* Op 16 maart ben ik tijdens het bellen er uit geknikkerd bij Alice.nl. 's Avonds een klacht via de site ingediend.
* Op 17 maart 's avonds gebeld met Alice.nl. Daar werd gemeld dat ik er inderdaad uit lag. Ik zou zaterdag's gebeld worden.
* Op 18 maart heb ik gebeld met alice.nl omdat het mij te lang duurde. Daar moest ik het gehele systeem opnieuw afsluiten en aansluiten, inclusief een nieuwe adsl kabel aanschaffen om te kijken of het volgens alice.nl niet daaraan kon liggen. Niet dus. De dame vertelde mij dat ik binnen 5 werkdagen teruggebeld zou worden om een afspraak te maken met een techneut. Ook dat gebeurde niet.
* Op 23 maart kwam ik, na dagelijkse controle om te kijken of mijn telefoon het weer deed, erachter dat de lijn dus weer werkte. En ik was nog steeds niet gebeld door alice.nl
* Op 24 maart werd ik dan eindelijk gebeld door een dame van alice.nl die mij wist te vertellen dat ik weer van de telefoon gebruik kon maken. Ja, daar was ik inmiddels zelf al achter.
Mijn conclusie: ik ben niet binnen 5 werkdagen teruggebeld, heb ruim € 13,-- verbeld aan mobiele kosten, nieuwe adsl kabel en heb ruim een week geen gebruik van mijn telefoon kunnen maken.
Van bovenstaand heb ik een klacht ingediend.
Hieronder de reactie van Alice.nl:
"Geachte mevrouw Kunemund,
Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u het volgende:
De storing van uw telefoniedienst heeft gelopen tot 24/03/2012. De eerste melding van deze storing die bij ons bekend is, is gedateerd op 16/03/2012. Deze datum houden wij aan als de begindatum van de storingsperiode.
In deze periode heeft u geen gebruik kunnen maken van de door ons geleverde telefoniedienst.
Wij zullen de abonnementskosten over deze periode vergoeden. Het totaalbedrag komt dan op €2,18,- exclusief BTW.
De overige kosten die u heeft gemaakt vallen onder gevolgschade. Conform onze algemene voorwaarden kunnen wij geen creditering toekennen op basis van gevolgschade.
Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op 0900-1560 (€ 0,15 per minuut).
Met vriendelijke groet,
Het Alice klachtenteam"
Hier zakt mijn broek van af...... En zijn zij weer een klant kwijt...