LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantieveiling

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
mari-janne
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2008 16:13

Vakantieveiling

Ongelezen bericht door mari-janne »

Beste mensen,

Vandaag kreeg ik ineens een mail van een organisatie dat ik een reanimatie cursus heb gewonnen in Eindhoven, aanbieder; vakantieveilingen. Ik heb toen na maanden mijn account weer eens bekeken en zag dus staan dat ik gelijk drie veilingen had gewonnen, puur hollands in Den Bosch (5 euro), maximaal hollands in Eindhoven (7 euro) en de reanimatie cursus in Eindhoven (25 euro). Even voor de duidelijkheid; ik woon in Amsterdam. Zelf al maanden niet meer op de site geweest en heb ik al helemaal niet geboden op veilingen. Ik heb nu een mail gestuurd naar vakantieveilingen en heb later maar gebeld. Mevrouw zei dat ze eventueel een melding kon maken van 'fraude' en dat ik verder de mail maar moet afwachten (duurt drie dagen).

Een vriend van mij heeft ditzelfde meegemaakt en moest uiteindelijk de veilingen gewoon betalen. Iemand hier verder ervaring mee?

Groet,
Marianne

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Vakantieveiling

Ongelezen bericht door Jolijn »

Als je 100% weet dat jij (of iemand die jij toegang hebt gegeven tot jouw gegevens) de site bezocht en geboden hebt, betaal je niet.
Goed dat je direct een mail gestuurd hebt.

friemeltje
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 mar 2012 20:14

Re: Vakantieveiling

Ongelezen bericht door friemeltje »

En goed je rekening in de gaten houden...het wordt steeds gekker in dit land.

Gesloten