T-Mobile Webcare schreef:@johncorn
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er vochtschade in je toestel is geconstateerd. Ik wil dit graag voor je nakijken, maar heb hierbij wel je contractgegevens nodig.
Heb je je klacht ook op het T-Mobile forum geplaatst?
Als je je vraag namelijk stelt op het
T-Mobile Forum, kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Beste T-Mobile Webcare, Beste Harvey,
Ik ben oprecht blij als iemand mijn klacht eindelijk serieus gaat nemen, dus bij voorbaat reeds mijn dank voor je moeite. Wat betreft de klacht die ik eerder via jullie website indiende, het volgende. Nee, ik ben geen lid geworden van jullie forum, omdat ik het een beetje
overkill vind om eerst ergens "lid" van te worden voordat ik een klacht kan indienen. Ik heb mijn grieven gewoon kenbaar gemaakt via jullie contactformulier waarmee je ook vragen kunt stellen en de ontvangst van mijn klacht is door jullie systeem per e-mail bevestigd met het bekende "over 5 dagen hoort u niks meer van ons" antwoord.
Als jij voor mij wilt nakijken of mijn autorisatieformulier nu eindelijk in behandeling is genomen (de laatste keer dat ik de helpdesk belde was dat namelijk nog niet het geval) en of er al zicht op is waar mijn telefoontoestel zich bevindt en wanneer ik het kan terugverwachten, dan heel graag. Ik heb inmiddels in mijn woonplaats twee reparateurs gevonden die beweren "elke defecte Samsung Galaxy voor 50 euro te kunnen repareren" en als DynaFix blijft zeuren over hun zgn.
vochtschade ga ik het zèlf wel laten repareren, zodat ik eindelijk weer kan bellen en internetten met dat dure ding.
Ik begrijp dat je mijn persoonlijke en contractgegevens nodig hebt om aan de slag te kunnen gaan. Die heb ik een week geleden ook al eens doorgegeven aan je collega's die jullie Twitter account bemensen, maar dat heeft helaas ook nog niet meer opgeleverd dan de toezegging:
"Ik zie in de gegevens dat je toestel op 20 maart terug is gestuurd. Je kunt je toestel binnen enkele dagen thuis verwachten. ^RK" en
"Het is doorgegeven en mijn collega zal het topic op kassa oppakken. ^RG" ("kassa" slaat op VARA's Kassa, waar ik mijn klacht ook gedeponeerd heb).
Als je me hier op de site even een persoonlijk berichtje stuurt met wat je precies van me wilt weten, krijg je die gegevens van mij per omgaande.
Bij voorbaat dank,
vriendelijke groet,
John Cornelissen.