LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kan dit ?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
frankieboy123

kan dit ?

Ongelezen bericht door frankieboy123 »

Ik heb een vraag mbt het aflopen van een energiecontract.

Stel je energiecontract loopt af en men doet jou een aanbieding. Als je bv naar een vergelijkingsite zoals bv gaslicht.com gaat, dan kun je bij jouw eigen energieaanbieder een veel gunstiger contract qua tarieven afsluiten. Het gaat hier niet om een nieuwe klantenkorting (staat er soms bij), maar echt alleen een vast actietarief.

Kan men nu via deze site een nieuw contract bij je huidige energieleverancier afsluiten of gaat dit niet. Dus als het ware "overstappen" binnen jouw eigen energieleverancier ?

Ben benieuwd naar jullie reacties.

boxer

Re: kan dit ?

Ongelezen bericht door boxer »

Als je tevreden bent over je energieleverancier dan zou ik niet overstappen,want daar komt alleen maar ellende van.
Of je een nieuw contract kunt afsluiten via deze site? dat denk ik niet maar je kunt wel je tarieven aanpassen.
Succes.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

boxer schreef:Als je tevreden bent over je energieleverancier dan zou ik niet overstappen,want daar komt alleen maar ellende van.
Beetje kromme redenering. Ooit ben je als nieuwe klant bij je huidige energieleverancier begonnen, en als je tevreden bent komt er dus niet altijd ellende van...

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

beter lezen,
men wil overstappen naar de EIGEN leverancier

misschien is het handig eerst eens te zeggen tegen de leverancier dat je het contract graag wilt afsluiten tegen de tarieven die op die website staan?
zo niet kun je altijd nog overwegen over te stappen naar een andere
op dit forum kun je dan wel terugvinden welke leveranciers je in dat geval beter niet kunt nemen

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

frankieboy123 schreef:Ik heb een vraag mbt het aflopen van een energiecontract.

Stel je energiecontract loopt af en men doet jou een aanbieding. Als je bv naar een vergelijkingsite zoals bv gaslicht.com gaat, dan kun je bij jouw eigen energieaanbieder een veel gunstiger contract qua tarieven afsluiten. Het gaat hier niet om een nieuwe klantenkorting (staat er soms bij), maar echt alleen een vast actietarief.

Kan men nu via deze site een nieuw contract bij je huidige energieleverancier afsluiten of gaat dit niet. Dus als het ware "overstappen" binnen jouw eigen energieleverancier ?

Ben benieuwd naar jullie reacties.
Dat kan. Dat doe ik ook ieder jaar, is geen probleem. Dit is voor mij het derde jaar op rij dat ik een jaarcontract met een flinke korting heb gekregen, en zolang 'mijn' leverancier dit beleid handhaaft, ga ik gewoon zo door.

Je hebt een tijdelijk contract, als dat is afgelopen, kun je overal waar je wilt een nieuw contract afsluiten. Ook bij je huidige energieleverancier.

mairipox

Ongelezen bericht door mairipox »

Beetje kromme redenering .Afbeelding

Gesloten