LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HOLLANDS NIEUWE DENKT ALLEEN MAAR AAN GELD

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bonitax

HOLLANDS NIEUWE DENKT ALLEEN MAAR AAN GELD

Ongelezen bericht door bonitax »

laatst was ik van 20 tot 23 maart in engeland. mijn vader heeft toen op 20 maart 5 euro beltegoed overgemaakt zodat ik kon sms'en, maar nee niks ontvangen.. misschien kwam het in Nederland wel aan maar ook niet.. Echt belachelijk, heb hun toen een mail gestuurd, maar geen antwoord. Nu deze maand zou ik dus 10 euro krijgen (ivm abonnement). meestal is dat dan toch de eerste dag? maar heb nog niks? Ik hoop gewoon dat ik die 15 euro nog op mijn nummer krijg gestort!

Suzanne 326

Re: HOLLANDS NIEUWE DENKT ALLEEN MAAR AAN GELD

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Wanneer je nou eerst morgen eens contact opneemt met Hollandse Nieuwe en ze de kans geeft voor hier weer een of ander topic over te openen. Het is vandaag 1 april en ZONDAG!

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste bonitax,

Wanneer je ons een betalingskenmerk van de opwaardering in Engeland toestuurt gaan we uitzoeken of er iets mis gegaan is. Eventueel kan dit per privebericht.

Het tegoed dat je op 1-4 zou ontvangen zal uiterlijk vanavond bijgeschreven worden aangezien deze dag inderdaad in het weekend viel.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

lanaceet

Ongelezen bericht door lanaceet »

@ HollandsNieuwe,

En betalen jullie je belasting dan ook maar na de gestelde termijn als de gestelde termijn in het weekend valt??

Gesloten