LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Ik heb sinds een maand veel ellende met de KPN, nooit geen problemen gehad, trouwe klant sinds 7 jaar, maar nu maken ze er toch wel een potje van.
Wij zouden vorig jaar in September glasvezel krijgen, in augustus heb ik contact met een medewerker gehad om mij abonnement die ik nu heb te verlagen, en dat was geen probleem, is ook goed verlopen.
Kon een Pre-Order krijgen voor de Glasvezel, en heb dat jammer genoeg gedaan.
Maar nu in april krijgen we bericht dat ze bezig zijn om het aan te sluiten en dat we een pakket konden bestellen, intussen heb ik meer ervaring gekregen en heb gebeld omdat ik toch liever een ander pakket wou hebben dan mijn Pre-Order was.
Maar dat was niet mogelijk, ik had een contract gekregen dat een jaar geldig was, en ze konden er niets aan veranderen.
Nu hebben ze de pakketten mooi veranderd, en krijgt iedereen hier in de straat de kans om een Samsung Tabblad als actie erbij te krijgen, weer gebeld, ik wil ook graag gebruik maken van die actie, mevr. dat kan niet u heeft al een pakket besteld in augustus 2011, kinderachtig gedoe vond ik, als ik alles had geweten wat ik nu weet had ik dat nooit genomen (niet om dat tabblad, maar had een heel ander pakket genomen) niet dat pakket.
Maar goed 2x gebeld, vandaag nog maar eens een poging gedaan, ik wil graag helemaal van dat pakket af, ik wil al helemaal geen glasvezel meer van jullie, mevr. dat kan niet u bent gebonden aan het contract van vorig jaar.
Ik wil dat contract beeindigen, maar dat mag niet, maar ze kunnen mij pas in het 3 kwartaal aansluiten, en dan is het contract afgelopen.
En iedereen kan een pakket bestellen met een Samsung Tabblad, en ik val mooi er naast.
Zegt een mevrouw van de KPN, als u een auto koopt en de dealer heeft een half jaar later een actie gaat u toch ook niet terug, nee dan niet want ik heb de auto dan al, maar heb nu geen glasvezel, goedemiddag mevrouw ik wens u een fijne dag, en ze hangt op.
Vriendelijkheid ten top bij de KPN, kan natuurlijk nog een keer bellen, en zeggen dat ik ga verhuizen, maar ben bang dat ik dan mijn contract mee moet nemen naar mijn nieuwe huis (ja dat weet ik, dat kunnen ze niet), en dit is nog niet eens alles, laat de vorige maand maar zitten, afgesloten worden omdat ze klantengegevens door elkaar gooien, een bedrag van 2,67 overmaken naar glasvezel waar ik niets mee te maken heb enz enz, ik wil alleen van mijn glasvezel pakket af, en wil nu al helemaal geen glasvezel meer van de KPN.
Vriendelijk Groet,
Plukkie1
Wij zouden vorig jaar in September glasvezel krijgen, in augustus heb ik contact met een medewerker gehad om mij abonnement die ik nu heb te verlagen, en dat was geen probleem, is ook goed verlopen.
Kon een Pre-Order krijgen voor de Glasvezel, en heb dat jammer genoeg gedaan.
Maar nu in april krijgen we bericht dat ze bezig zijn om het aan te sluiten en dat we een pakket konden bestellen, intussen heb ik meer ervaring gekregen en heb gebeld omdat ik toch liever een ander pakket wou hebben dan mijn Pre-Order was.
Maar dat was niet mogelijk, ik had een contract gekregen dat een jaar geldig was, en ze konden er niets aan veranderen.
Nu hebben ze de pakketten mooi veranderd, en krijgt iedereen hier in de straat de kans om een Samsung Tabblad als actie erbij te krijgen, weer gebeld, ik wil ook graag gebruik maken van die actie, mevr. dat kan niet u heeft al een pakket besteld in augustus 2011, kinderachtig gedoe vond ik, als ik alles had geweten wat ik nu weet had ik dat nooit genomen (niet om dat tabblad, maar had een heel ander pakket genomen) niet dat pakket.
Maar goed 2x gebeld, vandaag nog maar eens een poging gedaan, ik wil graag helemaal van dat pakket af, ik wil al helemaal geen glasvezel meer van jullie, mevr. dat kan niet u bent gebonden aan het contract van vorig jaar.
Ik wil dat contract beeindigen, maar dat mag niet, maar ze kunnen mij pas in het 3 kwartaal aansluiten, en dan is het contract afgelopen.
En iedereen kan een pakket bestellen met een Samsung Tabblad, en ik val mooi er naast.
Zegt een mevrouw van de KPN, als u een auto koopt en de dealer heeft een half jaar later een actie gaat u toch ook niet terug, nee dan niet want ik heb de auto dan al, maar heb nu geen glasvezel, goedemiddag mevrouw ik wens u een fijne dag, en ze hangt op.
Vriendelijkheid ten top bij de KPN, kan natuurlijk nog een keer bellen, en zeggen dat ik ga verhuizen, maar ben bang dat ik dan mijn contract mee moet nemen naar mijn nieuwe huis (ja dat weet ik, dat kunnen ze niet), en dit is nog niet eens alles, laat de vorige maand maar zitten, afgesloten worden omdat ze klantengegevens door elkaar gooien, een bedrag van 2,67 overmaken naar glasvezel waar ik niets mee te maken heb enz enz, ik wil alleen van mijn glasvezel pakket af, en wil nu al helemaal geen glasvezel meer van de KPN.
Vriendelijk Groet,
Plukkie1
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Dat had je je moeten bedenken toen je de overeenkomst bent aangegaan. Je bedenktijd is ruimschoots verstreken, dit zul je vast ook terug kunnen vinden in de correspondentie die je er destijds over ontvangen hebt. Niets aan te doen.
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Nou, echt niet, ik heb het contract er even bijgepakt, en er staat een regeltje in, dat het Contract pas ingaat als de KPN monteur de Experia box heeft geinstalleerd, en dat dan pas het eerst jaar begint.
En krijg pas in de 3e kwartaal dit jaar de glasvezel, en dan gaat ook pas het abonnement in.
Dat ik het dan pas aan het eind van dat jaar augustus 2013 het kan opzeggen, maar ik wil nu al geen glasvezel meer, en wil het nu dan ook voordat de ExperiaBox wordt geinstalleerd er vanaf, dat moet toch mogelijk zijn?
En krijg pas in de 3e kwartaal dit jaar de glasvezel, en dan gaat ook pas het abonnement in.
Dat ik het dan pas aan het eind van dat jaar augustus 2013 het kan opzeggen, maar ik wil nu al geen glasvezel meer, en wil het nu dan ook voordat de ExperiaBox wordt geinstalleerd er vanaf, dat moet toch mogelijk zijn?
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Stuur ze een aangetekende brief en let even op wat er precies op je contract staat, zodat je geen kosten erbij krijgt.
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Heb toch nog eerst een mail gestuurd, en vriendelijk gevraagd om de pre order te annuleren.
Vreemd genoeg zijn er de laatste dagen dat ik gebeld heb allemaal veranderingen aangebracht in mijn account van de glasvezel, kan alleen jammer genoeg niet zien wat.
Mocht het resultaat van de mail niet voldoende zijn, ga ik inderdaad maar een aangetekende brief sturen.
Vreemd genoeg zijn er de laatste dagen dat ik gebeld heb allemaal veranderingen aangebracht in mijn account van de glasvezel, kan alleen jammer genoeg niet zien wat.
Mocht het resultaat van de mail niet voldoende zijn, ga ik inderdaad maar een aangetekende brief sturen.
-
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Je kunt je hele leven wachten om iets te kopen of te bestellen want o wee het zal morgen iets goedkoper zijn of volgende krijgen we een tablet cadeau!! Soms heb je geluk en soms pech alhoewel dit geen pech maar een "tjdelijke actie" met een begin en eind datumPlukkie1 schreef:Ik heb sinds een maand veel ellende met de KPN, nooit geen problemen gehad, trouwe klant sinds 7 jaar, maar nu maken ze er toch wel een potje van.
Wij zouden vorig jaar in September glasvezel krijgen, in augustus heb ik contact met een medewerker gehad om mij abonnement die ik nu heb te verlagen, en dat was geen probleem, is ook goed verlopen.
Kon een Pre-Order krijgen voor de Glasvezel, en heb dat jammer genoeg gedaan.
Maar nu in april krijgen we bericht dat ze bezig zijn om het aan te sluiten en dat we een pakket konden bestellen, intussen heb ik meer ervaring gekregen en heb gebeld omdat ik toch liever een ander pakket wou hebben dan mijn Pre-Order was.
Maar dat was niet mogelijk, ik had een contract gekregen dat een jaar geldig was, en ze konden er niets aan veranderen.
Nu hebben ze de pakketten mooi veranderd, en krijgt iedereen hier in de straat de kans om een Samsung Tabblad als actie erbij te krijgen, weer gebeld, ik wil ook graag gebruik maken van die actie, mevr. dat kan niet u heeft al een pakket besteld in augustus 2011, kinderachtig gedoe vond ik, als ik alles had geweten wat ik nu weet had ik dat nooit genomen (niet om dat tabblad, maar had een heel ander pakket genomen) niet dat pakket.
Maar goed 2x gebeld, vandaag nog maar eens een poging gedaan, ik wil graag helemaal van dat pakket af, ik wil al helemaal geen glasvezel meer van jullie, mevr. dat kan niet u bent gebonden aan het contract van vorig jaar.
Ik wil dat contract beeindigen, maar dat mag niet, maar ze kunnen mij pas in het 3 kwartaal aansluiten, en dan is het contract afgelopen.
En iedereen kan een pakket bestellen met een Samsung Tabblad, en ik val mooi er naast.
Zegt een mevrouw van de KPN, als u een auto koopt en de dealer heeft een half jaar later een actie gaat u toch ook niet terug, nee dan niet want ik heb de auto dan al, maar heb nu geen glasvezel, goedemiddag mevrouw ik wens u een fijne dag, en ze hangt op.
Vriendelijkheid ten top bij de KPN, kan natuurlijk nog een keer bellen, en zeggen dat ik ga verhuizen, maar ben bang dat ik dan mijn contract mee moet nemen naar mijn nieuwe huis (ja dat weet ik, dat kunnen ze niet), en dit is nog niet eens alles, laat de vorige maand maar zitten, afgesloten worden omdat ze klantengegevens door elkaar gooien, een bedrag van 2,67 overmaken naar glasvezel waar ik niets mee te maken heb enz enz, ik wil alleen van mijn glasvezel pakket af, en wil nu al helemaal geen glasvezel meer van de KPN.
Vriendelijk Groet,
Plukkie1
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Ja dat begrijp ik ook, en heb daar ook wel begrip voor, maar ik kan ook geen andere pakket krijgen die ik had willen hebben.
En daar ging het nu even over, die Tablet wil ik ook niet meer, maar het is gewoon een principe kwestie geworden, dat ik en geen pakket verandering mag aanvragen, en het niet kan annuleren, en de ene medewerker zegt dat het geen probleem is (zelfs een peuleschilletje is, en ook het annuleren geen probleem is), en een andere weer wel.
Ten tweede wat ik ze niet heb verteld, omdat ik geen kans kreeg om iets te zeggen, dat wij binnen korte tijd misschien gaan verhuizen, en ik dan onkosten ga maken wat dan eigenlijks niet nodig is.
En daar ging het nu even over, die Tablet wil ik ook niet meer, maar het is gewoon een principe kwestie geworden, dat ik en geen pakket verandering mag aanvragen, en het niet kan annuleren, en de ene medewerker zegt dat het geen probleem is (zelfs een peuleschilletje is, en ook het annuleren geen probleem is), en een andere weer wel.
Ten tweede wat ik ze niet heb verteld, omdat ik geen kans kreeg om iets te zeggen, dat wij binnen korte tijd misschien gaan verhuizen, en ik dan onkosten ga maken wat dan eigenlijks niet nodig is.
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Er zit verschil tusen het ingaan van de overeenkomt en startdatum van contract. Het zou raar zijn dat je al moet betalen voor iets dat nog niet geleverd is, vandaar pas vanaf de datum dat de monteur geweest is. Dat houdt niet in dat daarmee de hele overeenkomst dan pas in gaat, dat is doorgaans 7 werkdagen vanaf het moment dat je de bevestiging van de aanvraag hebt ontvangen.
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Dames en Heren, ik ben eerlijk gezegd doodmoe van het vechten tegen de KPN, ik begijp jullie wel, maar als je 3 keer hoort dat het geen probleem moet zijn om een pakket te veranderen of te annuleren, wat maar een kleine moeite is voor hun.
Ik kan nog wel meer ervaringen gaan vertellen met de KPN, maar heb daar geen zin meer in, het is toch vechten tegen de bierkaai.
En ik bereik toch niets mee, ze houden elkaar daar toch de handen boven elkaar zijn hoofd, de 1 wil je helpen, de ander kan het niet, de andere wil het niet.
Hartelijk dank allemaal, ik wacht wel af en ga toch verhuizen binnenkort, dan ben ik er toch af, en naar de KPN gaan we niet meer.
In ieder geval, vindt ik ze steeds onvriendelijke worden, bij jaren geleden vergeleken toen ze pas met de I-TV begonnen.
En dat ik dit wist toen ik vorig jaar dit contract afsloot, nee ik wist het niet.
Ik kan nog wel meer ervaringen gaan vertellen met de KPN, maar heb daar geen zin meer in, het is toch vechten tegen de bierkaai.
En ik bereik toch niets mee, ze houden elkaar daar toch de handen boven elkaar zijn hoofd, de 1 wil je helpen, de ander kan het niet, de andere wil het niet.
Hartelijk dank allemaal, ik wacht wel af en ga toch verhuizen binnenkort, dan ben ik er toch af, en naar de KPN gaan we niet meer.
In ieder geval, vindt ik ze steeds onvriendelijke worden, bij jaren geleden vergeleken toen ze pas met de I-TV begonnen.
En dat ik dit wist toen ik vorig jaar dit contract afsloot, nee ik wist het niet.
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Pukkie 1 , dat je doodmoe van kpn wordt, begrijp ik wel , ze kletsen alle kanten op behalve de goede.
Alsnog stuur ze een aangetekende brief, mails negeren ze gewoon of krijg je een flut antwoord op.
Je kan verhuizen maar vinden doen ze je toch, dus ze beter voor te zijn, kosten aangetekende brief eenmalig 7,50 , daar moeten ze op reageren.
succes.
Alsnog stuur ze een aangetekende brief, mails negeren ze gewoon of krijg je een flut antwoord op.
Je kan verhuizen maar vinden doen ze je toch, dus ze beter voor te zijn, kosten aangetekende brief eenmalig 7,50 , daar moeten ze op reageren.
succes.
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Ik heb antwoord gekregen op mijn mail, wat nergens op slaat, ik vroeg in de mail om een annulering, en wat krijg ik voor antwoord, nee mevr. die actie van die tablet is niet voor u van sprake, ik heb het helemaal niet over die tablet gehad, en die wil ik ook helemaal niet!!!
ciske, ik ga inderdaad maar een aangetekende brief sturen, maar dat is dan echt het laatste wat ik doe.
ciske, ik ga inderdaad maar een aangetekende brief sturen, maar dat is dan echt het laatste wat ik doe.
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
bewaar het copie en het bewijsjeik ga inderdaad maar een aangetekende brief sturen, maar dat is dan echt het laatste wat ik doe
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Natuurlijk archiveert men de aangetekende brief en het verzendbewijs.ciske schreef:bewaar het copie en het bewijsjeik ga inderdaad maar een aangetekende brief sturen, maar dat is dan echt het laatste wat ik doe
Ik zou nogmaals contact zoeken met de klantenservice
Re: KPN wil een abonnement niet annuleren die ik nog niet heb.
Aan iedereen die overweegt over te stappen naar KPN Glasvezel hierbij mijn advies: ABSOLUUT NIET DOEN!!! Alleen maar ellende en bedrog. Decoder welke niet naar behoren werken maar toch aan de man worden gebracht (HDCP errors enz...). Zeer slechte communicatie naar de klant maar ook intern. Werkelijk de allerslechtste service die ik ooit heb ervaren. En er vanaf komen homaar. Ze zijn er zeer agressief. Het wordt de hoogste tijd dat dit bedrijf een keer juridisch wordt aangepakt door het wanbeleid wat men voort. Ik ben er duidelijk klaar mee en zal het mijn klanten altijd afraden. Men is gewaarschuwd.