LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spook contract Eneco

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Bowster
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 apr 2012 20:30

Spook contract Eneco

Ongelezen bericht door Bowster »

In januari 2012 is Eneco met mij een contract aangegaan. Probleem is dat ik klant ben bij Essent en mij nooit heb aangemeld bij Eneco. Ik heb in februari een nota ontvangen en heb naar aanleiding daarvan contact opgenomen met de klantenservice van Eneco. De nota's van januari en februari werden uitgesteld tot 1 april en er werd toegezegd dat de telefoonopnames zouden worden onderzocht en dat ik binnen twee weken zou worden gebeld over de stand van zaken omtrent het onderzoek. Nu is het 3 april en heb wederom contact opgenomen met Eneco. Er is nog niks opgelost en moet nu alle kosten alsnog betalen volgens Eneco. Ik kan email correspondentie niet publiceren volgens geheimhouding plicht volgens Eneco.

Moet ik nu alsnog de kosten betalen en maar afwachten of ze deze ooit terug gaan betalen? Of kan ik een (klachten)procedure starten zodat ik niets hoef te betalen?

Mvg,

Bowster

forumessent
Berichten: 321
Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26

Re: Spook contract Eneco

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste Bowster,

In uw bericht van 3 april op dit forum geeft u aan dat u ten onrechte bent overgenomen door Eneco.
Ik wil dit graag voor u nakijken, hiervoor verzoek ik u uw klantnummer en forumnaam te mailen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om samen tot een oplossing te komen.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Afdeling Klantenservice
Essent

stofzuigertje

Re: Spook contract Eneco

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Uw vorige leverancier kan alles terug draaien en zij moeten dan bewijzen dat er wel een legaal contract is als ze geld willen.

Eventueel afgeboekte bedragen kun je via je eigen bank gewoon terug halen.
U heeft niets afgesloten dus hoeft niets te doen.

Suc6.

Eneco mdw
Berichten: 183
Lid geworden op: 03 feb 2010 11:43

Re: Spook contract Eneco

Ongelezen bericht door Eneco mdw »

Beste Bowster,

In uw bericht op dit forum lees ik dat u onbedoeld klant van ons bent geworden. U heeft hierover al contact met ons opgenomen, maar we hebben het probleem nog niet voor u opgelost.

Ik kan mij voorstellen dat u graag duidelijkheid van ons wilt over deze situatie. Als u mij uw klantgegevens toestuurt via [email protected], kijk ik met u mee.

Ik zie uw reactie graag tegemoet,

Kelly, medewerkster Eneco

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Spook contract Eneco

Ongelezen bericht door Linoge »

Kelly vs Angelique

Catfight! :lol:

Bowster
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 apr 2012 20:30

Re: Spook contract Eneco

Ongelezen bericht door Bowster »

Heb nu beide partijen per email een reactie gestuurd. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen dit misverstand snel de wereld uit te helpen.

muzi2021
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 apr 2012 11:34

Re: Spook contract Eneco

Ongelezen bericht door muzi2021 »

U heeft hierover al contact met ons opgenomen, maar we hebben het probleem nog niet voor u opgelost. Afbeelding

Morgana
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2010 13:24

Re: Spook contract Eneco

Ongelezen bericht door Morgana »

muzi2021 schreef:U heeft hierover al contact met ons opgenomen, maar we hebben het probleem nog niet voor u opgelost. Afbeelding
Ja dat schrijft TS inderdaad... dat is slechts een herhaling. Toch?

Bowster
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 apr 2012 20:30

Re: Spook contract Eneco

Ongelezen bericht door Bowster »

Naar aanleiding van email contact zijn de rekeningen uitgesteld tot 11 mei, hopelijk is dit probleem bij Eneco tegen die tijd opgelost.

Bowster
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 apr 2012 20:30

Re: Spook contract Eneco

Ongelezen bericht door Bowster »

Volgens mij is het probleem opgelost. Contract bij Eneco is beëindigd en heb niets hoeven te betalen. Doordat ik telefonisch niet onder kantooruren ben te bereiken is alles geregeld per email. Het email contact is netjes verlopen.

Gesloten