LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
MD'82
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2011 13:42

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door MD'82 »

Vorig jaar gebruikt gemaakt van central parking, Dit werd ons helaas geadviseerd door d-reizen.
Na 10 dagen op vakantie te zijn geweest moe aangekomen op Schiphol, daar werd ons duidelijk gemaakt dat onze auto (Audi A3) total loss!!?? Bij een garage bedrijf in de buurt stond… sta je dan met je koffers…

zijn na lang aandringen naar huis gebracht door een medewerker. En zaten we thuis zonder auto. Direct actie ondernomen om Central Parking aansprakelijk te stellen voor de schade, vervangend vervoer te regelen etc. echter werd het ons snel duidelijk dat wij een soort overeenkomst hadden getekend (bij inlevering auto) waar “kort gezegd” instaat dat wat er ook gebeurt, Central Parking nooit ofte nimmer aansprakelijk is.

Verhaal gaat nog ff door, maar conclusie is dat Central Parking het geen cent gekost, en dat het bedrijf gewoon door gaat zoals ze deden…

PS. Als kers op de taart.. (je gelooft het niet) mochten we één keer gratis parkeren bij hen, omdat het zo verveld was wat er gebeurd was… WAT DENK JE ZELF???!!!!

Aspegic
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2011 14:36

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Aspegic »

Ik had dit draadje een paar weken terug voor mijn vakantie al gelezen en ik had best wel schrik om mijn auto af te geven. Temeer omdat ik ook een paar weken eerder een uitzending op TV had gezien over allemaal klachten over "valet parking". Maar ik had al geboekt (via KLM). Ik heb nog getwijfeld of ik het wel zou doen maar heb uiteindelijk de knoop doorgehakt en besloten het toch te proberen. Wel had ik me voorgenomen om hier een reaktie te schrijven, ongeacht of het mee of tegen zou vallen. Het is per slot niet eerlijk als alleen de mensen met een negatieve ervaring reageren. Dan krijg je een vertekend beeld. Enfin, ik ben gisteren teruggekomen van een korte reis naar Griekenland en dit is mijn ervaring:

Heenreis: Onderweg naar het vliegveld hebben we gebeld vanuit de auto, ongeveer 15 a 20 minuten voordat we bij schiphol zouden arriveren. Bij aankomst stonden er twee mannen van C.P. op de afgesproken plek tussen hal 2 en 3. Beide mannen waren netjes gekleed. Ze zagen er beslist niet uit als ongure types ofzo (dan was ik alsnog doorgereden naar lang-parkeren!).
De oudere van de twee stond ons te woord. Samen met hem ben ik om de auto heen gelopen terwijl ik foto's maakte van de auto (ik wilde niets aan het toeval over laten!). Ook heb ik een foto gemaakt van het dashboard waarop de kilometerstand te zien is. De kleine beschadiging rechts-achter die er al zat is genoteerd en dat was het. Ik heb de koffers uit de auto gehaald en de sleutel afgegeven (ondertussen een schietgebedje op de goede afloop...). Ze hadden ook een trolley klaar staan waar we onze koffers opgezet hebben.

Terugreis: Op de heenreis was KLM vergeten een van onze twee koffers mee te nemen. Dus moesten we bij terugkomst eerst naar de KLM desk om daar de bonnetjes in te leveren i.v.m. de kosten die we gemaakt hadden. Voordat dat allemaal geregeld was was het een flink stuk later dan we oorspronkelijk aan C.P. hadden opgegeven. Toen we klaar waren bij de KLM desk hebben we gebeld. De man aan de andere kant was maar moeilijk te verstaan, maar uiteindelijk begreep ik dat we de auto onder de "paraplu's" bij Arrivals moesten ophalen. Dat van die "paraplu's" heb ik mogelijk niet goed verstaan, maar toen we naar buiten liepen begreep ik wat hij waarschijnlijk bedoelde, namelijk de overkappingen bij de taxi's en bushaltes. Aangezien er daar 8 rijstroken zijn en we niet wisten waar onze auto zou arriveren hebben mijn vrouw en ik ons zo opgesteld dat we ze allemaal tegelijk in de gaten konden houden.
Na een klein kwartiertje arriveerde onze auto. Een jonge man stapte uit. Ook hij was netjes gekleed, met stropdas, nette broek en leren jasje (het regende en het was echt geen weer voor een kolbertje of iets dergelijks). Hij draaide zich om en pakte een groot vel papier van de boden van de auto aan de bestuurders kant. Die hadden ze daar blijkbaar neergelegd, om te voorkomen dat de vloer vuil zou worden. Het papier gooide hij in een prullenbak die daar stond en vervolgens kwam hij naar ons toe en schudde ons de hand. Hij was heel vriendelijk. Ik wilde direct de kilometerstand controleren dus vroeg ik hem om de sleutel. Die wilde hij echter niet geven voor we ons gelegitimeerd hadden. Ja, logisch natuurlijk, daar had ik even niet aan gedacht. Na mijn paspoort te hebben laten zien en de papieren van de reservering kreeg ik de sleutel. Er was in totaal net geen 20 kilometer mee gereden. Dat zal de afstand zijn naar hun parkeerterrein neem ik aan. In ieder geval geen grote afstanden of iets dergelijks. Samen met hem ben ik om de auto heen gelopen. Er waren geen beschadigingen bijgekomen. Nogmaals handen geschut en daarna zijn we naar huis gereden.

Al met al vind ik het een positieve ervaring. Ik vond het attent dat ze op de heenreis een trolley hadden klaargezet en het vel papier in de auto vond ik ook een pluspunt. Als ik iets negatiefs moet noemen dan is het dat je een betaald nummer moet bellen om door te geven dat je er aan komt en dat je eerst een tijdje naar een bandje zit te luisteren alvorens je een keuze kunt maken uit het menu. Niet dat dat nu zo'n hele dure aangelegenheid is, maar toch... Verder was de man aan de telefoon niet goed te verstaan (op de terugreis).
En dat was het eigenlijk. Als de gelegenheid zich nog eens voor doet durf ik best opnieuw van hun diensten gebruik te maken.

T. Coert
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2011 18:00

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door T. Coert »

@newmikey
En dat terwijl u zoveel reacties op diverse posts geeft. Maar wellicht heeft u weinig anders om handen en alle respect, ieder z'n hobby natuurlijk.

Wat Central Parking betreft: zoveel negatieve verhalen geeft je toch iets te denken. En als ik lees dat er zoveel incidenten en schades niet opgelost worden is dit voldoende reden voor ons om anderen hiervoor te waarschuwen. Wellicht ietwat overdreven om de vele mails te posten maar wel duidelijk lijkt me.
Je wordt totaal genegeerd door het bedrijf en ze komen hun verantwoorelijkheid niet na. Kwalijke zaak lijkt me.

Fijn te lezen dat u er wel postieve ervaringen mee heeft! Ik wens u dan ook veel geluk & gemak met de volgende keer dat u gebruik maakt van Central parking!

Wens u hierbij een fijne zondag!

Hercule Poirot
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2011 12:36

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Hercule Poirot »

Het is mij opgevallen dat de positieve reacties op de website van City parking allemaal van familie of bekenden zijn van de eigenaar.

Dat lijkt me niet de meest betrouwbare referenties.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door newmikey »

Toch maar even een update na afgelopen zaterdag teruggekeerd te zijn van 2 weken vakantie (Macedonie trouwens - een aanrader! Biertjes 80 cent, welke Nederlander droomt daar niet van?).

Bij terugkomst even gebeld net vóór we bij de bagageband kwamen. Er werd keurig vermeld dat het ophaalpunt was veranderd (zelfde plek als wegbrengen, tussen Vertrek 2 en 3 in plaats van onder het TV scherm bij de bushaltes), een hele verbetering.

Na 5 minuten kwam de auto er al aan. Drie keer om auto heengelopen, km stand gechecked: prima in orde allemaal. Kan er niets aan doen maar dit is gewoon goed. Er zullen best mensen zijn met een negatieve ervaring maar dat kan overal voorkomen.

T. Coert
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2011 18:00

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door T. Coert »

U heeft mijn onlangs verwijderde bericht dus wel goed doorgelezen meneer newmikey. Dat lijkt me duidelijk door hetgeen u post. U maakt er wel werk van om Central Parking goed voor de dag te laten komen en komt daar steeds op terug. Om het niet op te laten vallen verwijderd u regelmatig posts van uzelf. Doorzichtige methode waar je geen psychologische opleiding voor nodig hebt als je jezelf inleest in dit forum. Hetgeen de heer Hercule vermeld, dat het om familie e.o. bekenden gaat welke zo positief mogelijk reageren lijkt mij dat ook zeer waarschijnlijk en uiterst aannemelijk. Lijkt mij erg duidelijk waar u mee bezig bent. Erg sneu en tevens onaanvaardbaar dat dit bedrijf zulke acties moet ondernemen om in zichzelf in een goed daglicht te plaatsen. Een bedrijf dat geen verantwoordelijkheid neemt om veroorzaakte schades aan voortuigen op te lossen. U vind het normaal dat er overal wel eens iets gebeurt meneer newmikey. Ik vind het abnormaal; voertuigen welke voor honderden soms duizenden euro's schade hebben opgelopen worden niet vergoed. Schandalig! Dat dit kan in NL. Je wordt totaal genegeerd. Je krijgt totaal geen reactie meer van cp. Ik maak er dan ook werk van om zoveel mogelijk mensen te waarschuwen en mijn ervaringen te delen om mensen te behoeden voor deze praktijken, ik vind dit namelijk niet normaal. Een gezond bedrijf neemt zijn verantwoordelijkheid en lost problemen op!
Note; mijn droom reikt verder dan een biertje voor 80 eurocent op vakantiebestemming :)

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door newmikey »

T. Coert schreef:U heeft mijn onlangs verwijderde bericht dus wel goed doorgelezen meneer newmikey. Dat lijkt me duidelijk door hetgeen u post. U maakt er wel werk van om Central Parking goed voor de dag te laten komen en komt daar steeds op terug. Om het niet op te laten vallen verwijderd u regelmatig posts van uzelf. Doorzichtige methode waar je geen psychologische opleiding voor nodig hebt als je jezelf inleest in dit forum. Hetgeen de heer Hercule vermeld, dat het om familie e.o. bekenden gaat welke zo positief mogelijk reageren lijkt mij dat ook zeer waarschijnlijk en uiterst aannemelijk. Lijkt mij erg duidelijk waar u mee bezig bent. Erg sneu en tevens onaanvaardbaar dat dit bedrijf zulke acties moet ondernemen om in zichzelf in een goed daglicht te plaatsen. Een bedrijf dat geen verantwoordelijkheid neemt om veroorzaakte schades aan voortuigen op te lossen. U vind het normaal dat er overal wel eens iets gebeurt meneer newmikey. Ik vind het abnormaal; voertuigen welke voor honderden soms duizenden euro's schade hebben opgelopen worden niet vergoed. Schandalig! Dat dit kan in NL. Je wordt totaal genegeerd. Je krijgt totaal geen reactie meer van cp. Ik maak er dan ook werk van om zoveel mogelijk mensen te waarschuwen en mijn ervaringen te delen om mensen te behoeden voor deze praktijken, ik vind dit namelijk niet normaal. Een gezond bedrijf neemt zijn verantwoordelijkheid en lost problemen op!
Note; mijn droom reikt verder dan een biertje voor 80 eurocent op vakantiebestemming :)
U is enigzins gestoord?

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door duiner »

JohnnyWalker schreef:
[bericht verwijderd door de moderator]

deze topic leek mij al te mooi om waar te zijn, dat zoiets in Amsterdam zou bestaan !

aangezien er vele zijn, die door een " ticket-site" ook al bedrogen zijn , vertrouw ik dreze service ook niet zo
In Amerika zijn ze dat gewend, en doen ze het bij elk restaurant , maar hier . ????
.

Central_Parking
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2011 15:39

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Central_Parking »

Beste lezer,


CentralParking is al jaren een betrouwbare partner van veel grote reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen. Bovendien is zij naast Schiphol zelf, de grootste aanbieder van valet parkeerdiensten en zijn er duizenden terugkerende klanten: bedrijven, frequent flyers en vakantiegangers. Professionaliteit, service en veiligheid staan bij ons hoog in het vaandel en daarom zijn er iedere week honderden trouwe en nieuwe klanten die gebruik maken van onze parkeerservice.


Dit wil niet zeggen dat er nooit iets misgaat. In ieder bedrijf waar gewerkt wordt, gaat wel eens wat fout en dat is bij ons niet anders. We lopen daar dan ook niet voor weg en iedere klant die een klacht heeft, kan ons via de chauffeurs, telefonisch of via de mail bereiken. Ook kunt u bij ons langskomen. U kunt dan ook zien dat onze parkeerfaciliteiten goed beveiligd en netjes zijn. Al onze contactgegevens vindt u op onze site. Wij beantwoorden iedere vraag, klacht, wijziging, tip en opmerking. Waarom? Omdat de klant centraal staat en een positieve klantbeleving de motivatie is voor al onze medewerkers.


Vanwege het feit dat er veel concurrentie is in deze markt, en er veel nieuwe aanbieders van parkeerservices zijn kan het wel eens zo zijn dat slecht schrijven over de een, de ander goed doet. Wij richten ons vooral op de klant en doen gewoon waar we goed in zijn en groot in zijn geworden: het goed uitvoeren van valet parkeerdiensten voor reizigers die houden van comfort, gemak voor een eerlijke prijs.


In veel verhalen die hier staan herkennen wij ons bedrijf niet. Iedereen die dit leest en een klacht, opmerking of tip heeft, maar ook iedereen die ontevreden is over een service die wij hebben uitgevoerd, kan zich graag nu of in de toekomst melden via de telefoon, email of zelf langskomen. Wij staan u graag te woord. Hartelijke groet en tot snel. Namens al onze medewerkers.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Har06 »

De huidige parkeerprijzen bij Schiphol zelf zijn zeer concurrend te noemen, het parkeerterrein ligt bij het vliegveld, externe aanbieders lopen achter d efeiten aan

CA65
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2012 22:17

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door CA65 »

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Laatst gewijzigd door CA65 op 31 mar 2012 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.

mariska1971
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2012 16:35

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door mariska1971 »

Wij hebben al een aantal keer van de service van Central Parking gebruik gemaakt en alle keren tot tevredenheid. 1x moesten we 10 minuten wachten tot de auto er was. Maar ach, dat is het ergste niet.
Nu erg verbeterd vwb ophalen, gewoon tussen vertrekhal 2 en 3.

Volgende keer weer met Central Parking.

pandoosje
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2012 15:14

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door pandoosje »

Ik heb verschillende ervaringen met parkeerservices op schiphol, ook met Central Parking. Ik heb tot twee keer toe bij Central Parking geparkeerd. De eerste keer op aanraden van een kennis en de tweede keer omdat ik een kortingsbon van Central Parking had gekregen. Dit kwam omdat ik de eerste keer een half uur!! op mijn auto stond te wachten, omdat ze hem niet konden vinden op het terrein. Ik kreeg een korting voor de volgende keer parkeren aangeboden. Ik heb getwijfeld of ik het nog een keer zou proberen en besloot ze nog een tweede kans te geven. Had ik beter niet kunnen doen, want wederom stond ik op mijn auto te wachten. Toen heb ik Central Parking afgeschreven. Toen ik op internet een actie zag voor een andere parkeer service, Iparking schiphol ( www.iparkingschiphol.nl ) besloot ik hen een keer uit te proberen. En tot de dag van vandaag parkeer ik daar. Uitstekende ervaringen, mijn auto staat er iedere keer als ik de aankomsthal uit kom en ze hadden hem zelfs voor me gewassen als extra service. Helemaal toppie! Mijn ervaringen met central parking zijn dus niet zo goed.

RobinJG
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2012 16:34

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door RobinJG »

Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met King Parking? Ik ga begin mei voor 20 dagen op vakantie en ik zit erover te denken om daar te boeken. Ze zijn vrij nieuw denk ik want ik heb nergens ervaringen kunnen vinden op internet. Website is http://www.kingparking.nl

Schipholtraveler
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2012 16:52

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Schipholtraveler »

Ik heb voor het eerst van de "valet" service van Central Parking gebruik gemaakt en vond het een regelrechte aanfluiting. Ik moet het dan ook iedereen afraden.
De heenreis en de wagen afgeven op Schiphol verliep prima, maar toen ik die weer afgelopen woensdagavond laat op Schiphol wilde meenemen, was het een opeenstapeling van slechte indrukken en veel narigheid. Het begon ermee dat de wagen nog niet gereed stond toen ik bij het afhaalpunt arriveerde. Nou ja, zoiets kan gebeuren en toen mijn wagen arriveerde verontschuldigde de Central Parking "valet " chauffeur zich daarvoor. De ergenis begon pas toen die man helemaal geen bewijstuk van mij wilde zien dat het mijn auto wel was, ik moest hem daar echt op attenderen ! En daarna met de wagen wegrijdend, bemerkte ik dat er ontzettend mee geraced moest zijn geweest, want volgens de boordcomputer bleek het gemiddelde brandstofverbruik ineens omhoog te zijn geschoten (ik sta maar niet te lang stil wat dit onverantwoorde rijgedrag voor een nog koude dieselmotor betekende). Maar het ergste bleek toch wel, dat toen ik de volgende dag de wagen bij daglicht zag, er nu voor € 500,- lakschade aan de achterbumper zat. En dat op een nagenoeg nieuwe auto !
Ik heb daar direct foto's van genomen en een e-mail aan Central Parking gestuurd met mijn klachten. Daar komt dus geen enkele reactie op; niet eens een bevestigingsmail ! Nou, dat zegt wel genoeg over de servicehouding en de betrouwbaarheid van dit bedrijf. Volgende week krijgen ze dan ook een aangetekende brief van mij en als daar geen constructieve oplossing door Central Parking uitrolt, dan mag de bedrijfjurist ermee aan de slag.
De volgende keer parkeer ik mijn wagen zelf weer op Schiphol, geen "valet" service meer voor mij.

Gert-jan 33
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2010 14:14

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Gert-jan 33 »

Dat is zeker schandalig ja! Ik heb voor deze zomer een parkeerplaats geboekt bij Quick Parking. Een bekende van mij heeft daar namelijk al een aantal keren geparkeerd met een goed gevoel en aardige mensen. Daarnaast was hij ook nog redelijk goed geprijsd toen ik op prijs ging vergelijken.

Maar in het verleden heb ik wel vaker van zulke verhalen gehoord. Ik vrees dat ze niet gaan reageren maar dat je uiteindelijk verdere stappen zult moeten ondernemen!

Succes en houd ons een beetje op de hoogte;)

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door newmikey »

Vanochtend om half zeven geland met de KLM vlucht uit Chicago. CP gebeld en nog géén 10 minuten gewacht tussen Vertrek 2 en 3. Parkeerpolitie was wel hinderlijk aanwezig. Kilometerstand was +20 dus zoals verwacht en de mannen van CP waren vriendelijk en competent. Ondanks alle nare verhalen heb ik blijkbaar iedere keer geluk of zijn die verhalen die te erg lijken te zijn om waar te zijn hier dan toch van concurrenten?

Morgen weer weg maar via Brussel, dus géén CP maar begin juni naar Milwaukee vanaf Schiphol en toch maar weer CP geboekt.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door newmikey »

Schipholtraveler schreef:Het interesseert ze blijkbaar dus niets hoe ontvreden hun klanten kunnen zijn en wat dit voor reputatieschade oplevert.
Dat is inderdaad raar maar dat schijnt tegenwoordig bijna normaal te worden. Ik irriteer me daar ook aan. Van uw klachten vind ik die lakschade wel erg, bij uw andere klachten heb ik toch iets minder de indruk dat ze zo erg zijn.

Dat er geraced wordt met auto's lijkt me inherent aan het fenomeen "valet parking". Als u dusdanig zuinig bent op uw nieuwe auto kunt u inderdaad beter geen parking service gebruiken. Dat er niet om het papiertje gevraagd werd is fout maar of dat nu zo ernstig is betwijfel ik.

Overigens, bij het parkeren op bijvoorbeeld P3 wordt ook door Schiphol elke aansprakelijkheid uitgesloten dus sta je bij diefstal of schade óók met lege handen. In zoverre verschilt het zelf parkeren dus qua voorwaarden niet met een parkeerservice.

Zie bijvoorbeeld de hiervolgende vergelijking tussen de CP voorwaarden en die van P3.

CentralParking: "Voor directe dan wel indirecte schade, daaronder begrepen gevolgschade, immateriële schade, letsel, gederfde winst en / of milieuschade, veroorzaakt aan (goederen van) de klant of aan derden, door een aantoonbare niet volledige of niet behoorlijke uitvoering van de werkzaamheden van Central Parking, is Central Parking slechts aansprakelijk indien sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid."

Schiphol P3: "De tussen partijen tot stand gekomen Eenmalige Parkeerovereenkomst omvat geen bewaking. De SNBV sluit elke aansprakelijkheid uit voor beschadiging, diefstal, verlies e.d. aan/van het te parkeren c.q. geparkeerde Motorvoertuig en andere eigendommen van de Parkeerder of inzittenden, tenzij de Parkeerder kan aantonen dat sprake is van opzet of grove schuld van de zijde van SNBV."

Het enige verschil lijkt te zijn dat er bij CP met uw auto een stukje gereden wordt waarbij de kans op schade misschien iets groter is. Als echter iemand op P3 uw auto aanrijdt terwijl u in het buitenland zit, staat u eveneens met lege handen.

Dat het zuur is om zo'n schade aan een nieuwe auto te hebben begrijp ik volledig. Om echter volledig gedekt te zijn lijkt me géén van de parkeeropties een gedegen keuze - de auto kan dan beter thuis of op de parking van het bedrijf blijven.

Nogmaals, ik kan me uw irritatie volledig voorstellen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Har06 »

Een aantal reacties zijn leuk misschien, de nare ervaringen poets je daar niet mee weg.

De reclame die Butler denkt te maken werkt negatief, zo schrijft hij:
publiceer goede ervaringen en plaats geen slechte ervaringen,rare gedachte van de uitbater, rokende chauffeurs ruik je dagen in je auto, draaiende motoren is slecht,bevroren klanten is beroerd :twisted:

Voor een paar euro meer parkeer je op P3 of P4 van schiphol inck de shuttle services

B.Lazerd
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2012 14:09

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door B.Lazerd »

Marc de Wit schreef:Beste MD'82,

Ik heb inmiddels veel ervaring met het behandelen van klachten tegen CP. Als je contact met mij opneemt kan ik kijken wat ik kan doen voor jullie. Niet alle voorwaarden zijn redelijk in de AV van CP en de voorwaarden zijn recentelijk aangepast.
Je kunt me een PM sturen!
Heb HELAAS zaken gedaan (2011) met deze 'Jurist' uit Alkmaar. Was hierdoor dieper in de problemen gekomen door valse beloftes, spookfacturen voor niet geleverd werk en bedreigingen (als ik de media zou opzoeken)

Na wat googlen werd werd voor mij veel duidelijk. Deze persoon is een voormalig turncoach uit Alkmaar en heeft 19 maanden mogen brommen in de cel. En niet voor de minste vergrijpen.
Mocht U toch besluiten om zaken met hem te doen wens ik u veel sterkte toe, mijn advies is om deze persoon te mijden.

Gesloten