LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wel Simpel abonement betaald maar geen SIM kaart
-
Wel Simpel abonement betaald maar geen SIM kaart
heeft iemand ervaring of tips hoe ik Simpel kan bewegen mij de toegezegde simkaart te leveren? heb op 8 maart betaald, bevestigd door Simpel, maar nu, 11 april nog steeds geen simkaart ontvangen. ook niet na diverse faxen en ingevulde contactformulieren. inmiddels 4 tickets (meldingen van bericht) maar geen kaart, geen oplossing, niets. het had een verjaarscadeau voor mijn dochter zullen zijn (31 maart). via de telefoon niemand aan de telefoon gekregen, alleen maar een koud bandje. wat nu?? heb inmiddels maar een pre-paid kaartje voor haar gekocht.
Re: Wel Simpel abonement betaald maar geen SIM kaart
Heel herkenbaar, ik heb precies hetzelfde aan de hand gehad, ik heb iedere dag een mail gestuurd en iedere dag een fax gestuurd, zie net dat de sim kaart is geactiveerd alleen jammer maar helaas kan nog steeds niet bellen. ik ben sinds half maart bezig, ja hoe simpel kan het allemaal zijn.
Als ik het had geweten had ik nooit met simpel in zee gegaan. Ik wacht komende week nog af, wanneer mijn simkaart dan nog niet werkt stop ik er mee.
Als ik het had geweten had ik nooit met simpel in zee gegaan. Ik wacht komende week nog af, wanneer mijn simkaart dan nog niet werkt stop ik er mee.
-
- Contacteer:
Is het voor een abonnement?[email protected] schreef:heeft iemand ervaring of tips hoe ik Simpel kan bewegen mij de toegezegde simkaart te leveren? heb op 8 maart betaald, bevestigd door Simpel, maar nu, 11 april nog steeds geen simkaart ontvangen. ook niet na diverse faxen en ingevulde contactformulieren. inmiddels 4 tickets (meldingen van bericht) maar geen kaart, geen oplossing, niets. het had een verjaarscadeau voor mijn dochter zullen zijn (31 maart). via de telefoon niemand aan de telefoon gekregen, alleen maar een koud bandje. wat nu?? heb inmiddels maar een pre-paid kaartje voor haar gekocht.
Dan melden dat ze geen toestemming hebben om enige afschrijving te doen totdat geleverd is - en dat datum ingang pas is op dag van ontvangst - en niet eerder.
Indien ze wel afschrijven - terughalen, en aangifte doen van onterechte incasso.
(Incassotoestemming gaat namenlijk formeel pas in als er overeenstemming is - en dat is er, getuige uw post, niet)
-
Beste klanten,
Indien u vragen of klachten over Simpel heeft kunt u mij een bericht sturen op onderstaand emailadres.
Vermeld hierbij concreet uw vraag of klacht, aangevuld met uw klant- en mobiele nummer, dan zet ik me in om de situatie voor u op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
[email protected]
Indien u vragen of klachten over Simpel heeft kunt u mij een bericht sturen op onderstaand emailadres.
Vermeld hierbij concreet uw vraag of klacht, aangevuld met uw klant- en mobiele nummer, dan zet ik me in om de situatie voor u op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
[email protected]
Op 27 februari 2012 is door simpel afgeschreven het bedrag 17,50 euro van mijn bankrekening ,tot nu toe heb ik geen nieuw simkaart nummer ontvangen van simpel,dus wil ik het afgeschreven bedrag terugvorderen,en dat is afgewezen door Simpel ,de reden was volgens hun dat ik een verkeerd simkaart nummer heb doorgegeven ,dat is NIET ZO ,ik heb het juiste simkaart nummer met het prepaid mobiel nummer van de vorige provider ingetikt op de site van simpel, want als ik een verkeerde simkaart nummer intikt, geeft de bestelling dat het niet de juiste simkaart nummer ,en dat is niet gebeurd met mijn juiste simkaart nummer,de simkaart nummer gaf een goedkeuring aan onder de kop bestelling op de site van simpel.
wat moet ik nu doen om het betaalde bedrag terug te vorderen en kan ik de in kasso stop zetten?
wat moet ik nu doen om het betaalde bedrag terug te vorderen en kan ik de in kasso stop zetten?
Deze mevr Anna van simpel is volgens mij met de noorderzon vertrokken ,of heeft iemand anders ervaring met haar,je stuurt een email naar haar ,maar reactie ho maar.