider (Hi) Had ook gemeld dat ik dit moest doen. En op de site word aangegeven dat mijn smsdiensten geblokkeerd zijn door mijn provider en ik contact op moet nemen met mijn provider. Vervolgens weer gebeld, en dan word erop gewezen dat zij niet kunnen zien wat het is en dat ik waarschijnlijk een fout heb gemaakt, ik moet daarom naar een Hi-winkel gaan om het samen te doen.
Discussie
Ik ben nu al met verschillende mensen in discussie geweest over deze kosten, en ik werd er ook op gewezen dat er sinds 2009 een wet is dat stilzwijgendeabonementen tegen gaat, daarom vraag ik mij af valt dit hier ook niet onder? Geen van de "slachtoffers" wist duidelijk waarom hun abonnement kosten zo hoog waren.
Samen staan we sterk
Daarom hoop ik dat er mensen zijn die mij kunnen helpen, want ik weet dat http://www.payinfo.nl niet de site is waar ons geld heen gaat maar alleen een site is waar word aangegeven waar het geld heen gaat. Wel vind ik dat de providers contact moeten opnemen als zij zien dat er kosten zijn buiten de bundel, dat zal veel discussies voorkomen.
Kortom Payinfo word vals beschuldigd, maar er zitten nog steeds veel mensen met torenhoge rekeningen waar zij niks van weten?
Mvg. Marleen Stuiver.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Payinfo
-
Payinfo
Laatst gewijzigd door marleenstuiver op 24 nov 2011 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Payinfo
Hier mag je een oproep plaatsen voor lotgenoten, hier is namelijk geen leeftijdsgrens:
http://www.trosradar.nl/lotgenoten/
http://www.trosradar.nl/lotgenoten/
Laatst gewijzigd door nevermind op 24 nov 2011 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bedankt voor de link, ik heb het inderdaad op mijn leeftijd geregistreerd maar de topic samen met een van mijn ouders gemaakt.
marleenstuiver schreef:Bedankt voor de link, ik heb het inderdaad op mijn leeftijd geregistreerd maar de topic samen met een van mijn ouders gemaakt.
Prima, dan verander ook ik mijn bericht.
-
Ik krijg al sinds december 2011 weer internetdiensten payinfo bij geschreven op mijn rekening en daar ben ik niet blij mee.
Ik heb sindsdien een hoge telefoonrekening mede door payinfo.
Ik heb mij nergens op aangemeld maar toch word er payinfo in rekening gebracht
Ik heb klantenservice gebeld en die zeiden dat ik waarschijnlijk zelf mij ergens voor aan heb gemeld maar dat is niet zo .
Ik kreeg het vermoeden dat ik voor de domme gehouden werd en ben daar erg boos over.
Ik ben hier zo boos over dat de klantenservice mij zo behandeld dat ik er klaar mee ben want er is in 3 maanden tijd zo'n 60 euro (58.80) onterecht van mijn rekening gehaald.
Bedragen zijn December 2011 4.80 euro ,Januari 2012 21euro ,Februari 16.80 Euro & Maart 16.80 euro
In het verleden is dit ook al voor gekomen en daar heb ik mij toen in december 2010 voor dit soort diensten afgemeld en ik vind het niet kunnen dat deze praktijken zomaar hun kunnen waardoor ik hierbij gedupeerd ben.
Ik heb sindsdien een hoge telefoonrekening mede door payinfo.
Ik heb mij nergens op aangemeld maar toch word er payinfo in rekening gebracht
Ik heb klantenservice gebeld en die zeiden dat ik waarschijnlijk zelf mij ergens voor aan heb gemeld maar dat is niet zo .
Ik kreeg het vermoeden dat ik voor de domme gehouden werd en ben daar erg boos over.
Ik ben hier zo boos over dat de klantenservice mij zo behandeld dat ik er klaar mee ben want er is in 3 maanden tijd zo'n 60 euro (58.80) onterecht van mijn rekening gehaald.
Bedragen zijn December 2011 4.80 euro ,Januari 2012 21euro ,Februari 16.80 Euro & Maart 16.80 euro
In het verleden is dit ook al voor gekomen en daar heb ik mij toen in december 2010 voor dit soort diensten afgemeld en ik vind het niet kunnen dat deze praktijken zomaar hun kunnen waardoor ik hierbij gedupeerd ben.