LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarom kiezen patiënten voor een bepaald ziekenhuis?
Waarom kiezen patiënten voor een bepaald ziekenhuis?
Beste iedereen,
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar mensen die wel eens behandeld of opgenomen zijn geweest in een ziekenhuis en die graag hun mening willen geven.
Ik ben heel hard op zoek naar mensen die mij kunnen helpen en mij een stuk dichterbij afstuderen kunnen brengen.
Op deze link kunt u de vragenlijst invullen:
http://lnkd.in/zQmhVF
Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 10 minuten van uw tijd in beslag.
Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lieke
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar mensen die wel eens behandeld of opgenomen zijn geweest in een ziekenhuis en die graag hun mening willen geven.
Ik ben heel hard op zoek naar mensen die mij kunnen helpen en mij een stuk dichterbij afstuderen kunnen brengen.
Op deze link kunt u de vragenlijst invullen:
http://lnkd.in/zQmhVF
Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 10 minuten van uw tijd in beslag.
Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lieke
Re: Waarom kiezen patiënten voor een bepaald ziekenhuis?
wil wel reageren maar de link werkt niet. heb de link ook gekopieerd maar komt dan weer hier te recht.
-
Als ik de link selecteer en met de rechtermuisknop de koppeling in een nieuw tabblad laat openen, krijg ik mooie rode bloemen op mijn scherm met deze tekst:
Bedankt voor uw interesse in ons onderzoek. Helaas is op dit moment de vragenlijst offline. Waarschijnlijk is de limiet van het aantal deelnemers voor deze vragenlijst bereikt. Onze excuses voor het ongemak. Als u arts bent en u wilt aan ons toekomstig online onderzoek meedoen, dan kunt u zich inschrijven
Dat is vreemd, ik krijg, na jou aanwijzing, een prachtige paars kleurige bloem.witte angora schreef:Als ik de link selecteer en met de rechtermuisknop de koppeling in een nieuw tabblad laat openen, krijg ik mooie rode bloemen op mijn scherm met deze tekst:Bedankt voor uw interesse in ons onderzoek. Helaas is op dit moment de vragenlijst offline. Waarschijnlijk is de limiet van het aantal deelnemers voor deze vragenlijst bereikt. Onze excuses voor het ongemak. Als u arts bent en u wilt aan ons toekomstig online onderzoek meedoen, dan kunt u zich inschrijven
-
Nog even gekeken, maar bij mij is het toch echt rood, gaat ietsje naar magenta, maar niet veel.
Ach, what's in a color, niet waar.
Ach, what's in a color, niet waar.
Witte Angora, inderdaad: Sheakspeare zei het al, in een iets ander vorm, dat wel.
-
Nogal wiedes dat de link niet werkt. Het topic is van 20 april, de eerste reactie is van vandaag, 27 juli. Die zal inderdaad al lang klaar zijn met de studie.
Ik neem aan dat de TS ook niet zo snel meer terugkomt.
Nou, welterusten dan maar. Ik had niet eens op de datum gelet, eerlijk gezegd.witte angora schreef:
Nogal wiedes dat de link niet werkt. Het topic is van 20 april, de eerste reactie is van vandaag, 27 juli. Die zal inderdaad al lang klaar zijn met de studie.
Ik neem aan dat de TS ook niet zo snel meer terugkomt.
-
Ik ook niet, ik reageerde gewoon omdat het in de nieuwe berichten stond, maar zo nieuw was het dus niet.