LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
Op woensdag 11 januari heb ik gebeld met de klantenservice KPN met de vraag of er niet een goedkoper telefoonabonnement was voor ons.
Nu dat zou er zijn. Internet plus bellen basis met belvrij altijd voor 45 euro.
Dit hebben wij besteld. Echter uit de volgende rekeningen bleek dat het niet was doorgevoerd.
In Maart heb ik weer telefonisch contact gezocht met de KPN en de situatie uitgelegd.
Het zou veranderd worden maar belangrijker we hadden nog geen interactieve TV van KPN. We hebben de heer aan de telefoon uitgelegd dat we dat ook niet wilden, we zijn tevreden met de UPC.
Wat schets mijn verbazing..... een aantal dagen later wordt er een pakket bezorgd (bij de buren want wij waren niet thuis op dat moment) met onze interactieve TV. Ik heb gebeld en hier een retournummer voor gekregen en ze zijn het pakket weer op komen halen. Ook in de administratie van de KPN stond dat we alleen informatie hadden aangevraagd en niets besteld.
Vanaf dat moment begint de ellende pas goed, daar iedere afdeling een eilandje op zich is, zijn we inmiddels achter, is het allemaal ook zomaar niet weer ongedaan gemaakt.
En dat blijkt nu ook, de eerste factuur 106 euro is binnen. Jaaaa dat is nog eens een ander bedrag dan die 45 euro voor Internet plus bellen basis met belvrij altijd die we wel wilden hebben. Ik weer bellen maar we hadden al een klacht ingediend. Alleen de afdeling waar het nu dus ligt kunnen we zelf niet bereiken. Hier geldt wij bellen u. We zijn inmiddels meer dan boos op de KPN en zijn benieuwd hoelang dit alles zal gaan duren..... Ik hou u op de hoogte
Nu dat zou er zijn. Internet plus bellen basis met belvrij altijd voor 45 euro.
Dit hebben wij besteld. Echter uit de volgende rekeningen bleek dat het niet was doorgevoerd.
In Maart heb ik weer telefonisch contact gezocht met de KPN en de situatie uitgelegd.
Het zou veranderd worden maar belangrijker we hadden nog geen interactieve TV van KPN. We hebben de heer aan de telefoon uitgelegd dat we dat ook niet wilden, we zijn tevreden met de UPC.
Wat schets mijn verbazing..... een aantal dagen later wordt er een pakket bezorgd (bij de buren want wij waren niet thuis op dat moment) met onze interactieve TV. Ik heb gebeld en hier een retournummer voor gekregen en ze zijn het pakket weer op komen halen. Ook in de administratie van de KPN stond dat we alleen informatie hadden aangevraagd en niets besteld.
Vanaf dat moment begint de ellende pas goed, daar iedere afdeling een eilandje op zich is, zijn we inmiddels achter, is het allemaal ook zomaar niet weer ongedaan gemaakt.
En dat blijkt nu ook, de eerste factuur 106 euro is binnen. Jaaaa dat is nog eens een ander bedrag dan die 45 euro voor Internet plus bellen basis met belvrij altijd die we wel wilden hebben. Ik weer bellen maar we hadden al een klacht ingediend. Alleen de afdeling waar het nu dus ligt kunnen we zelf niet bereiken. Hier geldt wij bellen u. We zijn inmiddels meer dan boos op de KPN en zijn benieuwd hoelang dit alles zal gaan duren..... Ik hou u op de hoogte
Re: KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
De administratie bij KPN is een zootje, als je op de folder van hun let, vind je een 0800 nummer , scheelt in de kosten.
Bel vrij altijd bestaat niet meer bij KPN, is laatst nog anders gemaakt dus snap niet dat ze dat kunnen verkopen.
Bel vrij altijd bestaat niet meer bij KPN, is laatst nog anders gemaakt dus snap niet dat ze dat kunnen verkopen.
Re: KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
Volgends onze rekening van 8 april j.l. is er wel degelijk BelOnbeperkt Altijd, maar dat wilden we ook. Wat we niet besteld hebben is de interactieve tv.
Inmiddels hebben we een officieel klachtendossier met nummer en een mannetje toegewezen gekregen die dit allemaal gaat behandelen. Ben benieuwd.
Inmiddels hebben we een officieel klachtendossier met nummer en een mannetje toegewezen gekregen die dit allemaal gaat behandelen. Ben benieuwd.
Re: KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
Bel onbeperkt altijd, bestaat ja, maar kost 15 euro.
Wat je niet wilt hebben gewoon ( maar dat heb je al gedaan) terugsturen.
Kpn heeft bij mij ook geprobeerd om dat tv erbij te krijgen,ik heb digitenne, ineens zou dat niet op mijn adres te krijgen zijn en dat na een jaar of 4.
Wat je niet wilt hebben gewoon ( maar dat heb je al gedaan) terugsturen.
Kpn heeft bij mij ook geprobeerd om dat tv erbij te krijgen,ik heb digitenne, ineens zou dat niet op mijn adres te krijgen zijn en dat na een jaar of 4.
Re: KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
Hoi Ciske,
Ja klopt 15, euro voor het bellen.
Wij hebben ook digitenne gehad maar de ontvangst was erg slecht. KPN gaf zelf toe dat er bij onze postcode geen goede ontvangst was. Daarom zijn we een tijd geleden al weer teruggegaan naar de UPC. Dit tot onze tevredenheid.
En inderdaad de rest is linea recta teruggegaan. Nu alleen al het geld nog terug.
Ja klopt 15, euro voor het bellen.
Wij hebben ook digitenne gehad maar de ontvangst was erg slecht. KPN gaf zelf toe dat er bij onze postcode geen goede ontvangst was. Daarom zijn we een tijd geleden al weer teruggegaan naar de UPC. Dit tot onze tevredenheid.
En inderdaad de rest is linea recta teruggegaan. Nu alleen al het geld nog terug.
Re: KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
teruggeven duurt bij providers meestal lang,maar gewoon er om blijven vragen hoor, tis van jou.Nu alleen al het geld nog terug
Re: KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
zou lang kunnen duren, ik heb voorstaande meegemaakt met Vodafone, OPC C D en Essent, alles binnen een paar weken verrekend zoals schriftelijk overeengekomenciske schreef:teruggeven duurt bij providers meestal lang,maar gewoon er om blijven vragen hoor, tis van jou.Nu alleen al het geld nog terug
Re: KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
En ja hoor..... KPN stuurt creditnota maar............... ook weer 10,63 voor de Interactieve TV die we NIET hebben. Ik maar weer gebeld a 0,10 cent per minuut. Je krijgt ze ook niet direct aan de lijn op z'n zachts gezegd.
Verder hebben we voor alle last en kosten 4 dagen niet telefoneren en bellen en de 0900 belkosten 15 euro compensatie hahahahahaha dat dekt de kosten niet eens.
Nu maar weer afwachten wat er volgende maand op de rekening staat. Ik hoop in ieder geval niet de interactieve tv.
Verder hebben we voor alle last en kosten 4 dagen niet telefoneren en bellen en de 0900 belkosten 15 euro compensatie hahahahahaha dat dekt de kosten niet eens.
Nu maar weer afwachten wat er volgende maand op de rekening staat. Ik hoop in ieder geval niet de interactieve tv.
Re: KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
Loesje , er staat een 0800 nummer op de folders die aan huis worden gestuurd, bel je op dat nummer.
Re: KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
Hoi Ciske je bedoelt onderstaand nummer?
Verkoop
0800-0105 (gratis)
maandag t/m vrijdag tussen 08:00 - 21:00
zaterdag tussen 09:00 - 17:00
Daar had ik even niet aan gedacht, en niet naar gekeken.
Thanx
Verkoop
0800-0105 (gratis)
maandag t/m vrijdag tussen 08:00 - 21:00
zaterdag tussen 09:00 - 17:00
Daar had ik even niet aan gedacht, en niet naar gekeken.
Thanx
Re: KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
Ja Loesje, die bedoel ik.
Re: KPN doet er alles aan je ongewild iets door de strot te duwe
Kregen gisteren een mail van de KPN waarna vanochtend het telefoontje volgde van CEVA Logistics. We blijven lachen..... Ze belden voor een afspraak. Ik dacht die komen de oude modem ophalen. Dus dat vroeg ik ook. Nee we komen de doos met de interactieve tv halen!?!?!?! Ja duhhhh die is al weken geleden retour gegaan. Ik denk dat het einde van het verhaal nog steeds niet in zicht is. Wat volgt?
Onlangs is uw KPN abonnement opgeheven. De apparatuur die u hiervoor heeft gebruikt, had u in bruikleen.
Afspraak maken voor ophalen oude KPN apparatuur niet gelukt
Wij maken gebruik van de diensten van CEVA Logistics voor het ophalen van uw KPN apparatuur. CEVA Logistics heeft geprobeerd u telefonisch te bereiken om een afspraak te maken voor het ophalen van uw KPN apparatuur. Dit is helaas niet gelukt.
Wilt u contact met ons opnemen?
Wilt u telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak? U kunt CEVA Logistics op werkdagen tussen 9:00 uur en 21:00 uur bereiken op telefoonnummer 070-301 3818.
Onlangs is uw KPN abonnement opgeheven. De apparatuur die u hiervoor heeft gebruikt, had u in bruikleen.
Afspraak maken voor ophalen oude KPN apparatuur niet gelukt
Wij maken gebruik van de diensten van CEVA Logistics voor het ophalen van uw KPN apparatuur. CEVA Logistics heeft geprobeerd u telefonisch te bereiken om een afspraak te maken voor het ophalen van uw KPN apparatuur. Dit is helaas niet gelukt.
Wilt u contact met ons opnemen?
Wilt u telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak? U kunt CEVA Logistics op werkdagen tussen 9:00 uur en 21:00 uur bereiken op telefoonnummer 070-301 3818.