| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] abonnement KPN
abonnement KPN
wij hebben een bedrijf en merkten dat het internet abonnement steeds
2x afgeschreven werd op onze bankrekening voor 1 aansluiting. We hebben hier een klacht over ingediend en het zou onderzocht worden we kregen keurig een klachtennummer. Na 3 weken merkten we plotseling dat de internetverbinding verbroken was en dat is voor een bedrijf natuurlijkl fataal.
We belden direkt met de storingsdienst en die zeiden dat we afgesloten waren omdat we een klacht hadden ingediend dat we 2 x betaalden en dat hadden
ze ook geconstateerd en daarom hadden ze ons 1x afgesloten.Ze gaven toe dat het niet correct was en we konden een klacht indienen via de Website
van de KPN. Hoe dom kan je zijn, we hadden geen internet meer.
Het heeft een week geduurd voordat we weer aangesloten waren, maar
wat is nu wijsheid : 2 x betalen om niet meer de kans te lopen om afgesloten
te worden, of weer een klacht indienen?
2x afgeschreven werd op onze bankrekening voor 1 aansluiting. We hebben hier een klacht over ingediend en het zou onderzocht worden we kregen keurig een klachtennummer. Na 3 weken merkten we plotseling dat de internetverbinding verbroken was en dat is voor een bedrijf natuurlijkl fataal.
We belden direkt met de storingsdienst en die zeiden dat we afgesloten waren omdat we een klacht hadden ingediend dat we 2 x betaalden en dat hadden
ze ook geconstateerd en daarom hadden ze ons 1x afgesloten.Ze gaven toe dat het niet correct was en we konden een klacht indienen via de Website
van de KPN. Hoe dom kan je zijn, we hadden geen internet meer.
Het heeft een week geduurd voordat we weer aangesloten waren, maar
wat is nu wijsheid : 2 x betalen om niet meer de kans te lopen om afgesloten
te worden, of weer een klacht indienen?
Re: abonnement KPN
misschien eens bellen met de KPN? het zijn geen boemannen of vrouwen, normaal gezien als je per e-mail een klacht indient krijg je antwoord van een echt mens, met telefoon nr. oke, je moet meestal wel geduldig zijn, maar vooruit.
bij ons werkte het in ieder geval... ik heb overigens ook nog heel andere anecdotes over dezelfde firma per mail, maar die zal ik je besparen (is overigens ook opgelost)
groet, Tinne
bij ons werkte het in ieder geval... ik heb overigens ook nog heel andere anecdotes over dezelfde firma per mail, maar die zal ik je besparen (is overigens ook opgelost)
groet, Tinne
Re: abonnement KPN
Ik deed alles via de mail omdat KPN er de gewoonte van maakt om gemaakte afspraken niet na te komen.
Via de mail kun je bewijzen dat er afspraken gemaakt zijn en helaas moet je daar de KPN op wijzen.
Of die lui zo dom zijn weet ik niet maar het is om gek van te worden.
Alles gaat fout en dat is dan ook de reden dat ik daar weg ben.
Via de mail kun je bewijzen dat er afspraken gemaakt zijn en helaas moet je daar de KPN op wijzen.
Of die lui zo dom zijn weet ik niet maar het is om gek van te worden.
Alles gaat fout en dat is dan ook de reden dat ik daar weg ben.
Re: abonnement KPN
Anno 1965 schreef:Ik deed alles via de mail omdat KPN er de gewoonte van maakt om gemaakte afspraken niet na te komen.
Via de mail kun je bewijzen dat er afspraken gemaakt zijn en helaas moet je daar de KPN op wijzen.
Of die lui zo dom zijn weet ik niet maar het is om gek van te worden.
Alles gaat fout en dat is dan ook de reden dat ik daar weg ben.
Nou dom zullen ze niet zijn, maar wel arrogant, maar dat zijn ze bij elke provider.
Re: abonnement KPN
Tja zoals de waard is etc etc, de ervaring van Ciske deel ik niet, de providers zijn soms een beetje domciske schreef:Anno 1965 schreef:Ik deed alles via de mail omdat KPN er de gewoonte van maakt om gemaakte afspraken niet na te komen.
Via de mail kun je bewijzen dat er afspraken gemaakt zijn en helaas moet je daar de KPN op wijzen.
Of die lui zo dom zijn weet ik niet maar het is om gek van te worden.
Alles gaat fout en dat is dan ook de reden dat ik daar weg ben.
Nou dom zullen ze niet zijn, maar wel arrogant, maar dat zijn ze bij elke provider.
Re: abonnement KPN
dat weten we henri, die afgod die UPC heet is in jouw ogen geweldig, alsnog hebben andere mensen , andere meningen.Tja zoals de waard is etc etc, de ervaring van Ciske deel ik niet, de providers zijn soms een beetje dom
Dat providers arrogant zijn weet bijna elk mens.
Re: abonnement KPN
ciske schreef:dat weten we henri, die afgod die UPC heet is in jouw ogen geweldig, alsnog hebben andere mensen , andere meningen.Tja zoals de waard is etc etc, de ervaring van Ciske deel ik niet, de providers zijn soms een beetje dom
Dat providers arrogant zijn weet bijna elk mens.
Ciske : wederom ik heb wel een afgod en dat is m,n P zeker UPC niet.
Waar baseer jij je statement op dat iedereen de providers arrogant vindt ?,jouw brede ervaring heeft uitsluitsel op jezelf betrekking gezien de vele overstappingen waar je melding van maakt
Re: abonnement KPN
vele overstappingen
Re: abonnement KPN
ciske schreef:vele overstappingen
nee hoor m,n soft lenzen zijn prima,
Ciske je adviseert iedereen om te switschen, jouw ervaringen meet je al jaren breed uit van overstappingen, wetswinkels rechters wouten tot deurwaarders toe, succes ermee
Re: abonnement KPN
ik denk dat je dan toch beter moet lezen Henri, maar als mensen in de maling door een provider genomen worden, dankan je beter overstappen ja.je adviseert iedereen om te switschen
alsnog is het aan TS zelf.
