Waar ben ik naar opzoek? Vanwege mijn verhuizing een alles in 1 pakket. Internet, televisie en telefonie.
- Vroegere situatie: KBG is de leverancier van kabel tv/internet etc. Daar moest ik dus in principe zijn.
- Caiway neemt nu KBG over. Hier moet ik nu zijn? Nee...
- Ik heb geen mogelijkheid tot het kiezen van een alles in 1 pakket. Dat kan pas vanaf juni.
- Ik ben nu verplicht: Mijn tv af te sluiten bij KBG en mijn internet bij Caiway.
- Beide bedrijven vragen 25 euro aansluitkosten
- Ik heb bij KBG voor internet + eredivisieLive nu een CAM module moeten aanschaffen van 70 euro plus zo een kaartje voor 20 euro.
Door de overname hebben alle abonnees die zich aanmelden in de periode van afgelopen maand en juni gewoon pech. Aldus de medewerkers van Caiway.
Wanneer ik een alles in 1 pakket bestel bij Caiway in juni, betaal ik maar 1 malig aansluitkosten van 25 euro, plus een gratis CAM module plus een kaart.
Door de overname, waar ik niks mee te maken heb betaal ik dus 70+20+25 euro = 115 euro voor helemaal niks. Omdat ze daar een grote pijnhoop van maken.
Ik wil deze kosten uiteraard terug betaald zien worden, of een regeling. Maar daar wil Caiway niet aan geloven. Wat kan ik nu doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overname KBG door CAIway, extra kosten nieuwe abonnees
Re: Overname KBG door CAIway, extra kosten nieuwe abonnees
Helemaal niks kan je doen of opzeggen want daar heb je recht op bij veranderingen .
-
consumentenbelang
Re: Overname KBG door CAIway, extra kosten nieuwe abonnees
Kan ik helemaal onderschrijven !,
belachelijk ook dat men niet een normaal flatfee tarief voor alleen de vaste telefoon heeft.
Bij mijn huidige leverancier betaal ik hier nog geen 10,- euro voor, caiway vraagt maar liefst 25,- euro
zie ook hier:
http://caiway.gebruikers.eu/forum/viewt ... ead_id=500
belachelijk ook dat men niet een normaal flatfee tarief voor alleen de vaste telefoon heeft.
Bij mijn huidige leverancier betaal ik hier nog geen 10,- euro voor, caiway vraagt maar liefst 25,- euro
zie ook hier:
http://caiway.gebruikers.eu/forum/viewt ... ead_id=500