LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het andere gezicht van de ANWB

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Dolf Peeters

Het andere gezicht van de ANWB

Ongelezen bericht door Dolf Peeters »

Al sinds jaar en dag leverde ik kopij aan ANWB's motorblad Promotor. De laatste twee jaar duurde de betalingen voor geleverde diensten tot een jaar na facturering.

Toen ik mijn medewerking daar om, en om het totale gebrek aan communicatie opzegde was ik opeens niet meer de freelancer die te horen kreeg dat freelancers gewoon per keer hun ding moeten doen en verder geen perspectief hoefden te verwachten. Nu was mijn opzeggen laf en had ik er mensen beschadigd terwijl ik alleen maar tegen een van de redactieleden had gezegd dat ik hem te licht als gesprekspartner vond.

Intussen krijg ik - net als naar ik inmiddels weet - nog andere freelancers - nog steeds 'oud' geld van de ANWB. En een klein stemmetje in me zegt dat de de zo gekwetste mensen van Promotor daar nu eens even geen haast mee gaan maken. Natuurlijk blijf ik wel manen.

Iemand enig idee hoe dit klein duimpje het tegen de reus ANWB kan opnemen? David scoorde immers ook tegen Hercules? Dus wie weet..

Het zou sneu zijn mijn geld mis te lopen. Ik heb er immers voor gewerkt?

Auti-Mama

Re: Het andere gezicht van de ANWB

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

David overwon Goliath, maar dat terzijde. ;)

Eeeh, blijven aanmanen, aangetekende brief en uiteindelijk juridisch loket lijkt mij. Zijn toch in principe "jouw" centen, jij hebt er voor gewerkt.

Gesloten