LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ticketservice

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door Emmy75 »

MAXIEM schreef:Officieel of officieus doet hier niet terzake en ze hebben de bestelling niet netjes afgehandeld, ze hebben slechts het probleem netjes opgelost.
Er kan zo af en toe eens wat misgaan dat is ook helemaal niet zo erg. Het gaat erom hoe het vervolgens opgelost wordt.

muriel1983
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 apr 2012 10:06

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door muriel1983 »

Olbap schreef:Nou het probleem is opgelost.
Krijg vrijdag 4 kaarten zelfde rang voor 18 september.
En heb jij je kaartjes al???

Ik kreeg wel een mailtje dat ze de kaartjes gereserveerd had maar ik heb nog steeds me geld niet ontvangen!!!!

Olbap
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 apr 2012 15:45

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door Olbap »

Ik heb vanmorgen inderdaad 4 kaartjes in mijn e-mail gekregen (rond 10:30)
Zelfde rang en prijs.
Zou jij je kaartjes ook gemaild krijgen of opgestuurd?

Anders zou ik snel bellen.
Laat even weten hoe het is gegaan.

muriel1983
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 apr 2012 10:06

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door muriel1983 »

Ik heb nog steeds geen geld en ook geen kaartjes.
Ik mocht de kaartjes betalen op het moment dat ik me geld terug had en dan mailt ze ze naar me.

Maar wel vreemd dat ze het woensdag heeft overgemaakt en het er nu nog niet staat.

wordt vervolgt

muriel1983
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 apr 2012 10:06

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door muriel1983 »

Hehe heb eindelijk me geld....

Nu tickets betalen en het is eindelijk geregeld!!!!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ticketmaster / Ticketservice.nl overtreedt de Telecommunicatiewet door spam te verturen. Ik heb een ticket besteld bij Ticketservice. Voor een nieuwsbrief met aanbiedingen heb ik mij nooit aangemeld. Inmiddels heb ik mij 3 keer afgemeld voor deze nieuwsbrief door in mijn account het desbetreffende vinkje uit te vinken. Maar de Ticketservice spam blijft gewoon komen.

Als je hier ook last van hebt, dien dan een klacht in bij de OPTA via http://www.spamklacht.nl
Artikel 11.7 Telecommunicatiewet, door juristen aangeduid als het spamverbod, schrijft voor dat bedrijven slechts reclame mogen sturen als de klant hier zelf om heeft gevraagd (opt-in). Het mag niet zo zijn dat alleen middels een actie van de klant (bijvoorbeeld door het wegklikken van een al aangevinkt vierkantje) er geen reclame wordt toegestuurd. De klant moet via een actieve handeling (bijvoorbeeld het aanklikken van een nog niet aangevinkt vierkantje) zelf om het toezenden van de reclame vragen. Bestaande klanten die informatie ontvangen moeten kosteloos kunnen aangeven dat ze dit niet meer willen (opt-out). Ook moet de afzender duidelijk aangeven dat het bericht van hem komt. OPTA is bevoegd boetes op te leggen met een maximum van € 450 000
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spam_%28post%29

L. Koopman
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2012 14:16

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door L. Koopman »

Even een berichtje over ticketservice, normaal nooit problemen, gaat altijd goed, alleen dit keer geen kaarten na betaling. Gelukkig bestaat de radar site, zo ben ik aan het normale telefoonnummer gekomen, Rudolf nam meteen op, probleem doorgesproken, meteen daarna een mail naar Rudolf gestuurt, kreeg vrijwel meteen een mail terug dat ze ermee aan de gang gaan. Sophia heeft me gemailt of ik de bank afschrijving kon mailen, dit gedaan, Nu dus afwachten; of toch nog kaarten, of mijn geld retour,wel met een Limiet van 7 dagen. ik kom hier nog op terug.

Creatura
Berichten: 208
Lid geworden op: 04 okt 2007 21:46

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door Creatura »

Ook leuk van ticketservice:

Kaarten voor North Sea Jazz, gekocht op 27 mei 2012. Kaartprijs: € 89,-.
Nu staan de kaarten op de webiste voor € 79,- door de BTW-verlaging. Een en ander is te laat op hun website gezet, want dit was al op 23 mei bekend.

Vandaag telefonisch contact gehad, Ticketservice moet nu bij de "promotor" gaan vragen of het geannuleerd dan wel terugbetaald kan worden.

Ik ben bang dat ik niet de enige ben die teveel heeft betaald voor de kaartjes. En die extra BTW hoeven zij niet af te dragen...... kassa!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb inmiddels een onwerkelijke berg spam in mijn spamfolder zitten van Ticketservice.nl

Afmelden voor nieuwsbrieven werkt namelijk gewoon niet. Daarmee blijven ze doodleuk de wet overtreden.

MAXIEM

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Bob Schurkjens

Dit kun je melden bij Consuwijzer. Die sturen dan je klacht door.

Met collegiale groet, Maxiem.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Nou, ik heb dit gemeld bij www.spamklacht.nl

Maar die doen er niets mee.

L. Koopman
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2012 14:16

Re: Ticketservice

Ongelezen bericht door L. Koopman »

Nog even een berichtje over de ticketservice, na de betaalde MUSE kaarten geen kaarten, echter mede dankzij dit forum, via het 020 nummer contact gezocht, werd meteen opgenomen door Rudolf, zijn Collega Sophie heeft na over en weer contacten met mij, het bedrag terug gestort.
Chapeau!!! :D

Gesloten