Na 1 jaar energie afgenomen te hebben van NEM, ontving ik de eindnota.
Per saldo ben ik duurder uitgeweest dan bij mijn vorige leverancier NUON.
Ik heb het laatste jaar minder energie verbruikt, tegen zoals NEM zegt lagere tarieven EN met het lokkertje van 380 euro retour aan het eind van het jaar.
Het eindbedrag laat zien dat ik in totaal slechts € 160 terug krijg.
Veel geschreeuw en weinig wol
niks DOEN !!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nederlandse energie mij.
Re: nederlandse energie mij.
Dat is algemeen bekend, toch.
maar dat rechtvaardigt het niet
je wordt belazerd door de NEM
aan het eind van het contractjaar wordt er een enorm kostenpakket opgevoerd,
wat maakt dat ze toch wel aan hun trekken komen
jammer dat bekende nederlanders hun naam hieraan verbinden
je wordt belazerd door de NEM
aan het eind van het contractjaar wordt er een enorm kostenpakket opgevoerd,
wat maakt dat ze toch wel aan hun trekken komen
jammer dat bekende nederlanders hun naam hieraan verbinden
tsja... ze moeten die bekende nederlanders toch ergens van betalen...
Ook mij overkwam dit zelfde. Ik werd ook gelokt met 380 euro terug. Maar omdat ik via een callcenter een contract verlenging aangesmeerd had gekregen, moet ik wel even 2 x 125 euro opzegvergoeding betalen. En dat terwijl mijn verlenging nog niet eens was ingegaan en ik nota bene de dame aan de lijn nog heb gevraagd of er geen extra kosten mee gemoeid waren als ik binnen een jaar zou opzeggen. De opzeg vergoeding binnen een jaar is 2 x 50 euro. Wel even een slordig verschilletje van 150 euro.
a.kamp
Het is nu toch echt wel algemeen bekend, dat NLE (de NEM) helemaal niet de goedkoopste is. Per saldo behoort dit bedrijfje naar mijn mening juist tot de top 5 duurste energiebedrijven.
Maxiem.
Het is nu toch echt wel algemeen bekend, dat NLE (de NEM) helemaal niet de goedkoopste is. Per saldo behoort dit bedrijfje naar mijn mening juist tot de top 5 duurste energiebedrijven.
Maxiem.