Mijn iphone 3 gs van 1 jaar oud, gaf vaker de melding: activering vereist. Waarna de telefoon enkele uren of dagen onbruikbaar was. Als je de telefoon aan itunes legde, herkende itunes het apparaat niet.
Niets hielp. Ik heb toen de telefoon, begin deze maand ter reparatie op laten sturen.
Nu kreeg ik een brief dat volgens experts van partnerbedrijf Dynafix was gebleken dat de iphone door derden was open gemaakt en daardoor niet binnen de garantie viel. Als ik de telefoon wil laten repareren, moet ik 360 euro betalen.
Maar ik heb de telefoon nooit naar een ander bedrijf of persoon gebracht.
Ik weet dat ik recht heb op garantie want dit was de eerste keer dat er iets met de iphone was en ik heb hem direct naar t-mobile gebracht (en dus niet naar derden).
Heeft iemand soortgelijke problemen gehad?
Dynafix heeft als bewijs een foto gestuurd van de binnenkant van een iphone waarin een stikkertje is verwijderd. Dat moet dus bewijzen dat mijn telefoon al eerder is geopend door derden. Uit deze foto kan je echter absoluut niet opmaken dat het mijn iphone is.
Ik kan natuurlijk onmogelijk bewijzen dat de telefoon nooit geopend is geweest. Want hier kan je toch geen foto's van maken....
Ik weiger 360 euro te betalen voor reparatie maar heb ondertussen wel nog een duur iphone contract van 3 jaar lopen.
T-mobile winkel probeerde me te helpen door me te helpen met klachtenformulier in te vullen maar de telefonische klantenservice is werkelijk een ramp!
Medewerkster probeerde mij aan te praten dat het allemaal mijn eigen schuld was.
Ik heb sterk het vermoeden dat dit meerdere mensen overkomt.
Ga het daarom ook hier niet bij laten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reparatie iphone3gs via t-mobile
-
kirsten-en-jesua
Re: reparatie iphone3gs via t-mobile
Lijkt me heel vervelend en lastig om dit aantoonbaar te kunnen maken. U weet zeker dat,niemand anders ooit aan het toestel heeft gezeten en dynafix zegt met bewijzen van wel. Wordt een welles nietes verhaal. Dit zal wel weer de nieuwe vochtschade zijn voor dynafix.
Dat de klantenservice moeilijk doet is ook logisch, zij gaan uit van het "deskundig" oordeel van dynafix.
Dat de klantenservice moeilijk doet is ook logisch, zij gaan uit van het "deskundig" oordeel van dynafix.
Re: reparatie iphone3gs via t-mobile
Wat een merkwaardig bedrijf is dat Dynafix ook! Ik vrees echter dat hier weinig aan te doen valt... Ik heb contact gehad met Apple en resellers en Apple heeft alles zo dichtgetimmerd dat alle recht op garantie heel snel vervalt. Ook zij gaan daarbij af op het 'deskundig' oordeel van Dynafix, dit bedrijf is tenslotte de enige door Apple geautoriseerde reparateur.
Overigens mag Dynafix volgens de voorwaarden af gaan op stickertjes en vochtindicatoren en hoeven ze naar aanleiding daarvan nooit verder onderzoek te doen. Mooi geregeld of niet? *Kuch*
Overigens mag Dynafix volgens de voorwaarden af gaan op stickertjes en vochtindicatoren en hoeven ze naar aanleiding daarvan nooit verder onderzoek te doen. Mooi geregeld of niet? *Kuch*