Wat ik lees valt allemaal nog al mee, mijn moeder is geestelijk niet helemaal in orde, maar woont nog wel thuis en kan nog wel dingen zelf ''regelen". Ze besteld al ongeveer 1,5 jaar bij Bakker en heeft al honderden euro's betaald. Ze gaat voor de HOOFDPRIJS!!! Wij als kinderen hebben ze al herhaaldelijk gewaarschuwd, maar vanwege haar toestand geloofd ze ons ook niet, en gaat ze echt iets winnen, dat het flutspul is, krijgen we niet in haar hoofd.Ze heeft al héél vaak gebeld met Bakker om te vragen hoe lang het nog gaat duren dat ze die prijs krijgt, de prijs veranderd steeds en de tijd wordt steeds opgeschoven?! (Maar héél vriendelijk verteld aan de telefoon) Wij hebben nu onderhand al zo'n hekel aan Bakker (nog zacht uitgedrukt) die zo mensen bedriegen die weinig nog hebben om voor te leven, hun hele huis volstouwen met slechte planten en vanalles beloven, SCHAAM JE DIEP!!!
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Wij en de kinderen kregen met sinterklaas natuurlijk ook allemaal flutspul van Bakker, dat is op zich niet erg, maar de vogels wilde zelfs nog niet eens eten van die mooie grote (dure) zadenbol die we in de tuin hebben gehangen. ECHT WAAR, ik heb hem vorige week weggegooit omdat hij onderhand begon te schimmelen, en NIET aan gegeten.Die andere pruldingen die zogenaamd licht geven voor in de tuin, kabouters, vogeltjes, haan, enz. die doen het meestal ook niet, en maken mijn tuin ook niet écht mooier, HELP!!!
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)