Wie heeft er een telefoonnummer en adres van veilingreus?????.
Dit i.v.m. een veiling op 28 december 2011.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] velingreus
Re: velingreus
Bij de Algemene Voorwaarden staat het adres.
Als je googlet op 'telefoonnummer veilingreus' kun je 't vinden bij de hit 'allebedrijvenin'.
Meer gegevens vind je misschien hier op het forum bij ander topic(s) over veilingreus.
Als je googlet op 'telefoonnummer veilingreus' kun je 't vinden bij de hit 'allebedrijvenin'.
Meer gegevens vind je misschien hier op het forum bij ander topic(s) over veilingreus.
-
Beste Albertharmen!
eerst stond er een (tijdelijk) mobiel nummer op de site van Veilingreus....die heb ik zelf wel zo'n 20 keer geprobeerd maar kreeg alleen maar een voicemail.
Wel telkens ingesproken maar uiteraard nooit iets terug gehoord!
Nu zag ik vorige week in 1 keer dat ze nu ook dit nummer van de site verwijderd hebben!
Ik ben nu al vanaf 22 dec. bezig en heb nog steeds geen vakantie! Heb al meerdere malen mijn geld terug gevraagd maar nu geven ze helemaal geen respons.
Ik heb nu www.opgelichtopinternet.nl ingeschakeld.
Dus ben benieuwd of er nu wel eens een reactie van Veilingreus komt!!!!
eerst stond er een (tijdelijk) mobiel nummer op de site van Veilingreus....die heb ik zelf wel zo'n 20 keer geprobeerd maar kreeg alleen maar een voicemail.
Wel telkens ingesproken maar uiteraard nooit iets terug gehoord!
Nu zag ik vorige week in 1 keer dat ze nu ook dit nummer van de site verwijderd hebben!
Ik ben nu al vanaf 22 dec. bezig en heb nog steeds geen vakantie! Heb al meerdere malen mijn geld terug gevraagd maar nu geven ze helemaal geen respons.
Ik heb nu www.opgelichtopinternet.nl ingeschakeld.
Dus ben benieuwd of er nu wel eens een reactie van Veilingreus komt!!!!
heb zojuist een telefoonnummer gevonden 071 3626146 maar dat is afgesloten, de Kvk daar zijn ze ook uitgeschreven dus ik denk dat het inderdaad een zaak van helaas pindakaas en de veiling die ik gewonnen heb kan ik ook wel op mijn buik schrijven.
-
Via de site Veilingreus heb ik een voucher gekocht voor twee uren scheuren in een buggy nabij Oudemirdum, Friesland.
Een mooie verrassing voor de verjaardag van mijn man.
helaas! De voucher blijkt niet geldig. Verhuurbedrijf in Oudemirdum had dit wel met de mensen van Veilingreus besproken, maar verder geen enkele reactie van hen ontvangen. Dus ook geen geld!
Het afgelopen weekend blijkt dat men ook niet meer kan inloggen op de site.
Ik ben dus opgelicht. Heb vanochtend al een melding gedaan bij de politie en zal donderdag 12 april officieel aangifte doen.
Omdat er meer klachten zijn, wil ik dit jullie graag meedelen.
Een mooie verrassing voor de verjaardag van mijn man.
helaas! De voucher blijkt niet geldig. Verhuurbedrijf in Oudemirdum had dit wel met de mensen van Veilingreus besproken, maar verder geen enkele reactie van hen ontvangen. Dus ook geen geld!
Het afgelopen weekend blijkt dat men ook niet meer kan inloggen op de site.
Ik ben dus opgelicht. Heb vanochtend al een melding gedaan bij de politie en zal donderdag 12 april officieel aangifte doen.
Omdat er meer klachten zijn, wil ik dit jullie graag meedelen.
ja hoor,
van de aanbieder gehoord dat veilingreus failliet is en dat de aanbieder niets voor mij kan doen. Zij hebben ook geen geld gekregen van de veiligreus dus wie is hier de dupe......ikke
van de aanbieder gehoord dat veilingreus failliet is en dat de aanbieder niets voor mij kan doen. Zij hebben ook geen geld gekregen van de veiligreus dus wie is hier de dupe......ikke