LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] veilingreus
Re: veilingreus
Hallo,
Helaas ben ik ook slachtoffer geworden van veilingreus.
De 8 daagse reis naar Turkije voor maximaal 4 personen blijkt een dure dode mus te worden. Op 28-12-2011 heb ik de reis gewonnen. Op 27-01 2012 kregen we bericht dat er problemen zijn met de toenmalige aanbieder en dat ze een nieuwe aanbieder hebben. 1 dag na het invullen van de gegevens (incl de gewenste vertrek datum) werd ik gebeld door "travel maxx". Ik denk das snel, helaas hadden zei de informatie nog niet ontvangen van veilingreus. Wel wilden ze graag weten wanneer we willen vertrekken. De informatie heb ik toen doorgegeven en ze zouden binnen 1 week contact met me opnemen. Toen werd het stil. De 1e keer dat ik veiling reus benaderde kreeg ik op 17-2-2012 antwoord:
In reactie, we hebben gistermiddag contact gehad met Travelmaxx en ze zijn druk bezig voor een ieder een aanbod samen te stellen, als deze klaar zijn worden alle mensen hiervan op de hoogte gesteld.
Wel hebben we rekening te houden met het feit dat Travelmaxx werkt vanuit Geleen/Limburg, dus Carnaval en dit kan een paar dagen vertraging opleveren.
Vandaag hebben we wederom contact met zen we gaan bespreken hoever ze zijn.
Na het verstrijken van deze week heb ik weer contact opgenomen met veilingreus via de email. Ik kreeg 13-03-2012 als antwoord:
In reactie, vanuit Travelmaxx een reactie ontvangen dat ze erg druk bezig zijn de aanbieding een dezer dagen aan te kunnen bieden. Hierna niets meer gehoord van veilingreus geen enkel antwoord op de mails meer. Via http://www.opgelichtopinternet.nl heb ik hier melding van gemaakt. Nu maar wachten totdat veilingreus zijn verantwoording neemt en het geld terug stort. De reis naar Turkije zal wel niet meer komen.
Veilingreus wordt bedankt voor het verzieken van onze vakantie. We hebben het geld hard nodig net als alle andere gedupeerden. Dit is gewoonweg diefstal. Ondertussen gaat veilingreus gewoon verder met het houden van veilingen echt belachelijk!
Het is tijd dat veiling reus wordt aangepakt!
Update: Zojuist aangifte gedaan via: https://www.mijnpolitie.nl/
Helaas ben ik ook slachtoffer geworden van veilingreus.
De 8 daagse reis naar Turkije voor maximaal 4 personen blijkt een dure dode mus te worden. Op 28-12-2011 heb ik de reis gewonnen. Op 27-01 2012 kregen we bericht dat er problemen zijn met de toenmalige aanbieder en dat ze een nieuwe aanbieder hebben. 1 dag na het invullen van de gegevens (incl de gewenste vertrek datum) werd ik gebeld door "travel maxx". Ik denk das snel, helaas hadden zei de informatie nog niet ontvangen van veilingreus. Wel wilden ze graag weten wanneer we willen vertrekken. De informatie heb ik toen doorgegeven en ze zouden binnen 1 week contact met me opnemen. Toen werd het stil. De 1e keer dat ik veiling reus benaderde kreeg ik op 17-2-2012 antwoord:
In reactie, we hebben gistermiddag contact gehad met Travelmaxx en ze zijn druk bezig voor een ieder een aanbod samen te stellen, als deze klaar zijn worden alle mensen hiervan op de hoogte gesteld.
Wel hebben we rekening te houden met het feit dat Travelmaxx werkt vanuit Geleen/Limburg, dus Carnaval en dit kan een paar dagen vertraging opleveren.
Vandaag hebben we wederom contact met zen we gaan bespreken hoever ze zijn.
Na het verstrijken van deze week heb ik weer contact opgenomen met veilingreus via de email. Ik kreeg 13-03-2012 als antwoord:
In reactie, vanuit Travelmaxx een reactie ontvangen dat ze erg druk bezig zijn de aanbieding een dezer dagen aan te kunnen bieden. Hierna niets meer gehoord van veilingreus geen enkel antwoord op de mails meer. Via http://www.opgelichtopinternet.nl heb ik hier melding van gemaakt. Nu maar wachten totdat veilingreus zijn verantwoording neemt en het geld terug stort. De reis naar Turkije zal wel niet meer komen.
Veilingreus wordt bedankt voor het verzieken van onze vakantie. We hebben het geld hard nodig net als alle andere gedupeerden. Dit is gewoonweg diefstal. Ondertussen gaat veilingreus gewoon verder met het houden van veilingen echt belachelijk!
Het is tijd dat veiling reus wordt aangepakt!
Update: Zojuist aangifte gedaan via: https://www.mijnpolitie.nl/
Re: veilingreus
Goedemorgen CPaul,
Ik ben het helemaal met je eens.
Het is tijd dat veiling reus wordt aangepakt!
Hoop dat ieder zijn geld gauw terugestord krijgt!!!!
Ik ben het helemaal met je eens.
Het is tijd dat veiling reus wordt aangepakt!
Hoop dat ieder zijn geld gauw terugestord krijgt!!!!
Re: veilingreus
mensen allemaal aangifte doen !!! alles melden bij het juridisch loket en ook een melding maken bij consumentenautoritijd <--- (even op google zoeken)
hoe meer mensen aangifte doen en zich melden bij bovenstaande
hoe sterker we staan
groet ...
hoe meer mensen aangifte doen en zich melden bij bovenstaande
hoe sterker we staan
groet ...
Re: veilingreus
Hallo Germon,
Bedankt voor de tip. Wij hebben na 4x een mail te hebben gestuurd naar Veilingreus, nog niet 1x een antwoord terug gekregen.
Ik heb nu een klacht neergelegd bij: Consuwijzer.nl: klacht.
Hoop nu verder geholpen te worden.
Groetjes,
Sjoko
Bedankt voor de tip. Wij hebben na 4x een mail te hebben gestuurd naar Veilingreus, nog niet 1x een antwoord terug gekregen.
Ik heb nu een klacht neergelegd bij: Consuwijzer.nl: klacht.
Hoop nu verder geholpen te worden.
Groetjes,
Sjoko
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 19 mar 2012 16:33
Re: veilingreus
Heb eergisteren aangifte bij de Politie gedaan tegen Veilingreus.
Nu maar afwachten wat de reactie is !
Wordt tijd na 3 maanden dat ik m'n geld terug krijg !!
Nu maar afwachten wat de reactie is !
Wordt tijd na 3 maanden dat ik m'n geld terug krijg !!
Re: veilingreus
HET ANTWOORD VAN VEILINGREUS !!!!
Geachte heer/mevrouw,
>
> Dit schrijven ontvangt u wegens de onverkwikkelijke situatie die is ontstaan
> na de aanschaf van een Diamond Reisen voucher via VeilingReus.
>
> Na de eerste klachten rondom Diamond Reisen en het feit dat het formeel de
> verantwoordelijkheid van Diamond Reisen was om te leveren, hebben wij actie
> ondernomen en zijn direct in overleg gegaan met de partijen achter deze
> aanbieding. We kwamen snel tot de conclusie dat we er met deze partijen niet
> uit gingen komen en zijn naarstig op zoek gegaan naar Nederlandse operators.
> Daarnaast houden wij ons sinds die tijd bezig met het terugvorderen van de
> kosten die wij hebben moeten maken om de vouchers zogenaamd vrij te geven,
> tot nu toe zonder succes.
>
> Gezien het feit dat 1 van de operators (die ons hulp wilde bieden) niet
> geheel in kan springen op de wensen van enkele consumenten blijven er weinig
> alternatieven over.
>
> Op dat moment is besloten het geld terug te storten vanuit onze reserves aan
> die consumenten die hier op dat moment om vroegen.
>
> Nog steeds worden wij dagelijks geconfronteerd met verzoeken tot
> terugbetaling. Alhoewel we graag willen terugbetalen kunnen wij aan deze
> verzoeken niet voldoen in verband met betalingsonmacht.
>
> De voorfinanciering van de vouchers en de opgelopen reputatieschade hebben
> voor een dermate slechte financiële situatie gezorgd dat wij een verzoek tot
> faillissement hebben moeten indienen bij de rechtbank.
>
> Deze vervelende kwestie zal worden overgedragen aan een nog aan te wijzen
> curator. Eveneens zullen onze inspanningen rondom de terugvordering worden
> overgedragen in de hoop dat de curator een rol van betekenis kan
> spelen voor u.
>
> Het spijt ons vreselijk u niet anders te kunnen berichten.
>
> Team VeilingReus
MAAR VEILINGREUS IS NOG STEEDS OP INTERNET ??
HEBBEN IN DECEMBER DE NAAM VEILINGREUS AL OPGEZEGT BIJ KVK ???
DUS GAAN ZE OOK LEKKER VERDER MET MENSEN DUPEREN
MAAR DAN ONDER EEN ANDERE NAAM
Geachte heer/mevrouw,
>
> Dit schrijven ontvangt u wegens de onverkwikkelijke situatie die is ontstaan
> na de aanschaf van een Diamond Reisen voucher via VeilingReus.
>
> Na de eerste klachten rondom Diamond Reisen en het feit dat het formeel de
> verantwoordelijkheid van Diamond Reisen was om te leveren, hebben wij actie
> ondernomen en zijn direct in overleg gegaan met de partijen achter deze
> aanbieding. We kwamen snel tot de conclusie dat we er met deze partijen niet
> uit gingen komen en zijn naarstig op zoek gegaan naar Nederlandse operators.
> Daarnaast houden wij ons sinds die tijd bezig met het terugvorderen van de
> kosten die wij hebben moeten maken om de vouchers zogenaamd vrij te geven,
> tot nu toe zonder succes.
>
> Gezien het feit dat 1 van de operators (die ons hulp wilde bieden) niet
> geheel in kan springen op de wensen van enkele consumenten blijven er weinig
> alternatieven over.
>
> Op dat moment is besloten het geld terug te storten vanuit onze reserves aan
> die consumenten die hier op dat moment om vroegen.
>
> Nog steeds worden wij dagelijks geconfronteerd met verzoeken tot
> terugbetaling. Alhoewel we graag willen terugbetalen kunnen wij aan deze
> verzoeken niet voldoen in verband met betalingsonmacht.
>
> De voorfinanciering van de vouchers en de opgelopen reputatieschade hebben
> voor een dermate slechte financiële situatie gezorgd dat wij een verzoek tot
> faillissement hebben moeten indienen bij de rechtbank.
>
> Deze vervelende kwestie zal worden overgedragen aan een nog aan te wijzen
> curator. Eveneens zullen onze inspanningen rondom de terugvordering worden
> overgedragen in de hoop dat de curator een rol van betekenis kan
> spelen voor u.
>
> Het spijt ons vreselijk u niet anders te kunnen berichten.
>
> Team VeilingReus
MAAR VEILINGREUS IS NOG STEEDS OP INTERNET ??
HEBBEN IN DECEMBER DE NAAM VEILINGREUS AL OPGEZEGT BIJ KVK ???
DUS GAAN ZE OOK LEKKER VERDER MET MENSEN DUPEREN
MAAR DAN ONDER EEN ANDERE NAAM
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11 apr 2012 09:12
Re: veilingreus
Via de site Veilingreus heb ik een voucher gekocht voor twee uren scheuren in een buggy nabij Oudemirdum, Friesland.
Een mooie verrassing voor de verjaardag van mijn man.
helaas! De voucher blijkt niet geldig. Verhuurbedrijf in Oudemirdum had dit wel met de mensen van Veilingreus besproken, maar verder geen enkele reactie van hen ontvangen. Dus ook geen geld!
Het afgelopen weekend blijkt dat men ook niet meer kan inloggen op de site.
Ik ben dus opgelicht. Heb vanochtend al een melding gedaan bij de politie en zal donderdag 12 april officieel aangifte doen.
Omdat er meer klachten zijn, wil ik dit jullie graag meedelen.
Een mooie verrassing voor de verjaardag van mijn man.
helaas! De voucher blijkt niet geldig. Verhuurbedrijf in Oudemirdum had dit wel met de mensen van Veilingreus besproken, maar verder geen enkele reactie van hen ontvangen. Dus ook geen geld!
Het afgelopen weekend blijkt dat men ook niet meer kan inloggen op de site.
Ik ben dus opgelicht. Heb vanochtend al een melding gedaan bij de politie en zal donderdag 12 april officieel aangifte doen.
Omdat er meer klachten zijn, wil ik dit jullie graag meedelen.
Re: veilingreus
Ik had de klacht bij ConsuWijzer gemeld. Ben door hen gebeld en zij gaven mij wat tips, maar uiteindelijk komt het erop neer: "DE VOGEL IS GEVLOGEN" en de site is inderdaad uit de lucht. Probeer maar je geld terug te krijgen bij oplichters die nergens op reageren: Gewoon verdwenen....
Te triest voor woorden..
Te triest voor woorden..