LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spelletjessite King.com

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
erwin2209
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2010 01:17

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door erwin2209 »

Ook ik werd er 2,5jaar geleden van beschuldigd een dubbelaccount te hebben, van tevoren werden er al onderzoeken gedaan.
vervolgens kreeg ik van hen telkens het bericht de verdenking onterecht was en verder kon spelen.

Dat bleef zo duren, tot ik 850,= die ik gewonnen had uit wilde laten betalen.
toen werd ik ineens geblokkeerd... en reden was dat was gebleken ik een dubbelaccount had.. dus toen ineens wel???? dat was zeker niet het geval, maar al mijn tegoed werd geschrapt.. en heb nooit meer iets gekregen, ondanks verschillende mails.

al deze mails heb ik nog, maar mijn vraag is nu.. TROS RADAR, doe alsjeblieft iets aan deze site.. miljoenen mensen over de hele wereld worden genaaid door deze site! :(

gr. erwin

KlapperTandjes
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 feb 2011 16:28

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door KlapperTandjes »

nou ik ben pas een halfjaar lid op king.com en begin steeds meer mijn twijfels te krijgen over deze site omdat ik ze al een paar keer betrapt heb op het verwissellen van spelers bij cup toernooien want zag de eindscore al wel op het profiel van de persoon zelf en dan keek ik bij mijn toernooien en dan stond er nog bezig... en meteen er na wachten op tegenstander dus ik vraag hoe het kan steeds hebben ze een half antwoord da je eerst denkt ooh zit het zo maar ik merk dat hoe hoger mn clasificatie word ( " ondertussen Diamanten VIP " ) hoe slechter ze je helpen en nu ik deze recenties lees weet ik het zeker dat ik maar gewoon de head to head toernooien voor de lol blijf spelen maar vind het gewoon rond uit belachelijk schandalig te gek voor woorden gewoon :evil:

KlapperTandjes
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 feb 2011 16:28

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door KlapperTandjes »

selma1955 schreef:Ik snap niet dat mensen geld storten om een spelletje te spelen om daar dan weer geld voor te krijgen. Want je ziet.....9 van de 10 keer gaat het fout.
Er zijn toch genoeg spelletjes die je gratis voor de lol kan spelen?
Dat kost je dan ook niets.

dat kun je inderdaad maar de onschuldige kleine bedragen blijven spanender om zo voor de lol te spelen en awards te winnen het thema is gewoon leuk maar die jackpots is pure oplichterij als ik deze recenties allemaal lees en naar eigen ervaring merkte ik gewoon hoe hoger je in de vip status kwam hoe slechter je geholpen word ik bedoel geld stort je inderdaad zelf maar dat je zo opgelicht word is rond uit belachelijk en bv. zylom was gratis ineens moet je weet ik het wat betalen om al die spellen te downloade dat is ook niet alles maarja..

janjaap111
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2011 23:18

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door janjaap111 »

ook ik ben de dupe geworden van deze site.
toen ik mijn winsten wilde laten uitbetalen, kreeg ik deze mail:

Beste janjaap111,
Bedankt voor je verzoek tot opname van €685,96. Je ontvangt het geld binnen 14 dagen van PayPal.
Vriendelijke groet,
het team van King.com

de dag erna account geblokkeerd en 2 dagen later kreeg ik deze mail:

Beste janjaap111,

Dank je voor je email.

Ons beveiligingssysteem, samen met een handmatig onderzoek, laat duidelijk zien dat er een breuk in voorwaarden is in het hebben van meerdere accounts.

We kunnen helaas niet in een uitgebreide discussie treden over hoe ons beveiligingssysteem werkt, of wat het laat zien - om logische redenen.

Ons besluit staat vast om je account te sluiten, evenals het besluit om de winsten te doneren aan de Freerolls.

Voor verdere vragen neem gerust contact met ons op.

Vriendelijke groeten,
Rosanna
King.com klantenservice

Roosje1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2011 23:44

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Roosje1978 »

Sindskort heb ik een account aangemaakt op King.com. Ik overwoog om Gouden Speler te worden, maar dacht eerst even een aantal forums na te lezen of geld wel echt uitbetaald zou worden. Na het lezen van al deze reacties heb ik dus zeker twijfels, of zal ik het nog twijfels noemen..

Ik vroeg mij af of Tros Radar al eens contact heeft opgenomen met King.com, want daar lees ik niets over. Het is een kwalijke zaak als mensen over de hele wereld door deze site in de maling worden genomen.

Ook vroeg ik mij af hoeveel geld mensen betaald hebben voor hun lidmaatschap als Gouden Speler en dan ook nog niet uitbetaald kregen.

KlapperTandjes
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 feb 2011 16:28

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door KlapperTandjes »

Roosje1978 schreef:Sindskort heb ik een account aangemaakt op King.com. Ik overwoog om Gouden Speler te worden, maar dacht eerst even een aantal forums na te lezen of geld wel echt uitbetaald zou worden. Na het lezen van al deze reacties heb ik dus zeker twijfels, of zal ik het nog twijfels noemen..

Ik vroeg mij af of Tros Radar al eens contact heeft opgenomen met King.com, want daar lees ik niets over. Het is een kwalijke zaak als mensen over de hele wereld door deze site in de maling worden genomen.

Ook vroeg ik mij af hoeveel geld mensen betaald hebben voor hun lidmaatschap als Gouden Speler en dan ook nog niet uitbetaald kregen.
ik heb inmiddels al heel wat geld besteed aan king.com voor diamanten vip te worden rond de 1000,- euro heb ik zeker gestort maar heb nog nooit iets gewonnen nu speel ik alleen nog gratis en maak gebruik van mijn bonus wiel elke dag 1 draai.. maar ik zal gwoon gratis gaan spelen want het klopt van geen kanten daar terwijl ik voorheen altijd het tegen overgestelde dacht want als je game gecrasht was kreeg je je geld netjes trug binnen een half uur maar hoe hoger je komt hoe raarder de verhalen gaan worden waar je vervolgens geen antwoord op krijgt... liefs x

jdquick
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2011 18:30

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door jdquick »

King.com is 1 grote oplichterij als het op uitbetalen komt
verder zijn er robots op de site actief die alle toernooien van de hogere klasse winnen.

Dit zijn zogenoemde controle robots of jouw score wel correct kan zijn.
ik heb een account gehad die geblokkeerd werd nadat ik geld wou later terugstorten.

daarmee na verschillende mailwisselingen in engels en nederlands toch mijn geld gekregen maar account bleef geblokkeerd, ik gaf an dat er impossible scores met bepaalde spelen waren.
waarop ik als antwoord kreeg dat er verschillende checkpoints in de spellen zijn om wangedrag te beoordelen.

uiteraard was het winnende account van dit toernooi een account die al jaren actief was en ook op elk spel super gold status had met paar miljoen robijnen etc.
maw een check robot die netjes met de jackpot er van door ging zodat king.com niet max hoeft uit te keren.

graag reageren als iemand ooit een super toernooi heeft gewonnen en daarna ook zonder problemen zijn geld kreeg uitgekeerd, helaas verwacht ik niet dat deze persoon er is.

Ik denk alleen dat tros radar de nederlandse variant op deze site kan aanpakken en zou ook graag zien dat dit gaat gebeuren.

dieseltje79
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 sep 2011 13:34

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door dieseltje79 »

Je speelt en zet geld in, er staat dat je gewonnen hebt, maar! Je moet na het spel wachten op een tegenstander (die niet komt) en je bent je geld kwijt. Niets gewonnen dus!!! Je inzet geld ben je kwijt en je wint niets als je geen tegenstander hebt.. Je kunt maar beter niet spelen want je weet nooit of je wel een tegenstander krijgt. Als je dan een slecht spelletje gespeeld hebt, dan heb je ineens wél een tegenstander en verlies je weer.. Conclussie ze manupileren dit en zijn idd oplichters! Erg jammer!

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.

dieseltje79
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 sep 2011 13:34

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door dieseltje79 »

Je hebt helemaal gelijk hoor het is ook erg dom van me!! Ik had beter moeten informeren gelukkig is het voor mij maar bij éénmalig 12 euro gebleven, maar dat is nog zonde. Bedankt voor je link

dieseltje79
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 sep 2011 13:34

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door dieseltje79 »

Nou wat een verbetering dat game twist (dus niet) haha is dat voor kleuters ofzo?! En wat zie ik daar?? Je moet bijna voor alles betalen;-)

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door seconds-out »

dieseltje79 schreef:Nou wat een verbetering dat game twist (dus niet) haha is dat voor kleuters ofzo?! En wat zie ik daar?? Je moet bijna voor alles betalen;-)
Heh??
Is gratis, zeker weten, heb nog nooit 1 cent betaald!
Dat jij het iets voor kleuters vind is ook geheel voor je eigen rekening.
Gewoon niet waar dus :arrow: je speelt tegen de hele wereld, de schaakpartijen bijvoorbeeld zijn van een hoog niveau, hetzelfde kan ik zeggen over het klaverjassen...niveau kan super zijn..
Kan dus.... want er zitten ook mindere spelers op.
Nog een tip voor je..leer Frans.... :roll: er gaat een "wereld" voor je open.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik speel op gamesquare en stepbridge bridge, de eerste site is gratis en de 2* kost E 35 op jaarbasis,het verschil in spel en sfeer is merkbaar :wink:

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door seconds-out »

Henri42 schreef:Ik speel op gamesquare en stepbridge bridge, de eerste site is gratis en de 2* kost E 35 op jaarbasis,het verschil in spel en sfeer is merkbaar :wink:
Wat is het verschil dan?

gokkie :arrow: ....op die eerste site is het veel gemoedelijker?

Note..gametwist is echt OK, speel er al jaren met veel plezier (gratis)

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Henri42 »

seconds-out schreef:
Henri42 schreef:Ik speel op gamesquare en stepbridge bridge, de eerste site is gratis en de 2* kost E 35 op jaarbasis,het verschil in spel en sfeer is merkbaar :wink:
Wat is het verschil dan?

gokkie :arrow: ....op die eerste site is het veel gemoedelijker?

Note..gametwist is echt OK, speel er al jaren met veel plezier (gratis)
Yes bij Stepbridge spelen in totaal zo,n 10.000 spelers, de meeste via de NBB,het gaat er in het algemeen plezierig aan toe,bij geschillen is er een TC bereikbaar via mail.
Gaimesquare is onpersoonlijk met veel onenigheden en tafelwisselingen.

Kworb
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2010 14:19

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Kworb »

dieseltje79 schreef:Je speelt en zet geld in, er staat dat je gewonnen hebt, maar! Je moet na het spel wachten op een tegenstander (die niet komt) en je bent je geld kwijt. Niets gewonnen dus!!! Je inzet geld ben je kwijt en je wint niets als je geen tegenstander hebt.. Je kunt maar beter niet spelen want je weet nooit of je wel een tegenstander krijgt. Als je dan een slecht spelletje gespeeld hebt, dan heb je ineens wél een tegenstander en verlies je weer.. Conclussie ze manupileren dit en zijn idd oplichters! Erg jammer!
Dit is niet waar, als je na drie dagen geen tegenstander hebt dan krijg je je inzet terug. Bij cup games kan het soms voorkomen dat je nooit een tegenstander krijgt, in dat geval moet je support een berichtje sturen en dan krijg je ook je inzet terug.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 20:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Kworb
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2010 14:19

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Kworb »

Denk dat veel mensen het gewoon spannender vinden om met inzet te spelen, ook al winnen ze niets. Snap het zelf ook niet zo dat mensen maar geld blijven storten. Zelf verdien ik al jaren erg goed op de site, dus het is wel degelijk mogelijk om er winst uit te halen. Maar ze doen inderdaad erg moeilijk als je je geld wilt innen. Zelf moest ik m'n ID scannen en opsturen en een filmpje maken van m'n gameplay voor ze ervan overtuigd waren dat ik niet valsspeel.

lethalronin
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2012 14:16

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door lethalronin »

Nu weet ik nog niet wie eigenaar van king.com is en wie die zogenaamde
Michel, Robin en Roseanna zijn??
Iemand een hint voor mij?

lethalronin
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2012 14:16

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door lethalronin »

Midasplayer.com Ltd.

PO Box 6413
LONDON W1A 7DR
Groot-Brittanië

Bedrijfsnummer (GB): 4534247

BTW-nummer: GB 815 0106 77

Uitvoerend directeur: Riccardo Zacconi

Vind je gewoon op de site van king.com onder Impressum.

Opgestart door hem en Rowland in 2003. Riccardo is dus de CEO & Co-Founder van King.com.

Hier nog een interview met hem en Toby Rowland in t engels wat spreekt
voor zich.

http://www.pcworld.com/article/220401/k ... cconi.html

http://realbusiness.co.uk/startups/king ... _education


De eigenaren zijn dus Toby Rowland en Riccardo Zacconi.

Gesloten