Een defecte rollator laten herstellen gaat nog even duren ben ik bang want als je ze mailt en je verhaal doet word er niet op gereageerd, Via de site een klacht en vraag proberen in te dienen, maar ik (professioneel computer gebruiker) kom niet door hun beveiligingscode heen, Hoe moeten hulpbehoevende dit in godsnaam dan doen denk ik dan. Dan maar het NOODNUMMER van Alkmaar gebeld. en die word niet opgenomen. Je zal maar met je scootmobiel ergens langs de weg komen te staan en je noodnummer bellen. nee dat is erg handig...
Wij proberen een vriend te helpen met zijn rollator omdat deze tijdelijk elders revalideerd en daar van de fysiotherapeut even een andere rollator te leen heeft, dacht ik deze te kunnen laten herstellen voordat hij weer huiswaards mag. maar ben bang dat dit niet gaat lukken ofdat hij te laat hersteld word, want met een scheef wiel is deze zo wankel als wat. Hoeze SERVICES....... Ook hij heeft thuis een scoormobiel. ik hoop werkelijk dat hij nooit pech langs de weg krijgt. voortaan maar een knapzak meenemen want het kan even duren bij MEYRA....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meyra Retail & Services
-
MAXIEM
Re: Meyra Retail & Services
@
Als het geld binnen is, dan is het gedaan met de aftersales. Er is dan slechts aandacht voor enkele andere genoegens van het leven.
Maxiem.
(beetje bijbels moet kunnen)
Als het geld binnen is, dan is het gedaan met de aftersales. Er is dan slechts aandacht voor enkele andere genoegens van het leven.
Maxiem.
(beetje bijbels moet kunnen)
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 11 dec 2011 12:47, 2 keer totaal gewijzigd.
het zijn gewoon een stelletje bedriegers, en de mensen die ze juist zo hard nodig hebben zijn weer het bokkie. en zoek het maar uit met je zooi. welkom in de 21ste eeuw, motto hoe ligt ik iemand op en draai ik een poot uit en zoek het zelf maar uit. Waar moet het heen met deze wereld. Ben je zo goed iemand te helpen haal je gelijk weer ellende op je hals..
-
MAXIEM
Zijlmans
Ik ben het helemaal met je eens. Wij leven anno 2011 in een norm- en waardenloze samenleving waar eenieder graait en bedriegt. Ooit zal er een omslag komen en ik hoop dat ik die nog mag meemaken. Vooral de ouderen en de kinderen hebben het nu zwaar te verduren en de politici kijken er naar en wassen hun handen in onschuld, zoals ook Pontius Pilatus al deed in 33 na Christus.
Maxiem.
Ik ben het helemaal met je eens. Wij leven anno 2011 in een norm- en waardenloze samenleving waar eenieder graait en bedriegt. Ooit zal er een omslag komen en ik hoop dat ik die nog mag meemaken. Vooral de ouderen en de kinderen hebben het nu zwaar te verduren en de politici kijken er naar en wassen hun handen in onschuld, zoals ook Pontius Pilatus al deed in 33 na Christus.
Maxiem.
na een mailtje naar het hoofdkantoor werd ik dan toch nog terug gebeld.
voorijkosten worden berekent en de o eventuele onderdelen die ze dan moeten bestellen komen er bij en bestellen duurd vrij lang, dus je bent zo wie zo ten dode opgeleverd bij Meyra, want als je al geen onderdelen van een rollator standaard bij je hebt ben je goed fout bezig, dus ga naar een andere rollator verstrekker die wel goede service verleend. ik heb het wiel zelf recht gezet met een hele lange koevoet en hij staat weer vlak. probleem dus opgelost, Kosten € 0,- en bedankt Meyra....
voorijkosten worden berekent en de o eventuele onderdelen die ze dan moeten bestellen komen er bij en bestellen duurd vrij lang, dus je bent zo wie zo ten dode opgeleverd bij Meyra, want als je al geen onderdelen van een rollator standaard bij je hebt ben je goed fout bezig, dus ga naar een andere rollator verstrekker die wel goede service verleend. ik heb het wiel zelf recht gezet met een hele lange koevoet en hij staat weer vlak. probleem dus opgelost, Kosten € 0,- en bedankt Meyra....
Hallo allemaal.
Wij zoeken gebruikers van rolstoelen, (van Fa. MEYRA) die een ongeluk hebben gehad en/of getuigen die dit hebben gezien. Dit geldt ook voor gebruikers van elektrische rolstoelen "DIE EEN EIGEN LEVEN LEIDEN' of dit hebben gedaan. Gebruikers van rolstoelen, die om de haverklap mankementen hebben b.v klapbanden, enz kunnen ook reageren.
Dit ivm een rechtzaak
Wilt U zo snel mogelijk reageren? Alvast hartelijke dank
Wij zoeken gebruikers van rolstoelen, (van Fa. MEYRA) die een ongeluk hebben gehad en/of getuigen die dit hebben gezien. Dit geldt ook voor gebruikers van elektrische rolstoelen "DIE EEN EIGEN LEVEN LEIDEN' of dit hebben gedaan. Gebruikers van rolstoelen, die om de haverklap mankementen hebben b.v klapbanden, enz kunnen ook reageren.
Dit ivm een rechtzaak
Wilt U zo snel mogelijk reageren? Alvast hartelijke dank