Telefoon doorgestuurd door Vodafone naar Dynafix was defect.
telefoon is nagekeken maar niet gerepareerd omdat ik het naar Hollansnieuwe had moeten sturen.
Op het kontrakt staat de naam van Vodafone dus zodoende.
GSM ligt alweer bijna twee maanden thuis en er wordt niets ondernomen door zowel HN als Vodafone na ettelijke emails telefoontjes en aangatekende brieven.
Gaat ie lekker, dus het wordt de geschillencommissie is niet anders.
Dus bezint eer ge begint als je dit leest.
P.S. is dit herkenbaar?
S.T.
Zijn er nog meer mensen (gedupeerden) die bij HN geen stap verder komen en waar niets ondernomen wordt om de klacht op te lossen.
Emailen, telefoontjes en aangetekende brieven niets helpt.
Wat kan de reden zijn dat je de Consumentenbond hierover verwittigt en die op hun beurt weer adviseren om de Geschillencommissie Telecommunicatie in te schakelen. Moet het dan zover komen?
Ik weet het in ieder geval niet meer!!!
Misschien een van jullie?
Dollie34
Ik heb bij Belnu een abonnement afgesloten met een iphone 4, na 6 maanden kraakte mijn luidspreker.
Opgestuurd naar belnu met tnt en belnu heeft de telefoon doorgestuurd naar Dynafix.
Na enkele weken!! kreeg ik een bericht dat de telefoon waterschade had en niet meer gerepareerd kon worden, ik kon 2 dingen doen een andere gerepareerde iphone kopen € 255,00 of terug laten sturen en € 50,00 betalen voor onderzoek kosten.
Na ontvangst heb ik de telefoon naar apple gestuurd met de brief van Dynafix, telefoon werd gratis opgehaald. Na een week kreeg ik een belletje van Apple dat er geen waterschade aan de telefoon zat .
Ze hebben de telefoon geüpdatet en het kraken was ook voorbij, telefoon weer gratis teruggestuurd.
Na enkele mailtjes is het mij niet gelukt om de onderzoekskosten terug te halen.
Dus sluit geen contract af bij belnu met een telefoon , als hij gerepareerd moer worden kost het inleider geval verzendkosten en wordt je min of meer bedondert door Dynafix.