LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ecostroom

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
erik45

Ecostroom

Ongelezen bericht door erik45 »

Geachte Forum leden
Ik heb een probleem en dat is of ik ecostroom moet nemen of niet.
Mijn contract van 3 jaar loop af bij de eneco en nu kreeg ik een nieuw voorstel van eneco .
Het voorstel luid voor 3 jaar garantieprijs ecostroom en 3 jaar garantieprijs gas
Nu dacht ik dat ecostroom altijd duurder is dan normale stroom wie kan me uit de brand helpen.
Ik blijf in ieder geval bij eneco.
Erik

Winterman

Re: Ecostroom

Ongelezen bericht door Winterman »

Dan had je dat dus heel makkelijk bij Eneco kunnen vragen.
Laatste keer dat ik heb gekeken was ecostroom niet duurder.

boef530

Ongelezen bericht door boef530 »

Weer voor 3 jaar de energie vastzetten eco of niet is niet handig. je betaald per definitie de hoofdprijs.

erik45

Winterman schreef:Dan had je dat dus heel makkelijk bij Eneco kunnen vragen.
Laatste keer dat ik heb gekeken was ecostroom niet duurder.
Bedankt voor je snelle reaktie maar ik heb vorige week een mail gestuurd naar eneco maar ik moet nog steeds antwoord krijgen.
Erik

boef530

Eco stroom is gewoon dezelfde stroom die zo zwart als roet is. M.a.w. je betaald voor je eigen gemoedsrust. Tip ga geen langlopend contract aan maar hoogstens voor een jaar. Je gaat nu gezien de olieprijzen veel te veel betalen. Als de rust in die malloten landen weer terug keert gaan de energieprijzen kelderen en ben je met vastzetten voor 3 jaar een dief van je eigen portemonnee.

erik45

boef530 schreef:Eco stroom is gewoon dezelfde stroom die zo zwart als roet is. M.a.w. je betaald voor je eigen gemoedsrust. Tip ga geen langlopend contract aan maar hoogstens voor een jaar. Je gaat nu gezien de olieprijzen veel te veel betalen. Als de rust in die malloten landen weer terug keert gaan de energieprijzen kelderen en ben je met vastzetten voor 3 jaar een dief van je eigen portemonnee.
Bedankt maar ikzelf weet het nog niet wat te doen omdat ik denk dat de de prijs steeds verder omhoog ga.
Ten eerste wegens de vraag naar die produkten vooral uit azië
Ten tweede denk ik dat er de eerste jaren geen rust kom in die malloten landen eerder meer onrust
Erik

boef530

Rustig blijven, olie is de drijfveer voor de hele wereld economie en overgewaardeerd. De prijs gaat geheid zakken. Vastzetten voor een jaar geeft zekerheid maar langer dan een jaar is zeer onverstandig. Bekijk het simpel als de afname van olie terugvalt ontstaat er een overschot die zelfs de malloten landen gaan slijten. Wat onverkoopbaar is gaat in prijs dalen.

Gesloten