LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
kcluckystar
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2012 16:33

Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door kcluckystar »

Vandaag tijdens de actie een tablet gekocht en besteld tijdens de BTW week. Let op mensen levertijd slechts 10 weken ): maar enfin …. toen begon de discussie DE 75,- ACCESSOIRE KAART van de Tablet Mania actie. Onder het motto proberen kan geen kwaad, 10 weken gewacht.

Kom ik bij de kassa en vraag ik netjes naar de Accessoire kaart, zult u even moeten vragen bij de klachtenservice. Nou had ik dit wel gedacht (actie op actie), dus netjes gevraagd naar de actievoorwaarden omtrent de Tablet Mania actie “FORGET IT”. Het personeel verwijst naar de algemene voorwaarden, kunt u mij zeggen onder welke bepaling ik deze kan vinden? MM –> “laagsteprijsgarantie” “EHHH …. laagsteprijsgarantie? wat heeft dat te maken met een gratis accessoire kaart van de Tablet Mania actie?” MM–> Jaaa daar valt het onder.

Zal jullie niet vermoeien met de discussie die vervolgens ontstond over tablet mania en laagsteprijsgarantie, want mijn inziens zijn dit twee zaken die compleet los van elkaar staan. Bovendien ging het mij in eerste instantie slechts om het inzien van de voorwaarden omdat in “bijna” alle gevallen een actie een andere actie uitsluit, maar wees hierin dan duidelijk en transparant over door actievoorwaarden te kunnen overleggen. Het enige wat ik nog steeds wil zien zijn de actievoorwaarden.

RESULTAAT: MM –> “Dit kan gewoon vallen onder de laagste prijsgarantie bepaling” …. jaaaa dat KAN INDERDAAD daarom wil ik graag de actievoorwaarden inzien dan KAN ik dat inderdaad achterhalen.

Verwijzen blind naar de alg. bepalingen die mijn inziens niks met actie te maken heeft. Vervolgens geen discussie mogelijk… de cassiere waarbij ik mij in eerste instantie meldde vroeg ik vervolgens “wat heeft de tablet mania met de laagsteprijsgarantie te maken? ” MM–> Niks deze staan los van elkaar, hoezo?

ADVIES (Webcare team van de) MediaMarkt –> De cassières zijn vriendelijker hebben meer geduld en duidelijk meer (levens)ervaring want een (incapabele) 20 jarige klachten laten oplossen is niet handig.
Gewenste oplossing

Inzien van actievoorwaarden waarmee ik mijn (on)gelijk kan nagaan mbt de 75,- accessoire kaart.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door berndv »

Dus u heeft een tablet 10 weken geleden besteld tijdens de btw weken. Nu is er een andere actie, de tabletmania, met tot 75 euro voordeel op accessoires bij tablets boven de 450 euro en omdat u nu de tablet ophaald, voor de prijs van de btw actie, wilt u ook nog profiteren van de tabletmania actie? Heb ik het zo goed?

kcluckystar
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2012 16:33

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door kcluckystar »

Ja dat heb je goed..... overleg me de actievoorwaarden met uitsluitingsclausule dan ben ik akkoord bij een grote mond ga ik een stapje verder en op mn strepen staan (ging vooral om tone of voice en houding van medewerker)

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door manondoris »

je kunt op je strepen gaan staan maare wat denk je zelf :? ze zijn toch niet gek !!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door berndv »

Je kan op je strepen gaan staan tot je een ons weegt, je staat totaal niet in je recht. Je hebt een overeenkomst gesloten op basis van de btw week, dat je het artikel nu op haalt doet niet ter zake. Je gaat niet nu de overeenkomst aan, je koopt nu geen tablet, die heb je weken geleden al gekocht. Dat je hem nog niet hebt ontvangen en betaald doet niet terzake.

Is diezelfde tablet die jij besteld hebt op dit moment nog dezelfde prijs als toen jij hem gekocht hebt? Dus inclussief de korting die je ontvangen hebt?

Zou wat zijn als die u duurder was geworden en mediamarkt ging eisen van u dat u er ook meer voor ging betalen.

kcluckystar
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2012 16:33

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door kcluckystar »

Snap ik helemaal ... heb 50,- aanbetaald en vandaag het restant betaald. Dat is exact waar het om gaat namelijk ik wil die actievoorwaarden zien. Indien hier geen uitsluitingsclausule in opgenomen is heb ik nog steeds recht op de voucher

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door manondoris »

is nooit in combinatie met andere actie,s en dat staat vast wel in de voorwaarden!

kcluckystar
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2012 16:33

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door kcluckystar »

Dat is echt het punt het staat VAST wel in de voorwaarden..... bovendien na 10 weken wachten geen sorry niks (had ik dat geweten was de koop niet eens gesloten)!!!

Onprofessioneel dat men geen voorwaarden kan overleggen dan is het probleem getackeld, en dan heb ik het nog niet eens over de tone of voice.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door manondoris »

google voorwaarden mediamarkt ,tis een hele lap maar staat er vast wel tussen :)

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door berndv »

Voorwaarden of niet, het gaat er om wanneer de overeenkomst aan gegaan is. Die is 10 weken geleden aan gegaan. Ik weet niet of ts vooraf op de hoogte was van de levertijd van 10 weken, als dat niet het geval is kan ts de originele koop ontbinden op grond van de lange levertijd(langer dan 30 dagen). En vervolgens een nieuwe koop op basis van de nu geldende voorwaarden en prijs en acties.

Maar de overeenkomst is aangegaan op basis van de toen geldende voorwaarden, niet op basis van de toen en nu geldende voorwaarden.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door Linoge »

Je koopt toch zelf een tablet tijdens de BTW weken en bent zelfs bereid er op te wachten, omdat het zo lekker goedkoop is? Moet je daarna niet gaan lopen wateren dat je 10 weken moet wachten. Met jou zijn er namenlijk nog meer mensen die voor het "goedkope" van deze actie gaan.
Wie is er nou gek dan?
MM hangt van acties aan elkaar. Even wachten en er is weer een nieuwe sensationele actie waardoor je precies hetzelde betaald en niet tien weken hoeft te wchtem.

Actie geld als je de koop sluit tijdens de Tablet mania. Jij hebt de koop al gesloten tijdens de BTW actie dus je komt gewoonweg niet in aanmerking.
Kan je natuurlijk nog wel je tablet retour brengen en een nieuwe kopen, maar ik heb zo het idee dat dat jou niet gaat lukken.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door Emmy75 »

kcluckystar schreef:Indien hier geen uitsluitingsclausule in opgenomen is heb ik nog steeds recht op de voucher
Ook al staat het niet in de voorwaarden dan nog heeft u geen recht op de voucher. Zoals berndv al aangeeft is de datum van het aangaan van de koopovereenkomst van belang en toen was de tablet mania actie niet.

U had 2 keuzes:
Of de bestelde tablet afhalen tegen de afgesproken prijs tijdens de BTW actie en dan geen voucher.
Of de koop ontbinden wegens de lange levertijd. Tablet alsnog kopen tegen de nu geldende prijs met voucher.

Als u op uw strepen wilt gaan staan, moet u op een zebrapad gaan staan. Dat mm er wel een heel ingewikkelde discussie van maakt en allerlei zaken erbij haalt wat niet relevant is, ben ik zeker met u eens. Maar dat is eigenlijk niet meer dan onhandig.

mafvogeltje
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 jun 2011 19:14

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door mafvogeltje »

Als u op uw strepen wilt gaan staan, moet u op een zebrapad gaan staan.
:lol: :lol:

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door berndv »

Of zelf bewijzen dat jij er wel recht op hebt. Dus zoeken in de voorwaarden of er staat dat overeenkomsten die aangegaan zijn voor de ingangsdatum van de tabletmania actie erook voor in aanmerking komen.

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door 53o »

Ook al staat het niet in de voorwaarden dan nog heeft u geen recht op de voucher.
Precies, voorwaarden doen er helemaal niet toe in deze situatie tenzij deze dit specifiek wel vermelden zoals berndv aangeeft.

diaantje1970
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jan 2010 17:19

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door diaantje1970 »

ja ik snap wat je bedoeld hoor. Ik was er 1 april en ik wilde een klacht indienen en ze konden mij niet eens vertellen waar ik mijn klacht kon indienen. Hoe triest net of ze nooit klachten krijgen hahaha grappig.
De branchevereniging en de geschillencommissie konden ze me ook niet vertellen en zelfs het adres van het hoofdkantoor konden die studentjes bij de klanten'service'mij niet vertellen.
Toen ik niet weg wilde gaan voor ik antwoord had belde ze zelfs de politie (ben en meisje van 156m en 50kg) ik heb niemand bedreigd en niemand aangeraakt. Toen de politie kwam stonden ze lekker voor *** want de politie vond dat ik gelijk had, maar zelfs toen de politie vroeg waar ik met mijn klacht terecht kon, konden ze nog steeds geen antwoord geven. Lekker hoor politie bellen op zondag voor zoiets, weet je wat dit de maatschappij kost?! Dan krijgt de politie ook nog 200%. Toen de politie weg ging zei hij tegen mij. Zo dan ga ik weer aan het werk, boeven vangen want daar word ik voor betaald.

Dat een bedrijf een kapot product verkoopt is al erg, maar oke, maar als je dan je recht wil (telefoon was nog geen 2 maanden oud en al 2x kapot) en die kinderen daar achter de balie willen je niet correct helpen is schandalig en als je dan een klacht in wilt dienen en ook dat kan niet, is zeer zeer triest.

Het was trouwens drukker met producten terug brengen dan dat er klanten bij de kassa stonden. Ik wil echt iedereen aanraden om daar nooit meer iets te kopen, ik denk echt dat deze winkel recordhouder is van klachten en zeker van klachten niet oplossen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door berndv »

diaantje1970 schreef:ja ik snap wat je bedoeld hoor. Ik was er 1 april en ik wilde een klacht indienen en ze konden mij niet eens vertellen waar ik mijn klacht kon indienen. Hoe triest net of ze nooit klachten krijgen hahaha grappig.
De branchevereniging en de geschillencommissie konden ze me ook niet vertellen en zelfs het adres van het hoofdkantoor konden die studentjes bij de klanten'service'mij niet vertellen.
Toen ik niet weg wilde gaan voor ik antwoord had belde ze zelfs de politie (ben en meisje van 156m en 50kg) ik heb niemand bedreigd en niemand aangeraakt. Toen de politie kwam stonden ze lekker voor *** want de politie vond dat ik gelijk had, maar zelfs toen de politie vroeg waar ik met mijn klacht terecht kon, konden ze nog steeds geen antwoord geven. Lekker hoor politie bellen op zondag voor zoiets, weet je wat dit de maatschappij kost?! Dan krijgt de politie ook nog 200%. Toen de politie weg ging zei hij tegen mij. Zo dan ga ik weer aan het werk, boeven vangen want daar word ik voor betaald.

Dat een bedrijf een kapot product verkoopt is al erg, maar oke, maar als je dan je recht wil (telefoon was nog geen 2 maanden oud en al 2x kapot) en die kinderen daar achter de balie willen je niet correct helpen is schandalig en als je dan een klacht in wilt dienen en ook dat kan niet, is zeer zeer triest.

Het was trouwens drukker met producten terug brengen dan dat er klanten bij de kassa stonden. Ik wil echt iedereen aanraden om daar nooit meer iets te kopen, ik denk echt dat deze winkel recordhouder is van klachten en zeker van klachten niet oplossen.
Dit heb ik eerder gehoord

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door Linoge »

diaantje1970 schreef:Lekker hoor politie bellen op zondag voor zoiets, weet je wat dit de maatschappij kost?! Dan krijgt de politie ook nog 200%.
Die krijgen ze toch wel. Of ze nu koffiedrinken op het buro, of even naar de Media Markt rijden. Dat is dus geen argument.

https://service.mediamarkt.nl/?a=ticket ... catid=1000

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Wie er gek is...............

iedereen die ook maar iets koopt bij deze veel te dure oplichters.

Winkel = k*dt
Personeel = k*dt
Service= service?!?!?!?!?!?!


De slogan zelf zegt genoeg.

Ik ben toch niet gek (om daar iets te kopen.

kcluckystar
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2012 16:33

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door kcluckystar »

Mooi klachtenformulier op de site...."ALS IE WERKT"

Al met al een grote frustratie....en nu maar hopen dat mijn recent gekochte laptop niks overkomt :)

Gesloten