LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eravaringen met: Hotel boeken met Groupon

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Jethro J
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2012 12:39

Eravaringen met: Hotel boeken met Groupon

Ongelezen bericht door Jethro J »

Hallo,

Mijn interesse is gewekt door een aanbieding voor een hotel op Groupon.

(Het betreft: http://www.groupon.nl/deals/travel/hote ... ce/4444601)

Ik heb verschillende, beangstigende, verhalen gehoord en ik wil er zeker van zijn dat als ik aankom in het hotel niet plots allemaal extra kosten ondervind, medewerkers van het hotel 'niet weten' waar ik het over heb of slecht behandeld word omdat je 'niet genoeg' hebt betaald voor hun service.

Heeft iemand een eerdere ervaring met het gebruik maken van een Groupon boeking? Hoe is die bevallen?

Tot nu toe hoor ik weinig positiefs maar met mijn huidige budget heb ik niet zo veel alternatieven.

Het zou fijn zijn om te horen hoe zoiets jullie is bevonden, en of ik me minder zorgen hoef te maken hierover.

Hartelijk bedankt!

Jethro

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: Eravaringen met: Hotel boeken met Groupon

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Waarom deze vraag nog naar alle beangstigende verhalen....gewoon niet doen! Voor het geld waarvoor je naar dit hotel gaat kun je niks verwachten en de enige die hier aan verdiend is Groupon....gewoon niet doen.

MAXIEM

Re: Eravaringen met: Hotel boeken met Groupon

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Jethro J

Er zijn nogal veel klachten over de Grouponaktiviteiten op de diverse consumentenfora. Het lijkt me verstandiger om nog wat bij te sparen en het volle pond te betalen. Je hebt dan veel meer kans, dat je waar krijgt voor je geld.

Maxiem.

Jethro J
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2012 12:39

Re: Eravaringen met: Hotel boeken met Groupon

Ongelezen bericht door Jethro J »

Bedankt voor de antwoorden, overslaan klinkt momenteel wel het beste om te doen.

Echter ben ik best bereid een wat mindere ervaring te krijgen, ik betaal ten slotte maar een derde van de totaalprijs!

Het is gewoon niet de bedoeling dat het zo erg uit de hand loopt en dat de kosten verdubbelen o.i.d.

Moeilijk om er van te voren achter te komen welke (mogelijke) nadelen doorstaan zullen moeten worden. Elke deal is toch weer met een ander hotel/handels-partner en niet te voorspellen... straks mis ik een geweldige kans...

sammie87
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2012 12:26

Re: Eravaringen met: Hotel boeken met Groupon

Ongelezen bericht door sammie87 »

ik zou het inderdaad ook niet doen. Ze geven toch wat anders dan dat ze daadwerkelijk adverteren.

sourencs
Berichten: 118
Lid geworden op: 28 mar 2011 21:26
Locatie: Zuid-Nederland

Re: Eravaringen met: Hotel boeken met Groupon

Ongelezen bericht door sourencs »

... wel zeker, gewoon doen.
Maak een print out van de Groupon aanbieding en neem die mee naar het Hotel en houd je poot stijf als ze je iets anders willen aansmeren/berekenen.
Je hebt dan ook nog dit forum als stok achter de deur, en je neemt natuurlijk ook de Tros Radar tas mee !!!

Jethro J
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2012 12:39

Re: Eravaringen met: Hotel boeken met Groupon

Ongelezen bericht door Jethro J »

Haha, inderdaad.

Als dat ze niet bang maakt dan weet ik het ook niet meer!

Ik heb uiteindelijk toch besloten het zekere voor het onzekere te nemen door niet op de actie in te gaan. Deze zomer wordt waarschijnlijk de auto te pakken en ergens kamperen. Ook leuk. ;)

Gesloten