LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euro tickets Groningen.
-
Euro tickets Groningen.
Ik heb op 11 februari 2012 4 kaartjes voor het evenement Hardbass proberen te bestellen via Marktplaats dit ging om een ticketbureau Euro Tickets te Groningen. dit was ook gelukt en heb dan ook op 11 februari 300euro naar het bedrijf over gemaakt via Rabobank internetbankieren ook is dit op 11 Febrauri bij mij goedgekeurd en afgeschreven. Het blijkt dat dit bedrijf met een ABN Amro rekening werkt en zij volgens hun het geld op 12 Februari niet binnen hadden en wij dus opnieuw 300euro over zouden moeten maken wilden wij de kaarten nog hebben. dit hebben wij gelukkig niet gedaan en netjes een mail gestuurd dat wij het geld niet hadden om nog eens 300euro naar hun over te maken. Het bedrijf heeft mij toen in meerdere mails beloofd dat zij de bewuste 300euro terug zouden storten en ik een kortingsbon van 20% zou krijgen voor het ongemak. en de goede service die het normaal verleend. Inmiddels is het 3 weken verder en hebben wij nog steeds ons geld niet terug terwijl dit uiterlijk maandag 27februari het geval zou zijn. maar helaas hebben zij weer hun belofte niet gehouden. Heb ook meerdere malen telefonisch contact met dit bedrijf gezocht wat 50 cent per minuut kost maar ik telkens een bandje krijg dat er nog 1 wachtende voor mij is ook als ik met een vaste lijn en mobiele lijn tegelijk bel krijg ik dit zelfde bandje te horen en krijg ik dus niemand aan de lijn terwijl ik wel in de wacht sta en 50 cent per minuut betaal. ik heb alle mails waarin zij meerdere malen hebben beloofd het geld terug te storten. wat kan ik nu het beste doen? aangifte doen met alle mails die ik heb waarin staat dat zij het geld terug storten?
-
Re: Euro tickets Groningen.
Let op!!! http://worldticketscentre.eu/index.htm is onbetrouwbaar!!!
Op woensdag 29-2-2012 heb ik 2 tickets besteld voor het concert van Anouk op de site http://worldticketscentre.eu/index.htm en betaald via Ideal. Heb een bevestiging ontvangen via mijn email en vervolgens geen tickets ontvangen. Heb diverse malen geprobeerd om te mailen maar deze komen onbezorgd weer terug. Ook gebeld op het nummer dat op de site staat 0900-2226060 (50 cent per minuut!!!!!) en blijf gewoon in de wacht staan. Gevolg, geld kwijt, geen concert en een hoge telefoonrekening. Doe geen zaken met deze site!!!!!!!!!!!
Op woensdag 29-2-2012 heb ik 2 tickets besteld voor het concert van Anouk op de site http://worldticketscentre.eu/index.htm en betaald via Ideal. Heb een bevestiging ontvangen via mijn email en vervolgens geen tickets ontvangen. Heb diverse malen geprobeerd om te mailen maar deze komen onbezorgd weer terug. Ook gebeld op het nummer dat op de site staat 0900-2226060 (50 cent per minuut!!!!!) en blijf gewoon in de wacht staan. Gevolg, geld kwijt, geen concert en een hoge telefoonrekening. Doe geen zaken met deze site!!!!!!!!!!!
Hetzelfde meegemaakt via martkplaats met Euro Tickets oftewel www.worldticketscentre.eu. Vier tickets gekocht voor ABN AMRO Tennis, direct betaald maar uiteraard geen tickets. Wel e-mails met weer valse beloften. Advocaat nu ingeschakeld en ga via mijn bank de gegevens achter het banknummer achterhalen. Voorts aangifte doen want het staat nog niet als oplichters bij mijnpolitie.nl. Bij Kassa gelezen dat het een bekende oplichter is dus ik denk dat Radar mensen ook moet waarschuwen.
Sterkte en ze zijn nog niet van ons af.
Paul
Sterkte en ze zijn nog niet van ons af.
Paul
Zie ander onderwerp over Anouk tickets. Er is ondertussen genoeg gewaarschuwd voor dit soort praktijken, dus wie er nu nog intrapt vraagt er om.
Altijd tickets bestellen via de officiele site van het evenement
Heb 6 Maart ook tickets voor WK afstanden besteld voor Vrijdag 23 maart
tot op heden geen tickets ontvangen en we wordt door EuroTicket niet meer gereageert.
tot op heden geen tickets ontvangen en we wordt door EuroTicket niet meer gereageert.
Iedereen weet nu toch wel dat je alleen tickets bij de organisatie van het evenement moet kopen. Mensen die tickets blijven kopen op marktplaats, tja, ben toch geneigt te zeggen "eigen schuld, dikke bult". Iedereen weet nu toch wel dat je dat nooit en te nimmer moet doen.
Wij hebben 2 kaartjes gekocht ad 140,00 Euro bij Euro Tickets, voor het concert van Paul Mccartney in Ahoy te Rotterdam voor zaterdag 24 maart a.s. Onze zoon heeft hiervoor extra gewerkt. Tot op heden geen tickets ontvangen en we verwachten ook niets meer. Hij is er echt ziek van en wij ook. Bellen helpt niet. Je blijft in de wacht staan. Maar ze zijn nog niet van ons af. We hebben aangifte gedaan. Voor diegene die ook gedupeerd is, doe ook aangifte en ga er mee naar de ABN AMRO bank. Wie weet kunnen we beslag leggen op de rekening. Hoe kunnen mensen dit een ander aan doen.
Cor
Cor
-
Misschien wel het beste om ook Marktplaats in te lichten over de praktijken van deze aanbieder en deze laten verwijderen op Marktplaats.
Waarvoor niet gewoon bij Livenation.nl besteld? Er zijn nog gewoon tickets te koop voor het concert van Paul McCartney.sanster59 schreef:Wij hebben 2 kaartjes gekocht ad 140,00 Euro bij Euro Tickets, voor het concert van Paul Mccartney in Ahoy te Rotterdam voor zaterdag 24 maart a.s. Onze zoon heeft hiervoor extra gewerkt. Tot op heden geen tickets ontvangen en we verwachten ook niets meer. Hij is er echt ziek van en wij ook. Bellen helpt niet. Je blijft in de wacht staan. Maar ze zijn nog niet van ons af. We hebben aangifte gedaan. Voor diegene die ook gedupeerd is, doe ook aangifte en ga er mee naar de ABN AMRO bank. Wie weet kunnen we beslag leggen op de rekening. Hoe kunnen mensen dit een ander aan doen.
Cor
Belachelijk dat de site Euro tickets nog steeds op het web staat en men
kaartjes kan bestellen - wij hebben ook aangifte gedaan.
Natuurlijk kunt u dat vinden, maar veruit de makkelijkste weg is toch wel niet bij dit soort vage sites tickets kopen en alleen via de organisator van het evenement. Als mensen dit gewoon eens niet meer doen verdwijnen die sites vanzelf weer.inakees schreef:Belachelijk dat de site Euro tickets nog steeds op het web staat en men
Ik begrijp niet zo goed dat mensen anno 2012 nog steeds hier in trappen.
Dit topic is geplaatst nog voordat u besteld had. Nadat u het kennelijk niet helemaal vertrouwde, heeft u zich hier geregistreerd. Het was een stuk handiger geweest voor de aankoop een onderzoek te doen en vervolgens besluiten vooral niet via zo'n toko tickets te bestellen.inakees schreef:Heb 6 Maart ook tickets voor WK afstanden besteld voor Vrijdag 23 maart
Of het nu wel/niet dom is om via zo'n site tickets te kopen...
Als de kaartjes uitverkocht zijn dan wend je je toch tot zo'n bedrijf en dan betaal je iets meer en dan heb je wel kaartjes, alleen belazerd euro tickets oftewel worldticketscentre.eu de kluit!
Normaliter koop ik ook altijd mijn kaartjes via de officiele weg.
Als de kaartjes uitverkocht zijn dan wend je je toch tot zo'n bedrijf en dan betaal je iets meer en dan heb je wel kaartjes, alleen belazerd euro tickets oftewel worldticketscentre.eu de kluit!
Normaliter koop ik ook altijd mijn kaartjes via de officiele weg.
Google nu even op 'Patrick Wiendels' en dan weet u met wie u van doen heeft als t gaat om 'euro tickets/worldticketscentre.
Aan iedereen die dus zn geld kwijt is geraakt omdat ie geen tickets heeft ontvangen: DOE AANGIFTE BIJ DE POLITIE!
De politie is inmiddels op zoek naar PW.
Dit weet ik omdat ik ook de *** ben geworden door de praktijken van PW.
Ook ik heb aangifte gedaan.
Aan iedereen die dus zn geld kwijt is geraakt omdat ie geen tickets heeft ontvangen: DOE AANGIFTE BIJ DE POLITIE!
De politie is inmiddels op zoek naar PW.
Dit weet ik omdat ik ook de *** ben geworden door de praktijken van PW.
Ook ik heb aangifte gedaan.
In het verhaal dat inakees schreef, was op internet al te vinden dat de site niet deugt voordat de kaartjes besteld waren. Persoonlijk vind ik het net iets slimmer om eerst eens even een site door de google te halen en nader onderzoek te doen alvorens te bestellen.caafje schreef:Of het nu wel/niet dom is om via zo'n site tickets te kopen...
Dus ja als er al gewaarschuwd is maar we nemen niet eens de moeite even iets na te zoeken of iets dergelijks dan vind ik het inderdaad niet echt handig om gewoon maar even te bestellen. Pas nadat er problemen zijn is men ineens wel in staat om dit soort sites als radar te vinden waar de klachten reeds gemeld staan.
En daarmee worden dit soort malafide bedrijfjes in stand gehouden. Ook als ze wel uiteindelijk de kaarten leveren, hebben zij die ooit voor de normale prijs gekocht om ze vervolgens met fikse winst door te verkopen. Als iedereen zou weigeren bij deze toko's kaarten te kopen worden deze kaarten ook niet meer door doorverkopers bij de officiële organisatie voor de neus van de serieuze bezoeker weggekaapt.caafje schreef:Als de kaartjes uitverkocht zijn dan wend je je toch tot zo'n bedrijf en dan betaal je iets meer en dan heb je wel kaartjes, alleen belazerd euro tickets oftewel worldticketscentre.eu de kluit!
@ Emmy, ik heb mijn ticket bij euroticketscentre besteld omdat de reguliere kaarten al uitverkocht waren en ik er met vrienden naartoe zou gaan die nog wel reguliere tickets hadden kunnen kopen. Van te voren eerst nog op internet gezocht of er iets bekend was over euroticketscentre, maar daar was niets over te vinden.
Veel later legde ik pas de link met euro tickets, maar toen was het kwaad al geschiedt. Daarbij komt dat ik in groningen woon en ik dacht dat er op dat adres een ticketverkoopbedrijf zou zitten.
Veel later legde ik pas de link met euro tickets, maar toen was het kwaad al geschiedt. Daarbij komt dat ik in groningen woon en ik dacht dat er op dat adres een ticketverkoopbedrijf zou zitten.