LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte service HP

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
JJG
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 feb 2007 17:40

Re: Zeer slechte service HP

Ongelezen bericht door JJG »

Inmiddels de PC voor de tweede keer terug van de HP "reparatiedienst".
Volgens hun mankeert er niets aan de PC............ en is het daarom een Vista probleem waar ze niets aan doen?

interron
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2007 14:11

Re: Zeer slechte service HP

Ongelezen bericht door interron »

Ik heb voor diverse mensen reparatie ná de garantieperiode bij HP kunnen claimen.
het komt HEEL VEEL voor dat een bepaald product geen productiefout (garantie) maar een ontwerpfout bevat.
Check eerst een op google of jouw type laptop vaak voorkomt met klachten, maak daar schermafdrukken van en neem contact op met [email protected]

succes!

degekste86
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2012 14:43

Re: Zeer slechte service HP

Ongelezen bericht door degekste86 »

Hp service SLECHT SLECHT en nog eens SLECHT!!!

Mijn vriendin heeft 8-8-2010 een Hp laptop gekregen van haar ouders voor haar verjaardag gekregen de laptop kreeg na 2 maanden al zijn kuren gelijk daarna is hij gelijk opgestuurd naar Hp daar hebben ze hem gerepareerd en ze kreeg hem weer terug gestuurd en toen kwam ze al gauw als ontdekking dat hij er eigenlijk nog slechter aan toe is als dat hij voor de reparatie was weer opgestuurd naar Hp hbbn ze hem weer nagekeken en weer gerepareerd volgens hun weer terug gestuurd gekregen deed hij het ff weer maar al snel begonnen de mankementen weer op te treden na deze 2 reparaties is hij alsnog defect en is in het vervolg nog 3 keer opgestuurd naar Hp en zeiden op een gegeven moment gew haarfijn tgn mn vriendin we kunnen het niet vinden mevrouw dus zoek het verder maar uit. Hij is ook nog eens 2 keer opgestuurd naar de verzekering ACTUA want hij is ook nog eens verzekerd, de verzekering heeft eindelijk een bedrag terug betaald, dit bedrag betreft € 445,- terwijl de laptop € 549,- heeft gekost en dan heb ik het nog nie eens over de telefoon kosten en eigen risico's gehad die er ook nog eens bij komen vanwege dat de laptop al tig keren is terug gestuurd en mijn vriendin blijft maar met een kapotte laptop zitten. Dus conclusie je koopt een laptop van Hp die uit eindelijk gewoon defect blijkt te zijn dus je koopt hem al kapot uiteindelijk is hij op een gegeven moment weer buiten garantie en lever je er alleen maar op in. Hp moet zich echt DIEP DIEP maar dan ook DIEP SCHAMEN!!! Dit noem ik gewoon klanten PESTEN!!! Meer doen ze niet in dat .....BEDRIJF!!! Tis echt gewoon belachelijk dat je een kapotte laptop koopt van Hp en nog eens uiteindelijk geld moet toe betalen ook wat al meer als het dubbele is als wat deze laptop gekost heeft wat er ook nog eens boven op komt! Dit is gewoon geld stelen mensen! Advies koop nooit maar dan ook nooit een laptop van Hp mensen! Want ze halen de bloed onder je nagels vandaan!!! Zo erg is het met dat bedrijf gesteld.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Zeer slechte service HP

Ongelezen bericht door olaf79 »

degekste86 schreef:Hp service SLECHT SLECHT en nog eens SLECHT!!!

Mijn vriendin heeft 8-8-2010 een Hp laptop gekregen van haar ouders voor haar verjaardag gekregen de laptop kreeg na 2 maanden al zijn kuren gelijk daarna is hij gelijk opgestuurd naar Hp daar hebben ze hem gerepareerd en ze kreeg hem weer terug gestuurd en toen kwam ze al gauw als ontdekking dat hij er eigenlijk nog slechter aan toe is als dat hij voor de reparatie was weer opgestuurd naar Hp hbbn ze hem weer nagekeken en weer gerepareerd volgens hun weer terug gestuurd gekregen deed hij het ff weer maar al snel begonnen de mankementen weer op te treden na deze 2 reparaties is hij alsnog defect en is in het vervolg nog 3 keer opgestuurd naar Hp en zeiden op een gegeven moment gew haarfijn tgn mn vriendin we kunnen het niet vinden mevrouw dus zoek het verder maar uit. Hij is ook nog eens 2 keer opgestuurd naar de verzekering ACTUA want hij is ook nog eens verzekerd, de verzekering heeft eindelijk een bedrag terug betaald, dit bedrag betreft € 445,- terwijl de laptop € 549,- heeft gekost en dan heb ik het nog nie eens over de telefoon kosten en eigen risico's gehad die er ook nog eens bij komen vanwege dat de laptop al tig keren is terug gestuurd en mijn vriendin blijft maar met een kapotte laptop zitten. Dus conclusie je koopt een laptop van Hp die uit eindelijk gewoon defect blijkt te zijn dus je koopt hem al kapot uiteindelijk is hij op een gegeven moment weer buiten garantie en lever je er alleen maar op in. Hp moet zich echt DIEP DIEP maar dan ook DIEP SCHAMEN!!! Dit noem ik gewoon klanten PESTEN!!! Meer doen ze niet in dat .....BEDRIJF!!! Tis echt gewoon belachelijk dat je een kapotte laptop koopt van Hp en nog eens uiteindelijk geld moet toe betalen ook wat al meer als het dubbele is als wat deze laptop gekost heeft wat er ook nog eens boven op komt! Dit is gewoon geld stelen mensen! Advies koop nooit maar dan ook nooit een laptop van Hp mensen! Want ze halen de bloed onder je nagels vandaan!!! Zo erg is het met dat bedrijf gesteld.
U moet gewoon een nieuwe laptop eisen van HP, of de koop ontbinden wegens levering van een ondeugdelijk product, en vervolgens uw geld terug krijgen. Volledig aankoop bedrag, niet een deel.

Gesloten