LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Echtscheiding, schulden en GKB

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Winterman

Re: Echtscheiding, schulden en GKB

Ongelezen bericht door Winterman »

Auti-Mama schreef:Vrees dat we niet veel meer horen van TS. Gaat dat een trend worden van dit forum dat als er geen "antwoord naar wens" komt, mensen dan gelijk wegblijven??
Even kijken. Een vraag over echtscheiding mond uit in recepten van maaltijdsalades en verhalen van mensen die het ook "moeilijk" hebben gehad.

Zijn "goedbedoelde" ideeën om alle schulden op zich te nemen worden afgebrand en weggezet als asociaal.

Goed, hij is nog niets wijzer wat betreft de scheiding, maar hij weet nu wel hoe hij een goedkope maaltijdsalade moet maken.

Die komt zeker nog terug voor pasta recepten.

PietPuk123

Ongelezen bericht door PietPuk123 »

Sorry voor de late berichten maar ik vermoed dat de vrouw steeds meer een pootje hier uit wil slaan en zelf zo goed mogelijk en liefst schuldenvrij hier uit probeer te komen.

Mocht dit weekend op niets uitdraaien dan zal ik andere stappen ondernemen

Alleen de woning op naam wordt hem niet.

Qua op een houtje bijten, dat gaat me echt wel lukken. Heb laatst al berekend dat ik bv 2 dagen kan doen over een pan zelfgemaakte chinese tomatensoep icm afbakbroodjes en kosten, 2 euro. Wel mits je de kruiden heb.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Sorry voor de late berichten maar ik vermoed dat de vrouw steeds meer een pootje hier uit wil slaan en zelf zo goed mogelijk en liefst schuldenvrij hier uit probeer te komen.
Ik ken je situatie niet, maar wat je beschrijft komt vaker voor, je zou niet de eerste zijn. Het is te hopen dat jullie er samen op een goede manier uit komen, niet alleen voor de financiën, maar ook voor jullie beider gevoel van eigenwaarde, en zeker ook voor jullie dochter, want ook als dit achter de rug is ben je nog wel een tijdje aan elkaar gebonden.

Ik wens jullie beiden veel wijsheid en succes toe.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@winterman

sorry dat ik het zeg,maar jij komt alleen ergens tussendoor met opmerkingen?

ik heb tenmiste nog een voorbeeld van een man die de schulden op zich had genomen! en nu nog betaald,dus dat is een tip! nooit doen...

@pietpuk

ik hoop dat jullie er uit kunnen komen,zeker voor je dochter.
dat is op het moment het allerbelangrijkste...
denk dat het vast en zeker wel gaat lukken,
succes

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

rozemarijntje schreef:@winterman

sorry dat ik het zeg,maar jij komt alleen ergens tussendoor met opmerkingen?

ik heb tenmiste nog een voorbeeld van een man die de schulden op zich had genomen! en nu nog betaald,dus dat is een tip! nooit doen...
Welke opmerkingen? :roll:

Ik geef slechts antwoord op de vraag waarom mensen gelijk wegblijven.

Quark

Ongelezen bericht door Quark »

Zo makkelijk kom je niet in de schuldsanering terecht.

Er volgt een heel traject waarbij wordt gekeken of je bijvoorbeeld niet verantwoordelijk bent voor je schulden.

Gesloten