LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckermann.com Iemand anders besteld goederen op ons adres?
Neckermann.com Iemand anders besteld goederen op ons adres?
Zojuist teruggekomen van een openhuizendag. Ons huis staat al een half jaar in de verkoop en we wonen inmiddels elders in een huurwoning.
Van een buur hebben we vernomen dat er vorige week een pakket is bezorgd op ons adres en dit ook is opgehaald. Er was echter geen reden tot verdenking. Het huis kon inmiddels al verkocht zijn?
We zijn helaas te laat om Neckermann.com zelf te bellen dus dit doen we direct morgen. Ik ben er enorm van geschrokken dat iemand zomaar spullen op jouw adres kan bestellen en ze nog ophalen ook!
Heeft iemand tips voor ons wat we kunnen doen? Hoe we dit aan kunnen pakken? We verwachten een kindje en kunnen echt geen stress erbij hebben of nog meer van dit soort gekkigheid!
Van een buur hebben we vernomen dat er vorige week een pakket is bezorgd op ons adres en dit ook is opgehaald. Er was echter geen reden tot verdenking. Het huis kon inmiddels al verkocht zijn?
We zijn helaas te laat om Neckermann.com zelf te bellen dus dit doen we direct morgen. Ik ben er enorm van geschrokken dat iemand zomaar spullen op jouw adres kan bestellen en ze nog ophalen ook!
Heeft iemand tips voor ons wat we kunnen doen? Hoe we dit aan kunnen pakken? We verwachten een kindje en kunnen echt geen stress erbij hebben of nog meer van dit soort gekkigheid!
Re: Neckermann.com Iemand anders besteld goederen op ons adres?
Dus iemand heeft jullie huissleutel? ?
Gaat de rekening ook naar jullie dan?
Alleen de makelaar heeft de huissleutel.
We hebben nog geen rekening gezien. Enkel een buur die 2 pakketten aangenomen heeft die op ons adres stonden maar op een andere naam.
We bellen sowieso met neckermann over hoe dit zit.
Tegenwoordig vissen de criminelen de post gewoon uit je brievenbus dus het papiertje van de tnt kan gewoon uit de brievenbus gehaald zijn. Of TNT heeft er zelf ook iets mee te maken. Je weet het maar nooit.
Wij hebben zelf nog nooit bij neckermann besteld.
We hebben nog geen rekening gezien. Enkel een buur die 2 pakketten aangenomen heeft die op ons adres stonden maar op een andere naam.
We bellen sowieso met neckermann over hoe dit zit.
Tegenwoordig vissen de criminelen de post gewoon uit je brievenbus dus het papiertje van de tnt kan gewoon uit de brievenbus gehaald zijn. Of TNT heeft er zelf ook iets mee te maken. Je weet het maar nooit.
Wij hebben zelf nog nooit bij neckermann besteld.
Eerst maar eens bellen wat er aan de hand is dan.
-
- Contacteer:
Beste Kanita,
Je hebt een klacht geplaatst op dit forum. Uiteraard helpen we je graag. We kunnen echter aan de hand van je gegevens op deze site geen contact met je opnemen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om via onderstaande link contact met ons op te nemen?
http://www.necknet.nl/service/reactie/4f7ac995
We vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wachten je reactie af.
Met vriendelijke groet,
neckermann.com
Je hebt een klacht geplaatst op dit forum. Uiteraard helpen we je graag. We kunnen echter aan de hand van je gegevens op deze site geen contact met je opnemen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om via onderstaande link contact met ons op te nemen?
http://www.necknet.nl/service/reactie/4f7ac995
We vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wachten je reactie af.
Met vriendelijke groet,
neckermann.com
-
- Contacteer:
We zijn alweer wat verder.
Nog wat bekend?
Nog wat bekend?
Beste neck-service,
Mijn partner heeft inmiddels contact met jullie opgenomen.
Het klantnummer is inmiddels gesloten. Al voordat wij belden, gelukkig dus er wordt niets meer besteld op mijn partner's adres.
Verder is het nog even afwachten. We hebben geen idee wat het bedrag is van de bestelde goederen. Van neckermann zelf hebben we niets meer vernomen.
Mijn partner heeft inmiddels contact met jullie opgenomen.
Het klantnummer is inmiddels gesloten. Al voordat wij belden, gelukkig dus er wordt niets meer besteld op mijn partner's adres.
Verder is het nog even afwachten. We hebben geen idee wat het bedrag is van de bestelde goederen. Van neckermann zelf hebben we niets meer vernomen.
Inmiddels is de woning verkocht.
We hebben dus ook de post opgehaald en daar zat een rekening bij van Neckermann voor de Heer de Vries, een fictief persoon maar wel op mijn partner zijn adres.
Over een maand is dit het adres van een ander en we zouden het heel erg vervelend vinden als deze facturen verstuurd zouden blijven worden.
We hebben niks meer vernomen van neckermann.
Inmiddels begrijpen we dat het om een rekening gaat van 500 euro.
Een playstation handheld en 2 tomtoms XXL.
We hebben dus ook de post opgehaald en daar zat een rekening bij van Neckermann voor de Heer de Vries, een fictief persoon maar wel op mijn partner zijn adres.
Over een maand is dit het adres van een ander en we zouden het heel erg vervelend vinden als deze facturen verstuurd zouden blijven worden.
We hebben niks meer vernomen van neckermann.
Inmiddels begrijpen we dat het om een rekening gaat van 500 euro.
Een playstation handheld en 2 tomtoms XXL.
-
- Contacteer:
Ik snap trouwens niet dat de buren zomaar pakketten meegeven aan mensen die er niet wonen..
Ik vind het een raar verhaal. Want hoe weten de mensen met zekerheid dat jullie niet thuis waren als de bezorger aan de deur zou komen. En hoe wisten ze waar het bezorgd was. Ik neem aan dat je meerdere buren heb, en het briefje dat het pakje bij de buren is afgegeven, wordt in de brievenbus gestop.
Dan moeten ze toch toegang tot je huis hebben gehad lijkt me. Trouwens raar dat jullie buren het afgegeven hebben, als jullie adres erop stond. Ook al was het met een andere naam. Iedereen kan wel zeggen dat hij jantje of pietje is. Of hebben ze zich geidentificeerd? Hoe dan ook, het klopt niet.
Dan moeten ze toch toegang tot je huis hebben gehad lijkt me. Trouwens raar dat jullie buren het afgegeven hebben, als jullie adres erop stond. Ook al was het met een andere naam. Iedereen kan wel zeggen dat hij jantje of pietje is. Of hebben ze zich geidentificeerd? Hoe dan ook, het klopt niet.
zojuist kreeg ik een telefoontje van neckermann dat iemand voor 5500 euro op mijn klantnummer had besteld. Gelukkig waren ze heel alert, maar wat moet ik hier nu verder mee? Ik vind het wel een eng idee als iemand zomaar dingen op mijn naam en adres kan bestellen en het mij geld kost dat ik niet eens heb...
We hebben hier een vaste pakketbezorger. En ik heb meteen mijn klantnummer bij neckermann laten blokkeren. Maar hoe weet ik of er niet meer valse dingen aan mijn adres worden besteld?
We hebben hier een vaste pakketbezorger. En ik heb meteen mijn klantnummer bij neckermann laten blokkeren. Maar hoe weet ik of er niet meer valse dingen aan mijn adres worden besteld?
Iemand heeft in 1x voor 5500 euro aan spullen besteld bij de Neckerman op jou naam, en op welkmkuurie schreef:zojuist kreeg ik een telefoontje van neckermann dat iemand voor 5500 euro op mijn klantnummer had besteld. Gelukkig waren ze heel alert, maar wat moet ik hier nu verder mee? Ik vind het wel een eng idee als iemand zomaar dingen op mijn naam en adres kan bestellen en het mij geld kost dat ik niet eens heb...
adres zijn die spullen bezorgd dan ?
Ik gok dat Neckerman de bestelling niet afgeleverd heeft.zojuist kreeg ik een telefoontje van neckermann dat iemand voor 5500 euro op mijn klantnummer had besteld. Gelukkig waren ze heel alert
Gewoon stellig aangegeven dat jij geen overeenkomst met Neckermann hebt gesloten.