LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lijnhuur doorbelasten OnLine benadeelt bestaande klanten
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 feb 2012 13:44
Lijnhuur doorbelasten OnLine benadeelt bestaande klanten
Sinds mei 2008 betaal ik 10 euro per maand voor het doorbelasten van lijnhuur. In feb 2012 ontdek ik dat doorbelasting lijnhuur gratis is ! Bestaande klanten zijn hier niet over ingelicht. Ik betaal dus al 3 jr en 10 mnd deze doorbelasting terwijl het voor andere klanten gratis is. Nu ik er zelf achter kom heeft T-Mobile/OnLine mijn abonnement direct aangepast. Maar de reeds betaalde lijnhuur, tja "dan had u de tarieven maar in de gaten moeten houden".
Te gek voor woorden toch ? schade = 46 mnd x 10 euro = 460 euro.
Wie heeft deze ervaring ook ? T-mobile voorheen Online voorheen Orange.
Te gek voor woorden toch ? schade = 46 mnd x 10 euro = 460 euro.
Wie heeft deze ervaring ook ? T-mobile voorheen Online voorheen Orange.
Re: Lijnhuur doorbelasten OnLine benadeelt bestaande klanten
Beste Kanniewaarzijn,
Ik kwam vorige week tot precies dezelfde conclusie als jij. Heb jij al actie ondernomen? Zo ja, met welk resultaat?
Orange>Online>T-Mobile
Met vriendelijke groet, Donny
Ik kwam vorige week tot precies dezelfde conclusie als jij. Heb jij al actie ondernomen? Zo ja, met welk resultaat?
Orange>Online>T-Mobile
Met vriendelijke groet, Donny
Re: Lijnhuur doorbelasten OnLine benadeelt bestaande klanten
Sinds 2008 geen factuur van Online gezien of op de website gekeken?Kanniewaarzijn schreef:Sinds mei 2008 betaal ik 10 euro per maand voor het doorbelasten van lijnhuur. In feb 2012 ontdek ik dat doorbelasting lijnhuur gratis is ! Bestaande klanten zijn hier niet over ingelicht. Ik betaal dus al 3 jr en 10 mnd deze doorbelasting terwijl het voor andere klanten gratis is. Nu ik er zelf achter kom heeft T-Mobile/OnLine mijn abonnement direct aangepast. Maar de reeds betaalde lijnhuur, tja "dan had u de tarieven maar in de gaten moeten houden".
Te gek voor woorden toch ? schade = 46 mnd x 10 euro = 460 euro.
Wie heeft deze ervaring ook ? T-mobile voorheen Online voorheen Orange.
Dus geen rekening gecontroleerd, wat je zo moet betalen.
Zo staat het op de factuur:
Doorbelasting lijnhuur 01-08-XX 01-09-XX 10,00
Actie: korting op Doorbelasting lijnhuur 01-08-XX 01-09-XX -10,00
Re: Lijnhuur doorbelasten OnLine benadeelt bestaande klanten
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb 2-3 jaar lijnhuur betaald van €10 per maand terwijl een nieuwe klant in die tijd dat niet hoefde te betalen. Ik kwam er pas achter toen ik blikseminslag heb gehad en dat daardoor de modem was geroosterd en toen belde ik Online op om een nieuwe modem aan te vragen en de medewerker gaf TOEN PAS aan dat ik nog steeds lijnhuur betaal en dat dat niet meer hoeft. Terwijl ik daar zelf nooit een bericht over heb gekregen! De medewerker zei dat ik nu €10 korting kreeg op mijn abbonement maar dat is dus in werkelijk geen korting. Online laat gewoon mensen de lijnhuur doorbetalen terwijl dat niet meer hoeft en pas wanneer je met hun in contact komt dan krijg je "opeens" €10 korting!! Dit lijkt mij een mooi onderwerp voor een uitzending want volgens mij weten heel veel mensen die internet van Online hebben dit niet eens.
Re: Lijnhuur doorbelasten OnLine benadeelt bestaande klanten
Verwijderd door de Moderator wegens schending gedragsregels (http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels)
Re: Lijnhuur doorbelasten OnLine benadeelt bestaande klanten
Ik hoop dat er nog meer mensen zijn met dit probleem en ik hoop dat Radar hier eens naar gaat kijken en een uitzending hierover gaat maken.
Re: Lijnhuur doorbelasten OnLine benadeelt bestaande klanten
Je hebt ooit een contract afgesloten en zolang dat van kracht is betaal je volgens afspraak. Het feit dat T-Mobile in de tussentijd nieuwe producten in de markt zet maakt niet uit.
Heb je T-mobile al gebeld om te vragen of het contract kan worden veranderd? Ik heb dat bij andere providers al diverse malen succesvol gedaan. Uiteraard is dit wel iets wat de klant moet initieren: een leverancier gaat immers niet pro-actief zijn inkomsten verlagen. Doen jullie ook niet op het werk lijkt me.
Heb je T-mobile al gebeld om te vragen of het contract kan worden veranderd? Ik heb dat bij andere providers al diverse malen succesvol gedaan. Uiteraard is dit wel iets wat de klant moet initieren: een leverancier gaat immers niet pro-actief zijn inkomsten verlagen. Doen jullie ook niet op het werk lijkt me.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 28 mar 2012 10:12
Re: Lijnhuur doorbelasten OnLine benadeelt bestaande klanten
Dus geen rekening gecontroleerd, wat je zo moet betalen.