LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Mijn eerste bestelling bij Intreza bestond uit 3 paar schoenen welke ik met iDEAL heb betaald. Hierop heb ik een waardebon van € 20 verzilverd.
Na ontvangst van mijn bestelling bleken 2 paar schoenen niet te passen. Deze heb ik daarom terug gestuurd. Deze retourzending is door Intreza afgehandeld waarna ik, naar mijn mening, te weinig teruggestort heb gekregen.
Ik ging er van uit dat de € 20 korting afgetrokken werd van het paar schoenen welke ik heb gehouden. Intreza dacht hier anders over.
Zij meldden mij het volgende: De waardebon wordt evenredig verrekend bij een retourzending. Ik ontvangt dus geen € 20,-- korting op het paar dat ik heb gehouden, maar € 6,67, omdat ik 3 paar schoenen had besteld (en 2 heb terug gestuurd).
Ik ben zeer teleurgesteld in Intreza en voel me bestolen en misleid. Dit ook omdat ik nergens in de algemene voorwaarden en de voorwaarde bij gebruik van de waardebon kan teruglezen dat mijn korting evenredig verrekend zou worden bij retourzending.
Na ontvangst van mijn bestelling bleken 2 paar schoenen niet te passen. Deze heb ik daarom terug gestuurd. Deze retourzending is door Intreza afgehandeld waarna ik, naar mijn mening, te weinig teruggestort heb gekregen.
Ik ging er van uit dat de € 20 korting afgetrokken werd van het paar schoenen welke ik heb gehouden. Intreza dacht hier anders over.
Zij meldden mij het volgende: De waardebon wordt evenredig verrekend bij een retourzending. Ik ontvangt dus geen € 20,-- korting op het paar dat ik heb gehouden, maar € 6,67, omdat ik 3 paar schoenen had besteld (en 2 heb terug gestuurd).
Ik ben zeer teleurgesteld in Intreza en voel me bestolen en misleid. Dit ook omdat ik nergens in de algemene voorwaarden en de voorwaarde bij gebruik van de waardebon kan teruglezen dat mijn korting evenredig verrekend zou worden bij retourzending.
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Beste baac71,
Wij vinden het uiteraard erg vervelend dat je teleurgesteld bent in de service van Intreza. We willen deze vervelende ervaring graag wegnemen.
Ik zou je willen vragen om een mail te sturen naar [email protected] met daarin je order(nummer) en welke schoenen je hebt gehouden. Vanzelfsprekend gaan we voor je op zoek naar een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Kristel Berkhof
Content Manager Intreza
Wij vinden het uiteraard erg vervelend dat je teleurgesteld bent in de service van Intreza. We willen deze vervelende ervaring graag wegnemen.
Ik zou je willen vragen om een mail te sturen naar [email protected] met daarin je order(nummer) en welke schoenen je hebt gehouden. Vanzelfsprekend gaan we voor je op zoek naar een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Kristel Berkhof
Content Manager Intreza
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Beste Kristel,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb meerdere malen per e-mail en telefoon contact met jullie gehad en krijg steeds hetzelfde antwoord: Tot onze spijt kunnen wij je niet tegemoet komen daar de kortingscode evenredig wordt verrekend bij een retourzending.
Met vriendelijke groet,
Connie Baars
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb meerdere malen per e-mail en telefoon contact met jullie gehad en krijg steeds hetzelfde antwoord: Tot onze spijt kunnen wij je niet tegemoet komen daar de kortingscode evenredig wordt verrekend bij een retourzending.
Met vriendelijke groet,
Connie Baars
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Beste Connie,
We betreuren het dat onze klantenservice je niet naar tevredenheid heeft kunnen helpen.
Het mailadres [email protected] wordt niet door klantenservice beheerd, maar door mij. Vandaar mijn vraag om je gegevens naar dit adres te sturen zodat we je een gepaste oplossing kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Kristel Berkhof
Content Manager Intreza
We betreuren het dat onze klantenservice je niet naar tevredenheid heeft kunnen helpen.
Het mailadres [email protected] wordt niet door klantenservice beheerd, maar door mij. Vandaar mijn vraag om je gegevens naar dit adres te sturen zodat we je een gepaste oplossing kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Kristel Berkhof
Content Manager Intreza
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Na nog een mail te hebben gestuurd naar Intreza werd mijn gelijk bevestigd.
Ik heb inmiddels het te weinig uitbetaalde bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening.
Jammer dat het tot Tros Radar heeft moeten komen....
Ik heb inmiddels het te weinig uitbetaalde bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening.
Jammer dat het tot Tros Radar heeft moeten komen....
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
@Intreza,
geef gewoon hier antwoord op de klacht, is toch niet zo moeilijk en weten de andere bezoekers ook hoe of wat.
geef gewoon hier antwoord op de klacht, is toch niet zo moeilijk en weten de andere bezoekers ook hoe of wat.
-
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
PFFFFF, je krijgt een kortingsbon omdat je 3 artikelen besteld en daarna stuur je er 2 terug?! Gek he dat ze niet de volledige korting geven maar dat dit verrekend wordt, lijkt me niet meer dan logisch......maar voor de doodgewone consument is dit oplichting enz. enz. enz.
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Zie bericht TS van 18:01Suzanne 326 schreef:PFFFFF, je krijgt een kortingsbon omdat je 3 artikelen besteld en daarna stuur je er 2 terug?! Gek he dat ze niet de volledige korting geven maar dat dit verrekend wordt, lijkt me niet meer dan logisch......maar voor de doodgewone consument is dit oplichting enz. enz. enz.
Het zou logisch zijn als er, om die kortingsbon te kunnen gebruiken, een minimum te besteden bedrag vereist zou zijn.
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Suzanne, waar lees jij dat zij de korting kreeg omdat zij 3 artikelen kocht
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Beste Sephora,sephora30 schreef:@Intreza,
geef gewoon hier antwoord op de klacht, is toch niet zo moeilijk en weten de andere bezoekers ook hoe of wat.
Je hebt gelijk en normaalgesproken doen we dit ook. Omdat we op het moment van posten op dit forum nog niet voldoende informatie hadden, heb ik [persoonsgegevens verwijderd door moderator] gevraagd om contact op te nemen via mail.
Voor de goede orde bij dezen de afhandeling van de klacht:
Het minimum te besteden bedrag om gebruik te kunnen maken van de waardebon bedraagt 50 euro. Het totaalbedrag van het artikel dat [persoonsgegevens verwijderd door moderator] heeft gehouden, bedroeg meer dan 50 euro. Vandaar dat zij gewoon recht had op 20 euro korting en het verschil alsnog teruggestort heeft gekregen.
Het klopt dat ons systeem de korting verrekent over het subtotaal van de bestelling. In het geval van mevrouw Baars betekende dit dat de korting was verdeeld over 3 paar schoenen. Dit wil echter niet zeggen dat klanten bij het retoursturen van een deel van bestelling geen recht hebben op 20 euro korting over het paar schoenen dat men houdt (mits minimaal 50 euro).
Ik sluit me helemaal aan bij [persoonsgegevens verwijderd door moderator]: in dit geval is het klantcontact helaas niet goed verlopen. Klantenservice had contact op moeten nemen met het hoofdkantoor om de klacht / vraag te bespreken.
Om de klachtafhandeling in de toekomst beter te laten verlopen, heeft inmiddels overleg plaatsgevonden met de coördinator van onze klantenservice. Daarnaast is er een afspraak gepland om zowel het klantcontact als de administratieve afhandeling van (onder andere) retourneringen en de verwerking van kortingen onder de loep te nemen.
Ik hoop dat ik de klacht en oplossing heb kunnen verhelderen.
Met vriendelijke groet,
Kristel Berkhof
Content Manager Intreza
Laatst gewijzigd door Radar op 17 apr 2012 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
-
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
sephora30 schreef:Suzanne, waar lees jij dat zij de korting kreeg omdat zij 3 artikelen kocht
Ik was hiervan uitgegaan en heb me hierin vergist, excuus hiervoor en de "klacht" schijnt opgelost te zijn
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Helaas heb ik dezelfde klacht als [persoonsgegevens verwijderd door moderator]. 3 paar schoenen gekocht met een waardebon van 20 euro. 2 paar geretourneerd omdat ze niet pasten en toen werd de korting ineens verdeeld over de 3 paar schoenen. Ipv 20 euro korting had ik ineens maar 6,67 korting.
Gebeld, gemaild ed. maar hier konden ze niets aan veranderen zei de klantenservice (ook nog eens niet al te vriendelijk).
Nadat ik een berichtje op facebook heb geplaatst kreeg ik de reactie dat er met de hoogste prioriteit naar een oplossing zou worden gezocht.
Kreeg ik vandaag echter weer een mail van de klantenservice dat het te betalen bedrag niet aan te passen is!
Inmiddels heb ik weer via Facebook gereageerd en nu wordt er gezegd dat er nogmaals naar een oplossing zou worden gezocht maar heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen meer in.
Gebeld, gemaild ed. maar hier konden ze niets aan veranderen zei de klantenservice (ook nog eens niet al te vriendelijk).
Nadat ik een berichtje op facebook heb geplaatst kreeg ik de reactie dat er met de hoogste prioriteit naar een oplossing zou worden gezocht.
Kreeg ik vandaag echter weer een mail van de klantenservice dat het te betalen bedrag niet aan te passen is!
Inmiddels heb ik weer via Facebook gereageerd en nu wordt er gezegd dat er nogmaals naar een oplossing zou worden gezocht maar heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen meer in.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mei 2012 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Beste Peters007,
Wat vervelend dat u dezelfde klacht hebt! Zoals u wellicht hebt gelezen, zijn we druk op zoek naar een structurele oplossing / aanpassing in de administratieve afhandeling van (onder andere) retourneringen en de verwerking van kortingen.
Indien het totaal van het paar schoenen dat u hebt besloten te houden 50 euro of meer bedraagt, hebt ook u recht op een korting van 20 euro. Als u een mail met uw gegevens stuurt naar [email protected] zorg ik ervoor dat er opdracht wordt gegeven om het verschil terug te storten.
Met vriendelijke groet,
Kristel Berkhof
Content Manager Intreza
Wat vervelend dat u dezelfde klacht hebt! Zoals u wellicht hebt gelezen, zijn we druk op zoek naar een structurele oplossing / aanpassing in de administratieve afhandeling van (onder andere) retourneringen en de verwerking van kortingen.
Indien het totaal van het paar schoenen dat u hebt besloten te houden 50 euro of meer bedraagt, hebt ook u recht op een korting van 20 euro. Als u een mail met uw gegevens stuurt naar [email protected] zorg ik ervoor dat er opdracht wordt gegeven om het verschil terug te storten.
Met vriendelijke groet,
Kristel Berkhof
Content Manager Intreza
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Ik heb exact dezelfde klacht!
3 Paar besteld, 2 geretourneerd. De 20 euro korting wordt berekend over de 3 paar.
Ik raad niemand aan hier te bestellen, niet te vergelijken met andere online schoenenwinkels en hun service. Jammer.
3 Paar besteld, 2 geretourneerd. De 20 euro korting wordt berekend over de 3 paar.
Ik raad niemand aan hier te bestellen, niet te vergelijken met andere online schoenenwinkels en hun service. Jammer.
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Nou, dan wordt het misschien ook op exact dezelfde manier opgelost?m3ndi3 schreef:Ik heb exact dezelfde klacht!
3 Paar besteld, 2 geretourneerd. De 20 euro korting wordt berekend over de 3 paar.
Ik raad niemand aan hier te bestellen, niet te vergelijken met andere online schoenenwinkels en hun service. Jammer.
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Wel typisch dat verschillen klagers allemaal 3 paar bestellen waarvan 2 worden terug gestuurd en uiteindelijk 1 houden en ook nog allemaal een kortingsbon van 20 euri.
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
Beste M3ndi3, Jolijn en Teunbosseman,
Het verwerken van de kortingen bij retoursturen van een deel van de bestelling, levert inderdaad helaas problemen op. Naar aanleiding van een eerdere klacht op dit forum, zijn we daar meteen mee aan de slag te gaan. Uiteraard betreuren wij het dat dit proces, ondanks onze inspanningen, nog steeds niet probleemloos verloopt.
Het minimum te besteden bedrag om gebruik te mogen maken van de waardebon is 50 euro. Indien het totaalbedrag van het paar schoenen dat men besluit te houden 50 euro of meer bedraagt, heeft de klant recht op de korting van 20 euro.
In een reactie op een bericht van M3ndi3 binnen een ander topic op dit forum, heb ik gevraagd om een mail met de ordergegevens te sturen naar [email protected] t.a.v. Kristel Berkhof. Wij zullen natuurlijk een gepaste oplossing bieden.
Met vriendelijke groet,
Kristel Berkhof
Content Manager Intreza
Het verwerken van de kortingen bij retoursturen van een deel van de bestelling, levert inderdaad helaas problemen op. Naar aanleiding van een eerdere klacht op dit forum, zijn we daar meteen mee aan de slag te gaan. Uiteraard betreuren wij het dat dit proces, ondanks onze inspanningen, nog steeds niet probleemloos verloopt.
Het minimum te besteden bedrag om gebruik te mogen maken van de waardebon is 50 euro. Indien het totaalbedrag van het paar schoenen dat men besluit te houden 50 euro of meer bedraagt, heeft de klant recht op de korting van 20 euro.
In een reactie op een bericht van M3ndi3 binnen een ander topic op dit forum, heb ik gevraagd om een mail met de ordergegevens te sturen naar [email protected] t.a.v. Kristel Berkhof. Wij zullen natuurlijk een gepaste oplossing bieden.
Met vriendelijke groet,
Kristel Berkhof
Content Manager Intreza
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
misschien was het een aanbieding bestel 3 paar en krijg 20 euro korting?
wel heel toevallig dat iedereen 3 paar besteld?
wel heel toevallig dat iedereen 3 paar besteld?
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
rozemarijntje schreef:wel heel toevallig dat iedereen 3 paar besteld?
Dat schreef ik dus reeds.
Re: Gekort op waardebon 20 Euro van Intreza bij retour
En ook nog alle 3 opeens hier terecht komen ...