LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ontbijt Fletcher hotel
ontbijt Fletcher hotel
wat vinden jullie ben ik een ouwe zeur(38jr) of heb ik gelijk?
Ik vond het allemaal maar raar dit.
Klaag ik over een slecht beschimmeld ontbijt,krijg ik een hotelbon voor 3 dagen.
Moet ik weer 3 dagen ontbijten en dineren en dat moet ik dan ook nog betalen ook!
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Toch zijn wij van mening een goede compensatie te hebben geboden.
De Hotelbon voucher vertegenwoordigd een waarde van € 40,- waarmee u 3 gratis overnachtingen krijgt.
En in 'ruil' voor de gratis overnachtingen neemt het ontbijt en diner af in het hotel.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Gastensupport
Geachte heer,mervrouw
Denkt u er ook zo over wat er staat in het onderstaande?
Ik heb een tijdje geleden een erg slecht ontbijt gehad bij uw hotel.
Nu krijg ik een hotelbon,en moet ik weer geld betalen en weer een slecht ontbijt ontvangen en misschien en idem diner.
Het voelt nu zo als of uw hotel een slecht ontbijt voorschoteld zodat we weer terug moeten komen..
Ik krijg nu een voucher en moet nu minimaal 90euro bij u besteden.
Twan
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw email.
Wij zijn van mening u met de Hotelbon voucher een goede compensatie te bieden, wel willen wij u melden dat de voucher in de Fletcher Hotels al vanaf 1 overnachting verzilvert kunnen worden.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Gastensupport
Geachte Fletcher,
Ik heb inmiddels een hotelbon ontvangen voor 3 dagen,een mooi gebaar...Klinkt mooi.
Maar misschien ben ik een zeur,ik moet dan wel verplicht onbijt en diner betalen en dat kost +/- 45euro p.p.p.d.
Dat wil ik eigenlijk niet,nogmaals het is een mooi gebaar,maar ik koop er weinig voor.
Ons verblijf was toen wel goed behalve het ontbijt dan.
Twan
Geachte Fletcher,
We hebben in het weekend van 3 op 4 juli bij U in het hotel de Gelderse poort gelogeerd.
De overnachting was héérlijk.
Toen gingen we de volgende ochtend ontbijten,maar dat was heellaas niet helemaal wat we ervan verwacht hadden.
Ik en mijn vrouw pakte wat we dachten een lekker vers broodje,maar er zaten rare groene puntjes op,met andere woorden ze waren beschimmeld.
Er liep een dame van het hotel in de ontbijtzaal die heb ik hier over aangesproken,en ze had de mand met broodjes snel weggehaald voordat meer hotelgasten ook met beschimmelde broodjes op hun bord zaten.
Maar mijn honger was toen over,lijkt me begrijpelijk.
Toen gingen we uitchecken,en de mevrouw aan de balie vroeg of alles naar wens was geweest.
Waarop ik antwoorde dat alles naar wens was behalve het ontbijt.Ze zei dat ze er notitie van zou maken.
Ik had verwacht dat ik er nog wel iets van horen zou,maar tot op heden heb ik er niets van vernomen.
Jammer dat we niet van het ontbijt hebben kunnen genieten.
Met vriendelijke groet
Twan
Ik vond het allemaal maar raar dit.
Klaag ik over een slecht beschimmeld ontbijt,krijg ik een hotelbon voor 3 dagen.
Moet ik weer 3 dagen ontbijten en dineren en dat moet ik dan ook nog betalen ook!
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Toch zijn wij van mening een goede compensatie te hebben geboden.
De Hotelbon voucher vertegenwoordigd een waarde van € 40,- waarmee u 3 gratis overnachtingen krijgt.
En in 'ruil' voor de gratis overnachtingen neemt het ontbijt en diner af in het hotel.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Gastensupport
Geachte heer,mervrouw
Denkt u er ook zo over wat er staat in het onderstaande?
Ik heb een tijdje geleden een erg slecht ontbijt gehad bij uw hotel.
Nu krijg ik een hotelbon,en moet ik weer geld betalen en weer een slecht ontbijt ontvangen en misschien en idem diner.
Het voelt nu zo als of uw hotel een slecht ontbijt voorschoteld zodat we weer terug moeten komen..
Ik krijg nu een voucher en moet nu minimaal 90euro bij u besteden.
Twan
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw email.
Wij zijn van mening u met de Hotelbon voucher een goede compensatie te bieden, wel willen wij u melden dat de voucher in de Fletcher Hotels al vanaf 1 overnachting verzilvert kunnen worden.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Gastensupport
Geachte Fletcher,
Ik heb inmiddels een hotelbon ontvangen voor 3 dagen,een mooi gebaar...Klinkt mooi.
Maar misschien ben ik een zeur,ik moet dan wel verplicht onbijt en diner betalen en dat kost +/- 45euro p.p.p.d.
Dat wil ik eigenlijk niet,nogmaals het is een mooi gebaar,maar ik koop er weinig voor.
Ons verblijf was toen wel goed behalve het ontbijt dan.
Twan
Geachte Fletcher,
We hebben in het weekend van 3 op 4 juli bij U in het hotel de Gelderse poort gelogeerd.
De overnachting was héérlijk.
Toen gingen we de volgende ochtend ontbijten,maar dat was heellaas niet helemaal wat we ervan verwacht hadden.
Ik en mijn vrouw pakte wat we dachten een lekker vers broodje,maar er zaten rare groene puntjes op,met andere woorden ze waren beschimmeld.
Er liep een dame van het hotel in de ontbijtzaal die heb ik hier over aangesproken,en ze had de mand met broodjes snel weggehaald voordat meer hotelgasten ook met beschimmelde broodjes op hun bord zaten.
Maar mijn honger was toen over,lijkt me begrijpelijk.
Toen gingen we uitchecken,en de mevrouw aan de balie vroeg of alles naar wens was geweest.
Waarop ik antwoorde dat alles naar wens was behalve het ontbijt.Ze zei dat ze er notitie van zou maken.
Ik had verwacht dat ik er nog wel iets van horen zou,maar tot op heden heb ik er niets van vernomen.
Jammer dat we niet van het ontbijt hebben kunnen genieten.
Met vriendelijke groet
Twan
Re: ontbijt Fletcher hotel
ik heb hetzelfde gekregen na een klacht.kost je gewoon 80 tot 100 euro per dag met twee personen aan ontbijt en diner kosten.
Een sigaar uit eigen doos zegt men wel eens,wat een slecht bedrijf en die eigenaar maar dure hotels kopen van het geld van mensen die geen gebruik konden maken van de aanbiedingen.
Ik heb er ook nog 4 liggen die ik zo in papierbak kan gooien oftewel ongeveer 120 euro.
Dat bedrijf houdt iedereen voor de gek ook Radar die veel te vlug accoord gingen met een briefje van een directeurtje maar niet van de eigenaar die wel heel graag met zijn kop op tv komt.
Een sigaar uit eigen doos zegt men wel eens,wat een slecht bedrijf en die eigenaar maar dure hotels kopen van het geld van mensen die geen gebruik konden maken van de aanbiedingen.
Ik heb er ook nog 4 liggen die ik zo in papierbak kan gooien oftewel ongeveer 120 euro.
Dat bedrijf houdt iedereen voor de gek ook Radar die veel te vlug accoord gingen met een briefje van een directeurtje maar niet van de eigenaar die wel heel graag met zijn kop op tv komt.
Re: ontbijt Fletcher hotel
Nee hoor je bent geen zeurpiet.De bonnen van holiday concept zijn wel leuk en kaan je rechtstreeks bij je hotel naar keuze boeken.Niets geen tussenpersonen of dure telefoons.Heb hier ook nog een bon voor een Fletcher Hotel,is nog een maand geldig.Nou ik zal hem naar in de vuilbak kieperen want je geraakt toch nergens binnen.En zoals ik zijn er veel.
Re: ontbijt Fletcher hotel
Je bent een zeur.Twan72 schreef:wat vinden jullie ben ik een ouwe zeur(38jr) of heb ik gelijk?
Klaag ik over een slecht beschimmeld ontbijt
Mijn ontbijt is altijd slecht beschimmeld. Niets mis mee.
Re: ontbijt Fletcher hotel
Twan72
Op zich een prima zaak, dat je waarschuwt voor deze gang van zaken. Andere konsumenten kunnen hier hun voordeel mee doen en bewuster besluiten dat ze wel of geen zaken willen doen met deze organisatie die deze praktijken er op na houdt.
Maxiem.
Op zich een prima zaak, dat je waarschuwt voor deze gang van zaken. Andere konsumenten kunnen hier hun voordeel mee doen en bewuster besluiten dat ze wel of geen zaken willen doen met deze organisatie die deze praktijken er op na houdt.
Maxiem.
Re: ontbijt Fletcher hotel
Maxiem, dit advies zet je onder vrijwel elk onderwerp.MAXIEM schreef:Twan72
Op zich een prima zaak, dat je waarschuwt voor deze gang van zaken. Andere konsumenten kunnen hier hun voordeel mee doen en bewuster besluiten dat ze wel of geen zaken willen doen met deze organisatie die deze praktijken er op na houdt.
Maxiem.
Re: ontbijt Fletcher hotel
Ik heb inmiddels een nieuwe mail ontvangen van fletcher.
Met een code voor 1 overnachting in hotel naar keuze zonder diner of ontbijt(kan ik zelf kiezen of ik dat nog zou willen).
Toch nog redelijk netjes afgehandeld,wel na veel ''gezeur''.
En in de mail stond ook dat ze het hotel er op zouden aanspreken dat het beter moet.
Toch bedankt Fletcher.
mvg
Twan
p.s
crazyme lijkt me toch niet helemaal gezond die bescimmelde ontbijten.
p.s2
harrie48 gewoon blijven zeuren en wie weet helpt het
Met een code voor 1 overnachting in hotel naar keuze zonder diner of ontbijt(kan ik zelf kiezen of ik dat nog zou willen).
Toch nog redelijk netjes afgehandeld,wel na veel ''gezeur''.
En in de mail stond ook dat ze het hotel er op zouden aanspreken dat het beter moet.
Toch bedankt Fletcher.
mvg
Twan
p.s
crazyme lijkt me toch niet helemaal gezond die bescimmelde ontbijten.
p.s2
harrie48 gewoon blijven zeuren en wie weet helpt het
Re: ontbijt Fletcher hotel
"slecht beschimmeld" of "beschimmeld" ?Twan72 schreef: p.s
crazyme lijkt me toch niet helemaal gezond die bescimmelde ontbijten.
Wereld van verschil.
Re: ontbijt Fletcher hotel
Ik heb al reactie gehad na 5 weken, kreeg een paar overnachtingen van Hotelbon,dat is dus een sigaar uit eigen doos.
Ontbijt en diner verplicht in het Hotel waar je overnacht ben je nog een hoop geld kwijt iedere dag,ik hou niet van verplichtingen bepaal zelf wel waar ik ga dineren.
Ik stuur heel die sooi terug naar die arogante gasten en zal nooit meer boeken in hotels van deze organisatie.
Reis veel door Nederland en overnacht zeker 10 tot 15 keer in Hotels, heb me ook een laten verleiden om die vouchers te kopen,had het kunnen weten van deze organisatie ben er ook ingetrapt.
Ontbijt en diner verplicht in het Hotel waar je overnacht ben je nog een hoop geld kwijt iedere dag,ik hou niet van verplichtingen bepaal zelf wel waar ik ga dineren.
Ik stuur heel die sooi terug naar die arogante gasten en zal nooit meer boeken in hotels van deze organisatie.
Reis veel door Nederland en overnacht zeker 10 tot 15 keer in Hotels, heb me ook een laten verleiden om die vouchers te kopen,had het kunnen weten van deze organisatie ben er ook ingetrapt.
Re: ontbijt Fletcher hotel
Ik had op tijd de voorwaarden gelezen en ik had echt niet, dit kan goedkoper.
Heb dus ook de bonnen niet aangeschaft, maar als ik een weekendje weg wil, kijk en zoek ik op internet. Minimaal € 45.00 per persoon extra betalen voor een aanbieding? Ik kan boeken in een 4 sterren hotel voor € 79.00 voor twee nachten, incl. ontbijt, tevens lunch wat ik uitgeef aan het avondeten is mijn keuze.
Zoek even verder de volgende keer en zoeken is ook leuk.
Hoe kan ik duur zitten voor weinig?
Heb dus ook de bonnen niet aangeschaft, maar als ik een weekendje weg wil, kijk en zoek ik op internet. Minimaal € 45.00 per persoon extra betalen voor een aanbieding? Ik kan boeken in een 4 sterren hotel voor € 79.00 voor twee nachten, incl. ontbijt, tevens lunch wat ik uitgeef aan het avondeten is mijn keuze.
Zoek even verder de volgende keer en zoeken is ook leuk.
Hoe kan ik duur zitten voor weinig?
Re: ontbijt Fletcher hotel
Twan72
Eigenlijk krijg je een sigaar uit eigen doos en dus is deze compensatie eigenlijk helemaal geen compensatie maar slechts een doekje voor het bloeden. Ik zou dus niet op zo'n aanbod ingaan.
Maxiem.
Eigenlijk krijg je een sigaar uit eigen doos en dus is deze compensatie eigenlijk helemaal geen compensatie maar slechts een doekje voor het bloeden. Ik zou dus niet op zo'n aanbod ingaan.
Maxiem.
Re: ontbijt Fletcher hotel
tja maxiem ik krijg nu 1 overnachting en dan kan ik ontbijten waar ik wil en dan zie ik wel,ik kan wel blijven zeuren maar daar heb ik ook geen zin in.
Wel weet ik dan dat ik niet meer bij hun boek.
En crazyme is je je adres geeft kan ik mijn hotelbon naar je sturen dan kan je een beschimmeld ontbijtje gaan eten.
En kaarsje69 als je mij mailt waar ik hetzelfde kan boeken waar jij hebt geboekt hebt graag
mvg
Twan
Wel weet ik dan dat ik niet meer bij hun boek.
En crazyme is je je adres geeft kan ik mijn hotelbon naar je sturen dan kan je een beschimmeld ontbijtje gaan eten.
En kaarsje69 als je mij mailt waar ik hetzelfde kan boeken waar jij hebt geboekt hebt graag
mvg
Twan
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 14 feb 2012 13:33
Re: ontbijt Fletcher hotel
Hoi allemaal
Wij slapen regelmatig in een Fletcher hotel en maken dan gebruik van het ontbijt. Nog nooit beschimmelde broodjes waar dan ook aangetroffen. Jammer dat u dat trof. Onze ervaring is juist dat er zoveel soorten luxe verse broodjes en broodsoorten worden aangeboden. Het personeel zorgde ook steeds er voor dat het beleg op tijd werd aangevuld.
Wat ons ook opviel was dat het personeel al was het nog zo vroeg in de ochtend, voor ons steeds een vriendelijk woord had.
Met warme groet,
Karin en Peter Voorhaar
Wij slapen regelmatig in een Fletcher hotel en maken dan gebruik van het ontbijt. Nog nooit beschimmelde broodjes waar dan ook aangetroffen. Jammer dat u dat trof. Onze ervaring is juist dat er zoveel soorten luxe verse broodjes en broodsoorten worden aangeboden. Het personeel zorgde ook steeds er voor dat het beleg op tijd werd aangevuld.
Wat ons ook opviel was dat het personeel al was het nog zo vroeg in de ochtend, voor ons steeds een vriendelijk woord had.
Met warme groet,
Karin en Peter Voorhaar
Re: ontbijt Fletcher hotel
Het hele Fletcher gebeuren is 1 grote farce, eerst mag je aangeven in welke regio je je Fletcher kadobon wil verzilveren, krijg je een hotel toegewezen dat 150 km. uit de buurt ligt.
Vervolgens annuleer je de boeking, krijg je bij de volgen reservering te horen:uw voucher is reeds gebruikt, wij hopen uw klacht voldoende te hebben afgehandeld.
Mooi niet dus.
Leuk om de mensen, die je de bon kado hebben gedaan, te moeten vertellen dat hun 40 euro in de zakken van Fletcher zijn verdwenen, maar dat je er zelf niets aan hebt gehad.
En dat noemen ze dan ook nog klantenservice.
Die zien toch ook donders goed dat de voucher nooit gebruikt is.
Vervolgens annuleer je de boeking, krijg je bij de volgen reservering te horen:uw voucher is reeds gebruikt, wij hopen uw klacht voldoende te hebben afgehandeld.
Mooi niet dus.
Leuk om de mensen, die je de bon kado hebben gedaan, te moeten vertellen dat hun 40 euro in de zakken van Fletcher zijn verdwenen, maar dat je er zelf niets aan hebt gehad.
En dat noemen ze dan ook nog klantenservice.
Die zien toch ook donders goed dat de voucher nooit gebruikt is.