LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantie naar turkije

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Kees en Fatima

Vakantie naar turkije

Ongelezen bericht door Kees en Fatima »

Ik heb bij veilingreus een vakantie naar turkije gewonnen.
Maar helaas ben ik vanaf December bezig met veilingreus om mijn vakantie of geld terug te krijgen maar ik krijg geen reactie
Ik heb al meerderen mailen naar veilingreus gestuurd om mijn geld te vragen helaas ook zonder sucess.
Kunnen jullie misschien mij helpen of vertellen wat moet ik doen?

Groetjes Fatima.

Chocomelk

Re: Vakantie naar turkije

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Kees en Fatima schreef:Ik heb bij veilingreus een vakantie naar turkije gewonnen.
Maar helaas ben ik vanaf December bezig met veilingreus om mijn vakantie of geld terug te krijgen maar ik krijg geen reactie
Ik heb al meerderen mailen naar veilingreus gestuurd om mijn geld te vragen helaas ook zonder sucess.

Groetjes Fatima.
- Je hebt een reis gekocht bij veilingreus ?
- Je wilt er vanaf december al vanaf ?

Mischien een beetje duidelijker zijn waarom je er vanaf wilt van die reis, als je normaal een reis boekt bij een reisbureau kun je er ook alleen vanaf komen door je annulering mits je een hele goede reden daar voor hebt.

Chocomelk

Is dit toeval ?
Beide nieuwe schrijvers :
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4&start=60

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

even uit de algemene voorwaarden;

Bieden
Ieder door het lid uitgebrachte bod is een koopovereenkomst en derhalve bindend.
Ieder bod is te allen tijde onomkeerbaar. Indien uw bod door Veilingreus.nl wordt aanvaard, bent u VERPLICHT de transactie aan te gaan.

hieruit valt af te lezen dat het geld niet terugkomt.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Chocomelk schreef:Is dit toeval ?
Neen, dit is Fatima en in het andere topic is Kees! :lol:

friemeltje

Ongelezen bericht door friemeltje »

:D :D

Chocomelk

nevermind schreef:
Chocomelk schreef:Is dit toeval ?
Neen, dit is Fatima en in het andere topic is Kees! :lol:
Haha nee in het andere topic is het geen Kees maar CPaul.

Gizmootje10

Ongelezen bericht door Gizmootje10 »

ik ben ook al een paar maanden bezig en heb echt al wel meer dan 20 mails verstuurd naar zowel Veilingreus als Travelmaxx (en ook al zaker 10 x gebeld) maar vooralsnog nog steeds geen resultaat! en ik heb ook de Consumentenbond ingeschakeld.
Heb het Juridisch Loket al 2x gebeld.
Ik heb www.opgelichtopinternet.nl ingeschakeld en daar is tot nu toe ook nog niets uitgekomen. Tenminste vanuit Veilingreus dan....
Want bij www.opgelichtopinternet.nl staan ook gedupeerde van Veilingreus en die proberen elkaar wel te helpen door tips met elkaar uit wisselen!!!!!

Mijn enige optie nu nog is denk ik om echt aangifte bij de politie te gaan doen.

Gizmootje10

Ongelezen bericht door Gizmootje10 »

Hoi Riddert!

Dat kan wel zo zijn maar dan moet Veilingreus zich ook aan de regels houden en dat doen ze niet want zij komen hun afspraken niet na!!!! (Juridisch Loket)

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Kees en Fatima schreef:Ik heb bij veilingreus een vakantie naar turkije gewonnen.

Groetjes Fatima.
Je hebt toch geboden? En als je het hoogste bod hebt, dan is er toch een koopovereenkomst?

Vergelijk het eens met een gewone veiling, of een veiling bij de dienst Domeinen. Als je daar het hoogste bod hebt, ben je per definitie de nieuwe eigenaar en zul je gewoon moeten betalen. Daar kom je ook niet onderuit. Waarom zou dat bij veilingreus anders moeten zijn dan?

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Vergelijk het eens met een gewone veiling, of een veiling bij de dienst Domeinen. Als je daar het hoogste bod hebt, ben je per definitie de nieuwe eigenaar en zul je gewoon moeten betalen. Daar kom je ook niet onderuit. Waarom zou dat bij veilingreus anders moeten zijn dan?
Omdat mensen denken, zij kunnen zoals het op verkoopsites (Marktplaats,Marktnet enz.) net zo makkelijk onderuit komen als zij een bod hebben gedaan.

wiseger

Ongelezen bericht door wiseger »

Omdat mensen denken, zij kunnen zoals het op verkoopsites (Marktplaats,Marktnet enz.) net zo makkelijk onderuit komen als zij een bod hebben gedaan.
Waarom neem jij het altijd op voor de aanbieder, zonder het verhaal van de TS te lezen? TS wil gewoon de vakantie hebben die hij betaald heeft of hij wil zijn geld terug. Er wordt niet geleverd, dat is het probleem.

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Geinig weer. Lijkt weer een topic zoals andere: een accountje aanmaken, 1 topic starten waar je een voordehand liggend antwoord op krijgt en vervolgens niets meer van zich laten horen.
Natuurlijk weten Kees en Fatima wel dat ze fout zitten. Duh!

wiseger

stronkstronk schreef:Geinig weer. Lijkt weer een topic zoals andere: een accountje aanmaken, 1 topic starten waar je een voordehand liggend antwoord op krijgt en vervolgens niets meer van zich laten horen.
Fout zitten met wat? Ze hebben een vakantieveiling gewonnen, betalen en krijgen geen vakantie noch hun geld terug? Wat doen zij dan fout?

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

wiseger schreef:
stronkstronk schreef:Geinig weer. Lijkt weer een topic zoals andere: een accountje aanmaken, 1 topic starten waar je een voordehand liggend antwoord op krijgt en vervolgens niets meer van zich laten horen.
Fout zitten met wat? Ze hebben een vakantieveiling gewonnen, betalen en krijgen geen vakantie noch hun geld terug? Wat doen zij dan fout?
Door te denken dat zij geld terug kunnen krijgen.

keizerin

Ongelezen bericht door keizerin »

@wiseger.
De benaming "gewonnen"klopt eigenlijk niet. Je biedt op een reis en de hoogste bieder heeft de reis geboekt. Je bent dan verplicht te betalen. Dat staat in de voorwaarden. De reis is natuurlijk zonder annuleringsverzekering, dus als je niet gaat, ben je gewoon je geld kwijt. Maar zelfs als ze deze wel hadden gehad, horen ze een geldige reden te hebben. Die staat niet in de topic. Evenals dat ze de reis niet gehad hebben. Er staat dat ze van de koop af willen. Dat is niet zo makkelijk. Degene die op 1 na het hoogste bod heeft gegeven, vist achter het net en zou zich verbijten, als hij/zij hoort dat de hoogste bieder niet wil afnemen.

wiseger

@keizerin
ben ik vanaf December bezig met veilingreus om mijn vakantie of geld terug te krijgen

Ze hebben betaald maar geen reis gehad en ook geen geld terug. Dat is het hele probleem !!!

wiseger

@stronkstronk

Als je betaald voor een reis maar je krijgt geen reis, dan heb je gewoon recht op teruggave van je geld. Niemand annuleert, ze krijgen gewoon niet geleverd.

Gewoon lezen voordat je TS belachelijk maakt. Staat notabene nog een link van chocomel, zelfde probleem, wel betaald, niets geleverd.

wiseger

Voor alle mensen die het probleem niet begrijpen danwel niet willen begrijpen,
veilingreus veilt reizen van Travelmaxxx uit Geleen. Travelmaxx.nl is een onderdeel van Sellpoint Marketing bv en is niet aangesloten bij SGR en ook niet bij ANVR.

Diverse mensen hebben een reis gekocht via veilingreus maar krijgen niets geleverd. Ze verzilveren hun betaalde voucher maar daarna blijft het angstvallig stil.

Na maanden wachten en proberen wil TS eindelijk haar reis hebben of haar geld terug.

zusjej21

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Als ik het dus goed begrijp.
Je biedt op iets, je bent de hoogste bieder, je bent verplicht te kopen.
Nou kan je niet op reis/of je wilt niet.
Er is geen annuleringsverzekering afgesloten. Je was verplicht de reis te boeken, want je was de hoogste bieder (algemene voorwaarden?).
Dan is dit verhaal voor mij duidelijk.
Wat is dan nu het probleem?

Gesloten