LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sms dienst van jamba
sms dienst van jamba
mijn dochter heeft zich aangemeld bij JAMBA sms diensten,
niet wetende dat het 0.70 € p.o.b kost.
nou wil ik dat uitzetten maar er staat geen afmeldcode op de radar-
pagina.
kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet stopzetten.
niet wetende dat het 0.70 € p.o.b kost.
nou wil ik dat uitzetten maar er staat geen afmeldcode op de radar-
pagina.
kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet stopzetten.
Re: sms dienst van jamba
Beste riha,Zo meldt je je aan voor het SMS abonnement op je mobiele telefoon:
1. Stuur een SMS met het keyword uit de tabel "Keyword voor SMS-Abo" naar het nummer 4636* .
2. Dan ontvang je een bevestiging van je aanmelding op de dienst. Op dezelfde wijze kun je altijd jezelf per SMS afmelden. Stuur dan hetzelfde keyword met UIT, bijvoorbeeld SPORT UIT naar 4636. Je bent dan per direct afgemeld.
Dit heb ik gevonden op de betreffende site, ik hoop dat je er wat mee kunt.
Grv G.
-
Uw dochter heeft zeker de reclame op TMF / MTV gezien. Daar staat duidelijk bij dat ze een abonnement gelijk krijgt op de sms dienst. En dat ze iedere week een smsje ontvangt. Op www.jamba.nl voor meer informatie!
niet wetend.....!!! kom op zeg ,wees eerlijk en zeg gewoon dat je achteraf spijt hebt en gewoon dom bent geweest om je voor jamba aan te melden ,of denk dat je alle diensten etc.,.gratis ziijn
@hoogezandniet wetend.....!!! kom op zeg ,wees eerlijk en zeg gewoon dat je achteraf spijt hebt en gewoon dom bent geweest om je voor jamba aan te melden ,of denk dat je alle diensten etc.,.gratis ziijn
Wetende of niet wetende, ze hebben toch wel de mogelijkheid om dit uit te schakelen en daar vragen ze toch ook om, of niet????. Ook hier valt het weer op dat mensen worden aangesproken op het feit, dat men weer iets gratis wil hebben. Je betaald al genoeg, mag er nog van iets gratis gebruik gemaakt worden?????
Bovendien had haar DOCHTER zich aangemeld. Je weet helemaal niet hoe oud zij is en ik snap best dat die kinderen niet weten dat je gelijk aan zo'n dienst vast zit. Dus niet zo zeuren!
Afmelden bij Jamba kan door JAMBAOFF te smssen maar 4636.
Ik ben er achtergekomen dat als je een beltoon of iets dergelijks download, dat je meteen een abonnement bij ze aan gaat.
4,50 gaat er dan iedere maand van je beltegoed af.
DIT GEVEN ZE OOK NIET AAN IN HUN RECLAME SPOTJES!
Misschien wat voor in de uitzending?
Ik ben er achtergekomen dat als je een beltoon of iets dergelijks download, dat je meteen een abonnement bij ze aan gaat.
4,50 gaat er dan iedere maand van je beltegoed af.
DIT GEVEN ZE OOK NIET AAN IN HUN RECLAME SPOTJES!
Misschien wat voor in de uitzending?
@ Weekender:
[/quote]
Dat doen ze dus wel! In beeld verschijnt dat het EUR 4,50 per maand kost. Ook geven ze duidelijk aan dat zo'n SMS-je een VANAF-prijs kent van 0,70. Ze zeggen alles wat ze moeten zeggen, alleen onze aandacht gaat uit naar de ringtones zelf."DIT GEVEN ZE OOK NIET AAN IN HUN RECLAME SPOTJES!"
[/quote]
Ze zeggen inderdaad dat het 4,50 per maand kost, maar niet dat je er automatisch aan vast zit wanneer je een ringtone gaat downloaden op je telefoon via een sms-je!!!!!!!!! Het zijn gewoon oplichters, allemaal net op het randje en de consument is de dupe!
Consument is de dupe ja, en weet je ook waarom.
Omdat de consument te dom of te lui is om te lezen.
Ook denkt de consument er altijd erg gemakkelijk over...
Wordt mijn rekening te hoog, dan ga ik toch gewoon klagen en zeggen dat de smsjes ongewenst waren......
krijg ik vast mijn geld wel terug....
Omdat de consument te dom of te lui is om te lezen.
Ook denkt de consument er altijd erg gemakkelijk over...
Wordt mijn rekening te hoog, dan ga ik toch gewoon klagen en zeggen dat de smsjes ongewenst waren......
krijg ik vast mijn geld wel terug....
Pfffff, wat een onzin. Het gaat erom dat bedrijven eerlijk horen te zijn. En natuurlijk behoort de consument ook de kleine lettertjes te lezen! En ik kijk ook altijd of ik ergens aan gebonden zit, en wanneer er niet bij staat dat ik ergens aan verbonden zit, heb ik daar vertrouwen in. Maar wanneer achteraf blijkt dat dat wel zo is, en niet juist is vermeld, voel ik me genaaid.
En wanneer ook nog blijkt dat ik me voor dit soort dingen niet of nauwelijks af kan melden, srijkt mij dat behoorlijk tegen de haren in.
Ik weet precies hoe dat soort bedrijfjes te werk gaan, jammer genoeg heb ik een bijbaantje gehad bij een callcenter (verkoop groene stroom) naast mijn studie, en vaak genoeg met dit soort dingen te maken gehad.
En wanneer ook nog blijkt dat ik me voor dit soort dingen niet of nauwelijks af kan melden, srijkt mij dat behoorlijk tegen de haren in.
Ik weet precies hoe dat soort bedrijfjes te werk gaan, jammer genoeg heb ik een bijbaantje gehad bij een callcenter (verkoop groene stroom) naast mijn studie, en vaak genoeg met dit soort dingen te maken gehad.
Wil je nu een callcentre (verkoop van groene stroom) hiermee gaan vergelijken?
Dan blijkt het wel dat je inderdaad geen flauw idee hebt waar je nu over praat.
Het is wel degelijk gecommuniceerd hoe deze dienst werkt.
Maar zoals eerder aangegeven willen mensen niet lezen.
Zelfs wanneer ze het wel gelezen hebben willen ze nog de schuld afschuiven.
In de meeste gevallen weten ze exact wat het ze gaat kosten, maar omdat ze ook weten dat er een slechte naam aan sms-diensten is verbonden denken ze hun geld toch wel terug te krijgen achteraf.
Je gaat gewoon klagen.
Helaas werkt het zo niet.
Dan blijkt het wel dat je inderdaad geen flauw idee hebt waar je nu over praat.
Het is wel degelijk gecommuniceerd hoe deze dienst werkt.
Maar zoals eerder aangegeven willen mensen niet lezen.
Zelfs wanneer ze het wel gelezen hebben willen ze nog de schuld afschuiven.
In de meeste gevallen weten ze exact wat het ze gaat kosten, maar omdat ze ook weten dat er een slechte naam aan sms-diensten is verbonden denken ze hun geld toch wel terug te krijgen achteraf.
Je gaat gewoon klagen.
Helaas werkt het zo niet.
Volgens mij weet jij niet helemaal waar je het over hebt "Mr Perfect"!! En kun je ook niet lezen. Ik vergelijk een callcentre niet met de "jamba praktijken". Maar ik weet wel hoe dat soort bedrijven in elkaar zitten.
De volgende keer wanneer je weer reageert, moet je misschjien eerst even goed LEZEN!!
Je moet niet iedereen over 1 kam scheren, of heb je dat nooit geleerd?!
De volgende keer wanneer je weer reageert, moet je misschjien eerst even goed LEZEN!!
Je moet niet iedereen over 1 kam scheren, of heb je dat nooit geleerd?!
achachach, het wordt boos.
jij zegt dat jij weet hoe dit type bedrijf werkt, omdat jezelf op een callcentre hebt gewerkt.
Zit een wereld van verschil tussen.
Maar goed, het schijnt alles te weten, maar heeft moeite met lezen en weet daarom niet hoe het zich af moet melden.
Nogmaals, eerst BEGRIJPEND LEZEN voor je je voor iets aanmeld.
jij zegt dat jij weet hoe dit type bedrijf werkt, omdat jezelf op een callcentre hebt gewerkt.
Zit een wereld van verschil tussen.
Maar goed, het schijnt alles te weten, maar heeft moeite met lezen en weet daarom niet hoe het zich af moet melden.
Nogmaals, eerst BEGRIJPEND LEZEN voor je je voor iets aanmeld.
Zeg, grote vriend. Ik weet niet wie je bent, maar je bent erg kinderachtig bezig. Ten eerste ben ik geen "het", zoals jij naar mij verwijst in je zeer intellectuele reactie, ten tweede ben jij schijnbaar degene die vindt dat hij alles weet (ik heb niet gezegd dat ik alles weet, als je goed gelezen hebt) en ten derde blijkt de afmeldprocedure die ze op internet vermelden niet bij mij te werken.
Verder zou het fijn zijn als jij verder je mond dicht houdt en je met je eigen dingen gaat bemoeien. Ik mag toch hopen voor de mensen in jou directe omgeving (als jij die überhaupt hebt), dat je daar anders op reageert.
Verder zou het fijn zijn als jij verder je mond dicht houdt en je met je eigen dingen gaat bemoeien. Ik mag toch hopen voor de mensen in jou directe omgeving (als jij die überhaupt hebt), dat je daar anders op reageert.
hahahahaha, luister, ik ben je vriend niet en dat zal ik nooit worden ook.
Ga namelijk niet met domme mensen om.
Jij bent degene die beweerde te weten hoe dit soort bedrijven te werk gaan, omdat je bij een callcentre hebt gewerkt........
Nee, echt een intelligente opmerking.
Dat jij en de meeste mensen te beroerd zijn om te lezen, daar kunnen bedrijven weinig aan doen.
Ga dan niet lopen janken wanneer je telefoonrekening opeens wat hoger schijnt te zijn.
En laat de mensen uit mijn omgeving er ff buiten.
Ik denk dat ik meer mensen om me heen heb dan jij, maar dat heeft hier totaal niks mee te maken.
En aangezien het mij niet duidelijk is wat voor iets ik voor me noem ik je het, ja.
Problemen mee?
Ga namelijk niet met domme mensen om.
Jij bent degene die beweerde te weten hoe dit soort bedrijven te werk gaan, omdat je bij een callcentre hebt gewerkt........
Nee, echt een intelligente opmerking.
Dat jij en de meeste mensen te beroerd zijn om te lezen, daar kunnen bedrijven weinig aan doen.
Ga dan niet lopen janken wanneer je telefoonrekening opeens wat hoger schijnt te zijn.
En laat de mensen uit mijn omgeving er ff buiten.
Ik denk dat ik meer mensen om me heen heb dan jij, maar dat heeft hier totaal niks mee te maken.
En aangezien het mij niet duidelijk is wat voor iets ik voor me noem ik je het, ja.
Problemen mee?
Dan moet jij dat zeker niet te vaak gaan proberen.
Zal je ook wel niet doen, want dat zal wel zeer pijnlijk bij jou zijn, of niet linda????
Jij wil hier over dingen mee praten waar je de ballen verstand van hebt.
Dat is jou probleem.
Wanneer iemand dan vertelt heo het zit, klopt dat volgens jou niet, want jij hebt op een callcentre gewerkt............
whahahahahahahahahaha, laat me niet lachen.
Misschien was je er nog niet bekent mee hoor.................
Maar op een callcentre worden die personen aangenomen die te dom zijn om ergens anders aan de bak te komen.....
Zal je ook wel niet doen, want dat zal wel zeer pijnlijk bij jou zijn, of niet linda????
Jij wil hier over dingen mee praten waar je de ballen verstand van hebt.
Dat is jou probleem.
Wanneer iemand dan vertelt heo het zit, klopt dat volgens jou niet, want jij hebt op een callcentre gewerkt............
whahahahahahahahahaha, laat me niet lachen.
Misschien was je er nog niet bekent mee hoor.................
Maar op een callcentre worden die personen aangenomen die te dom zijn om ergens anders aan de bak te komen.....
Het blijkt wel dat ik gelijk heb wat betreft jou zelfreflectie. Het is erg jammer dat mensen zoals jij niet met feedback en/of kritiek van anderen kunnen omgaan. Het blijkt uit jou reacties dat jij weinig tot geen relativeringsvemogen hebt. Misschien is het goed voor je om een communicatie training te volgen.
En wat betreft het werken voor een callcentre heb je helemaal gelijk. Meestal werken daar inderdaad laaggeschoolde mensen die elders geen werk kunnen vinden. Ook werken er veel studenten die daar een bijbaantje hebben (callcentre werk is nl goed verdienen voor studenten+ dat je daar rustig je tentamenstof door kunt nemen). Als jij goed gelezen hebt, heb je kunnen lezen dat ik daar een bijbaantje had. Ik studeer namelijk geschiedenis (1e graads ofwel, universitair).
Dus over de vraag of ik dom ben, valt te twisten. In jou ogen ben ik misschien dom, omdat jij niet verder kunt kijken dan je neus lang is, jij zeer agressief reageert op kritiek, je waarschijnlijk moeite hebt in het gelijk geven van anderen en het moeilijk vindt de mening van anderen te respecteren cq accepteren. Tja, dan zijn mensen vanuit jou standpunt bekeken al snel dom.....
En wat betreft het werken voor een callcentre heb je helemaal gelijk. Meestal werken daar inderdaad laaggeschoolde mensen die elders geen werk kunnen vinden. Ook werken er veel studenten die daar een bijbaantje hebben (callcentre werk is nl goed verdienen voor studenten+ dat je daar rustig je tentamenstof door kunt nemen). Als jij goed gelezen hebt, heb je kunnen lezen dat ik daar een bijbaantje had. Ik studeer namelijk geschiedenis (1e graads ofwel, universitair).
Dus over de vraag of ik dom ben, valt te twisten. In jou ogen ben ik misschien dom, omdat jij niet verder kunt kijken dan je neus lang is, jij zeer agressief reageert op kritiek, je waarschijnlijk moeite hebt in het gelijk geven van anderen en het moeilijk vindt de mening van anderen te respecteren cq accepteren. Tja, dan zijn mensen vanuit jou standpunt bekeken al snel dom.....
Ik had dus ook 2 ringtones aangeraagd via jamba. Alleen dan via een advertentie die achter op de break-out stond. Echt NERGENS werd vermeld dat je een pakket van 4,50 per maand aanvraagt !!!!!!! ik kreeg dus vanochtend 4 smsjes van jamba met acties en dat mijn tegeod was opgewaardeerd. heb gelukkig uit kunne vinden hoe je het uitzet. sms POLYOFF (als je een ringtonepakket heb) naar 4636 en je bent er weer vnafa maar je bent wel genaaid voor 4,50 . Jamba dit was eens en nooit meer !!!