LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ticketservice
Ticketservice
Update
Probleem lag dus bij de ABN Amro bank schijnen meer mensen met dit probleem te ziten.
Fout zat dus niet bij ticketservice.
Vanmorgen om 10uur 4 kaarten besteld voor lady gaga in de ziggo dome via ticketservice.
prijs 330 euro.
Bedrag via de website en ideal direct overgemaakt en is ook keurig afgeschreven.
Vervolgens worden mijn kaarten na een uur geanuleerd.
Je kan niet bellen met vragen maar aleen via e-mail.
Heb dus een e-mail gestuurd en toch even de bestellijn gebeld of ze mischien het toch konden nakijken.
Word mij verteld dat de betaling niet is gedaan en dat daarom de kaarten geanuleerd zijn en moet maar een mail sturen.
Dus
330 euro betaald.
Geen kaarten.
Concert uitverkocht.
Tot nu nog geen bericht.
Probleem lag dus bij de ABN Amro bank schijnen meer mensen met dit probleem te ziten.
Fout zat dus niet bij ticketservice.
Vanmorgen om 10uur 4 kaarten besteld voor lady gaga in de ziggo dome via ticketservice.
prijs 330 euro.
Bedrag via de website en ideal direct overgemaakt en is ook keurig afgeschreven.
Vervolgens worden mijn kaarten na een uur geanuleerd.
Je kan niet bellen met vragen maar aleen via e-mail.
Heb dus een e-mail gestuurd en toch even de bestellijn gebeld of ze mischien het toch konden nakijken.
Word mij verteld dat de betaling niet is gedaan en dat daarom de kaarten geanuleerd zijn en moet maar een mail sturen.
Dus
330 euro betaald.
Geen kaarten.
Concert uitverkocht.
Tot nu nog geen bericht.
Laatst gewijzigd door Olbap op 17 apr 2012 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ticketservice
Olbap
Als je grondig vooronderzoek gedaan zou hebben, dan had je kunnen weten dat...
Maxiem.
Als je grondig vooronderzoek gedaan zou hebben, dan had je kunnen weten dat...
Maxiem.
Re: Ticketservice
Ja, voortaan eerst ff Googelen, en bestellen via de officiele site van de artiest
-
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37
Re: Ticketservice
Al met al, wat is nu het probleem? De bestelling is geannuleerd door de verkopende partij en deze stort het geld terug? Vervelend dat u geen kaarten heeft maar wat is nu daadwerkelijk het probleem?
Re: Ticketservice
Ik begrijp uit het bericht van TS dat de bestelling is geannuleerd omdat er geen betaling is ontvangen door Ticketservice, maar dat wel is afgeschreven bij TS.Suzanne 326 schreef:Al met al, wat is nu het probleem? De bestelling is geannuleerd door de verkopende partij en deze stort het geld terug? Vervelend dat u geen kaarten heeft maar wat is nu daadwerkelijk het probleem?
Maar goed, tickets koop je via de voorverkoopadressen die op de website van de artiest staan en niet via de advertenties die boven de Google zoekresultaten staan....
Re: Ticketservice
Ticketservice (ticketmaster) is samen met livenation de officiele verkoper van deze kaarten /zie website zigodome.sephora30 schreef:Ja, voortaan eerst ff Googelen, en bestellen via de officiele site van de artiest
Ticketservice is een officiel verkooppunt van tickets, verkopen ook via de free record shop enz aleen deze kaarten natuurlijk niet.
Dus mischien zelf ff googelen.
Laatst gewijzigd door Olbap op 16 apr 2012 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ticketservice
Het probleem is dat je dus via de officiele verkooppunt 4 kaarten besteld, via de website met ideal betaald dus word het meteen bijgeschreven,en dan vervolgens doodleuk zeggen dat je niet hebt betaald.Suzanne 326 schreef:Al met al, wat is nu het probleem? De bestelling is geannuleerd door de verkopende partij en deze stort het geld terug? Vervelend dat u geen kaarten heeft maar wat is nu daadwerkelijk het probleem?
Wel in je account zetten gereserveerd maar dus verder niets,niet dat ze wachten op de betaling.
Mooi dat ze het geld terug storten(zal er ook nog bijkomen dat ze dat niet zouden doen) maar de kaarten heb dus ik niet.
Ze zijn nu aan het onderzoeken wat er fout is gegaan want het bedrag was dus gewoon bijgeschreven.
We wachten dus maar af
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:06
Re: Ticketservice
Hallo Olbap,
Gelukkig ik ben niet de enige gedupeerde van ticketservice.
Ik heb gister namelijk hetzelfde meegemaakt.
En voel me behoorlijk opgelicht door hun.
Ik heb gister 2 kaartjes gekocht voor Lady Gaga en ik had via ideal betaald, het geld is dus meteen afgeschreven maar kreeg geen mail met de kaartjes maar ook geen mail met de info dat het eigenlijk geanuleerd was. Dat ontdekte ik bij me account info pas. Ik heb een telefoonnummer gevonden en gister gesproken met Sophia Aberson die mij vertelde dat de betaling daar niet optijd binnen was en ze daarom mijn tickets maar hebben geanuleerd en ze ging de organisator bellen om te vragen of er nog tickets waren (nou dat kan je wel vergeten volgens mij dus ben gewoon afgescheept). Bel ik later terug krijg ik een ander aan de lijn en heeft Sophia geen tijd. Maar krijg ik wel deze mail.
Geachte mevrouw,
Vandaag hebben wij elkaar telefonisch gesproken betreffende uw reservering van twee tickets voor het concert van Lady Gaga. Uw had nog geen bevestiging gekregen, maar het bedrag was wel van uw rekening afgeschreven. Daar de betaling niet op tijd door de bank aan de transactie is gekoppeld, is uw reservering komen te vervallen.
Ik ga vandaag nog de bank mailen om te vragen of zij na willen kijken of de betaling door ons is ontvangen. Als blijkt dat de betaling in goede orde door ons is ontvangen (waar ik overigens wel van uit ga) zal ik de organisator vragen of er nog tickets in dezelfde rang beschikbaar zijn. Uiteraard stel ik uw hiervan direct op de hoogte.
Ik verwacht morgen een reactie te hebben van de bank.
Hopende u voor zover voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sophia Aberson
Ticketservice
Wat denk jij daar nou van? Word ik toch gewoon aan het lijntje gehouden.
Ik hoop maar dat ik me geld nog terug krijg maar ik heb er een hard hoofd in. En ik hoor graag hoe het bij jou afloopt. En ik zal ook laten weten hoe het afloopt. Mochten er nou meer klachten komen hoop ik dat Radar er misschien wat mee kan want dit kan toch niet zomaar, zo ga je niet met je klanten om. Oja mocht je hun willen bellen en je hebt het nummer niet zie hier 0704169333
Groetjes Muriel
Gelukkig ik ben niet de enige gedupeerde van ticketservice.
Ik heb gister namelijk hetzelfde meegemaakt.
En voel me behoorlijk opgelicht door hun.
Ik heb gister 2 kaartjes gekocht voor Lady Gaga en ik had via ideal betaald, het geld is dus meteen afgeschreven maar kreeg geen mail met de kaartjes maar ook geen mail met de info dat het eigenlijk geanuleerd was. Dat ontdekte ik bij me account info pas. Ik heb een telefoonnummer gevonden en gister gesproken met Sophia Aberson die mij vertelde dat de betaling daar niet optijd binnen was en ze daarom mijn tickets maar hebben geanuleerd en ze ging de organisator bellen om te vragen of er nog tickets waren (nou dat kan je wel vergeten volgens mij dus ben gewoon afgescheept). Bel ik later terug krijg ik een ander aan de lijn en heeft Sophia geen tijd. Maar krijg ik wel deze mail.
Geachte mevrouw,
Vandaag hebben wij elkaar telefonisch gesproken betreffende uw reservering van twee tickets voor het concert van Lady Gaga. Uw had nog geen bevestiging gekregen, maar het bedrag was wel van uw rekening afgeschreven. Daar de betaling niet op tijd door de bank aan de transactie is gekoppeld, is uw reservering komen te vervallen.
Ik ga vandaag nog de bank mailen om te vragen of zij na willen kijken of de betaling door ons is ontvangen. Als blijkt dat de betaling in goede orde door ons is ontvangen (waar ik overigens wel van uit ga) zal ik de organisator vragen of er nog tickets in dezelfde rang beschikbaar zijn. Uiteraard stel ik uw hiervan direct op de hoogte.
Ik verwacht morgen een reactie te hebben van de bank.
Hopende u voor zover voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sophia Aberson
Ticketservice
Wat denk jij daar nou van? Word ik toch gewoon aan het lijntje gehouden.
Ik hoop maar dat ik me geld nog terug krijg maar ik heb er een hard hoofd in. En ik hoor graag hoe het bij jou afloopt. En ik zal ook laten weten hoe het afloopt. Mochten er nou meer klachten komen hoop ik dat Radar er misschien wat mee kan want dit kan toch niet zomaar, zo ga je niet met je klanten om. Oja mocht je hun willen bellen en je hebt het nummer niet zie hier 0704169333
Groetjes Muriel
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:06
Re: Ticketservice
Ok goed nieuws hopelijk.
Ik krijg me geld terug ze heeft het vandaag teruggestord.
En vrijdag om 10 uur begint de verkoop van haar tweede concert op 23 september als ik het goed heb gehoord net op de radio.
Dus we krijgen een nieuwe kans olbap......
Ik krijg me geld terug ze heeft het vandaag teruggestord.
En vrijdag om 10 uur begint de verkoop van haar tweede concert op 23 september als ik het goed heb gehoord net op de radio.
Dus we krijgen een nieuwe kans olbap......
Re: Ticketservice
Klopt vrijdag begint de voorverkoop voor een tweede concert.muriel1983 schreef:Ok goed nieuws hopelijk.
Ik krijg me geld terug ze heeft het vandaag teruggestord.
En vrijdag om 10 uur begint de verkoop van haar tweede concert op 23 september als ik het goed heb gehoord net op de radio.
Dus we krijgen een nieuwe kans olbap......
Heb nog niets gehoord van ticketservice vandaag,moest gisteren wel mijn bankafschrift mailen.
Ik begin ook steeds meer het idee te krijgen dat het inderdaad aan de bank ligt en niet aan ticketservice.
Mag ik vragen welke bank je hebt want als je nu gaat zeggen ABN Amro weet ik genoeg en betaal voortaan wel via een andere bankrekening.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:06
Re: Ticketservice
Haha ja ik heb idd abn amro hoe wist je dat haha. Ik heb daar idd wel vaker problemen mee en jij zo te horen ook.
Maar eh ik heb me geld nog niet ontvangen maar ze hebben wel weer contact met me opgenomen en aangeboden om alvast 2 kaartjes te reserveren voor mij zodat ik vrijdag niet om 10 uur hoef te stressen.
Dus service is toch wel goed en ik denk dat je gelijk hebt als je zegt dat het misschien toch niet aan hun ligt maar aan de bank. Ze zei dat het ook zo druk was dat het daardoor bij sommige niet goed is gegaan.
Maar ja ga je je toch afvragen dat als je weet dat zo,n grote ster naar nederland komt je wel kan verwachten dat de kaart verkoop druk is. Kunnen ze dus blijkbaar niet aan, maar wie de bank of die site?
Oja en ze zei ook dat hun de enige officieele kaartverkopers zijn dus als je ergens anders gaat kopen heb je valse kaartjes. Want iedereen behalve hun zijn zwartverkopers volgens Sophia. Dus kijk maar uit
Maar eh ik heb me geld nog niet ontvangen maar ze hebben wel weer contact met me opgenomen en aangeboden om alvast 2 kaartjes te reserveren voor mij zodat ik vrijdag niet om 10 uur hoef te stressen.
Dus service is toch wel goed en ik denk dat je gelijk hebt als je zegt dat het misschien toch niet aan hun ligt maar aan de bank. Ze zei dat het ook zo druk was dat het daardoor bij sommige niet goed is gegaan.
Maar ja ga je je toch afvragen dat als je weet dat zo,n grote ster naar nederland komt je wel kan verwachten dat de kaart verkoop druk is. Kunnen ze dus blijkbaar niet aan, maar wie de bank of die site?
Oja en ze zei ook dat hun de enige officieele kaartverkopers zijn dus als je ergens anders gaat kopen heb je valse kaartjes. Want iedereen behalve hun zijn zwartverkopers volgens Sophia. Dus kijk maar uit
Re: Ticketservice
Aha dat dacht ik al.
Bij deze dan meteen mijn excuses naar ticketservice ligt dus toch aan de bank.
Had gisteren al aangegeven dat ik kaarten voor het exstra concert ook prima vond dus hoop dat ze mij dit dan ook aanbieden.
Kaarten koop ik aleen maar via de officieele verkooppunten en nooit via wazige websites..
Iedergeval bedankt voor je reactie en ik laat wel weten hoe het is afgelopen.
Bij deze dan meteen mijn excuses naar ticketservice ligt dus toch aan de bank.
Had gisteren al aangegeven dat ik kaarten voor het exstra concert ook prima vond dus hoop dat ze mij dit dan ook aanbieden.
Kaarten koop ik aleen maar via de officieele verkooppunten en nooit via wazige websites..
Iedergeval bedankt voor je reactie en ik laat wel weten hoe het is afgelopen.
Re: Ticketservice
Nou het probleem is opgelost.
Krijg vrijdag 4 kaarten zelfde rang voor 18 september.
Krijg vrijdag 4 kaarten zelfde rang voor 18 september.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:06
Re: Ticketservice
Ok mooi zo dat het probleem is opgelost.
Ook ik ben ticketservice ergens wel een excuus verschuldigt.
Alleen vind ik wel dat ze hem snel op annuleren gooien binnen een uur dus daar zou wel wat meer ruimte voor mogen komen. Als ze even hadden gewacht hadden ze gewoon hun geld gekregen en minder ontevreden klanten dus het lag niet alleen aan de bank maar ook aan hun.
Veel plezier bij het concert in september.
Groetjes Muriel
Ook ik ben ticketservice ergens wel een excuus verschuldigt.
Alleen vind ik wel dat ze hem snel op annuleren gooien binnen een uur dus daar zou wel wat meer ruimte voor mogen komen. Als ze even hadden gewacht hadden ze gewoon hun geld gekregen en minder ontevreden klanten dus het lag niet alleen aan de bank maar ook aan hun.
Veel plezier bij het concert in september.
Groetjes Muriel
Re: Ticketservice
muriel1983
Waarom toch een excuuspoging. De handelwijze van dit bureautje en het bericht van Sophia Aberson van Ticketservice was/is gewoon onfatsoenlijk geweest. Reden genoeg om juist bij dit bureau geen kaartjes te bestellen, lijkt me.
Maxiem.
Waarom toch een excuuspoging. De handelwijze van dit bureautje en het bericht van Sophia Aberson van Ticketservice was/is gewoon onfatsoenlijk geweest. Reden genoeg om juist bij dit bureau geen kaartjes te bestellen, lijkt me.
Maxiem.
-
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29
Re: Ticketservice
Ticketservice is het officiele verkoopkanaal en ze hebben het netjes afgehandeld zoals het hoort.MAXIEM schreef:muriel1983
Waarom toch een excuuspoging. De handelwijze van dit bureautje en het bericht van Sophia Aberson van Ticketservice was/is gewoon onfatsoenlijk geweest. Reden genoeg om juist bij dit bureau geen kaartjes te bestellen, lijkt me.
Maxiem.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:06
Re: Ticketservice
Ja zit wat in deels iig maar eh het lag niet alleen aan hun snap je. En uiteindelijk is ze me toch tegemoet gekomen.MAXIEM schreef:muriel1983
Waarom toch een excuuspoging. De handelwijze van dit bureautje en het bericht van Sophia Aberson van Ticketservice was/is gewoon onfatsoenlijk geweest. Reden genoeg om juist bij dit bureau geen kaartjes te bestellen, lijkt me.
Maxiem.
En helaas is ticketservice de enige officeele ticketverkoper van de gaga concerten dus kan nergens anders meer een kaartje kopen.
Muriel
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:06
Re: Ticketservice
Ja dat klopt alleen is het wel een beetje raar dat ze je reservering zo snel annuleren omdat de betaling niet snel genoeg aan de reservering is gekoppeld zeker als je weet dat de verkoop zo storm loopt.stronkstronk schreef:Ticketservice is het officiele verkoopkanaal en ze hebben het netjes afgehandeld zoals het hoort.MAXIEM schreef:muriel1983
Waarom toch een excuuspoging. De handelwijze van dit bureautje en het bericht van Sophia Aberson van Ticketservice was/is gewoon onfatsoenlijk geweest. Reden genoeg om juist bij dit bureau geen kaartjes te bestellen, lijkt me.
Maxiem.
Muriel
-
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29
Re: Ticketservice
Er is X tijd dat een transactie afgehandeld moet zijn. Is dat niet het geval dan wordt de transactie ongedaan gemaakt. Hier zat gewoon een kinkje in de kabel tussen communicatie partijen bank en ticketservice. Ticketservice kreeg geen bevestiging van betaling.muriel1983 schreef:Ja dat klopt alleen is het wel een beetje raar dat ze je reservering zo snel annuleren omdat de betaling niet snel genoeg aan de reservering is gekoppeld zeker als je weet dat de verkoop zo storm loopt.stronkstronk schreef:Ticketservice is het officiele verkoopkanaal en ze hebben het netjes afgehandeld zoals het hoort.MAXIEM schreef:muriel1983
Waarom toch een excuuspoging. De handelwijze van dit bureautje en het bericht van Sophia Aberson van Ticketservice was/is gewoon onfatsoenlijk geweest. Reden genoeg om juist bij dit bureau geen kaartjes te bestellen, lijkt me.
Maxiem.
Muriel
Re: Ticketservice
stronkstronk
Je schrijft:
Maxiem.
Je schrijft:
Officieel of officieus doet hier niet terzake en ze hebben de bestelling niet netjes afgehandeld, ze hebben slechts het probleem netjes opgelost.Ticketservice is het officiele verkoopkanaal en ze hebben het netjes afgehandeld zoals het hoort.
Maxiem.