GOH, dit vind ik nou heel erg vreemd:
Date: March 26, 2012 16:48:34 GMT+02:00
To: GrouponNL <
[email protected]>
Subject: Re: Samsonite Colora (ticket #413236)
Zoals gezegd in de vorige email, u verkoopt een Samsonite en levert een American Tourister. Ik wil de koop ongedaan maken, en u weet dat ik juridisch in mijn recht sta.
Indien ik morgen niets van u vernomen heb, zal ik opdracht geven aan de credit card maatschappij om de betaling ongedaan te maken.
Met vriendelijke groet,
On Mar 26, 2012, at 16:41, GrouponNL <
[email protected]> wrote:
## Reacties graag boven deze lijn plaatsen ##
Chantal, Mar 26 16:41 (CEST):
Beste ,
Zoals ik in mijn vorige email uit heb gelegd is dit wel een Samsonite. Je kunt het het beste even op Google intypen en daar je dit zien.
Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Chantal
Customer Support
Groupon Netherlands B.V.
http://www.Groupon.nl
T: +31 20 435 03 69
F: +31 20 890 76 35
E:
[email protected]
Hoe zou u de ontvangen ondersteuning beoordelen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Chantal, Mar 26 17:21 (CEST):
Beste ,
Het is een Samsonite koffer die je hebt ontvangen. Deze gaan we niet annuleren. Excuses voor het ongemak.
Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Chantal
Customer Support
Groupon Netherlands B.V.
http://www.Groupon.nl
T: +31 20 435 03 69
F: +31 20 890 76 35
E:
[email protected]
Hoe zou u de ontvangen ondersteuning beoordelen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden