LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bobshop.nl 24 uur levering waardeloos/achterhaald

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Noweakness

Bobshop.nl 24 uur levering waardeloos/achterhaald

Ongelezen bericht door Noweakness »

Mijn ervaring met Bobshop.nl

Op dondag 5 April 2012 (20:00) een bestelling gedaan. Bestellingen voor 21:00 werden volgens de site de volgende dag bezorgd mits het product op voorraad was. Status van het product: "Voorradig". De volgende dag netjes een track en trace nummer in mijn mail box. Beamerscherm zou vrijdag 6 April tussen 11 en half 2 geleverd worden.
Rond 2 uur nog maar eens op de site gekeken. Datum is verschoven naar Zaterdag 7 april tussen 11 en half 2. Ok, prima.
Zaterdag rond 2 uur weer op de site gekeken. Datum weer verschoven, dit keer naar Dinsdag. Mijn geduld raakt op. Bellen naar Post.nl. Volgens het vrouwtje aan de telefoon heeft Bobshop.nl de bestelling verkeerd laten bezorgen. Zou per vrachtwagen moeten gaan in plaats van vervoer van Post.nl.
Pakketje is volgens Post.nl niet meer traceerbaar. Niemand weet waar het pakketje is of wanneer het geleverd gaat worden.
Op Bobshop.nl mijn bestelling geannuleerd. Bedrag word terug gestort zodra zij de beamerscherm hebben ontvangen of zodra het pakketje zoek is geraakt.
Mijn geduld is op, mijn vertrouwen is weg en ben bang dat ik nog dagen tot weken kan gaan wachten op mijn terug betaling. Gezien andere reviews van klanten op het internet ben ik waarschijnlijk nog niet klaar met deze site. Hoop dat ik met deze post andere klanten kan weerhouden om geen bestelling meer te plaatsen op Bobshop.nl indien zij binnen een x aantal dagen hun beloofde 24 uur bestelling in huis willen hebben.

Stampster

Re: Bobshop.nl 24 uur levering waardeloos/achterhaald

Ongelezen bericht door Stampster »

Noweakness schreef:Mijn ervaring met Bobshop.nl

Op dondag 5 April 2012 (20:00) een bestelling gedaan. Bestellingen voor 21:00 werden volgens de site de volgende dag bezorgd mits het product op voorraad was. Status van het product: "Voorradig". De volgende dag netjes een track en trace nummer in mijn mail box. Beamerscherm zou vrijdag 6 April tussen 11 en half 2 geleverd worden.
Rond 2 uur nog maar eens op de site gekeken. Datum is verschoven naar Zaterdag 7 april tussen 11 en half 2. Ok, prima.
Zaterdag rond 2 uur weer op de site gekeken. Datum weer verschoven, dit keer naar Dinsdag. Mijn geduld raakt op. Bellen naar Post.nl. Volgens het vrouwtje aan de telefoon heeft Bobshop.nl de bestelling verkeerd laten bezorgen. Zou per vrachtwagen moeten gaan in plaats van vervoer van Post.nl.
Pakketje is volgens Post.nl niet meer traceerbaar. Niemand weet waar het pakketje is of wanneer het geleverd gaat worden.
Op Bobshop.nl mijn bestelling geannuleerd. Bedrag word terug gestort zodra zij de beamerscherm hebben ontvangen of zodra het pakketje zoek is geraakt.
Mijn geduld is op, mijn vertrouwen is weg en ben bang dat ik nog dagen tot weken kan gaan wachten op mijn terug betaling. Gezien andere reviews van klanten op het internet ben ik waarschijnlijk nog niet klaar met deze site. Hoop dat ik met deze post andere klanten kan weerhouden om geen bestelling meer te plaatsen op Bobshop.nl indien zij binnen een x aantal dagen hun beloofde 24 uur bestelling in huis willen hebben.
Ik begrijp dat het vervelend is dat je bestelling niet op het aangegeven tijdstip bezorgd is.

De reden dat de bezorgdatum verandert op de Track & Trace site heeft te maken met de vernieuwde 'klantvriendelijke' Track & Trace site die PostNL een maand geleden of zo heeft ingevoerd. Dit heeft als gevolg dat indien er iets misgaat bij het aanbieden van de zending van leverancier naar PostNL, of als er een scanfout is gemaakt bij PostNL zelf, deze informatie niet terug te vinden is op de site en het pakket manco lijkt. Niet dat je als klant hier iets mee te maken hebt, maar wellicht dat het wat meer duidelijkheid schept.

Conform de wet heeft Bobshop 30 dagen de tijd om het betaalde bedrag terug te storten indien de bestelling geannuleerd wordt, dan wel definitief verdwenen is. Ik kan mij niet voorstellen dat hier moeilijk over wordt gedaan door Bobshop. Soms gaat er helaas wel eens iets fout op logistiek gebied. Heel vervelend, maar om meteen van kwade wil uit te gaan gaat toch wel te ver.

Gesloten