LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kees
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 okt 2003 21:10

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Kees »

Ik dacht eerlijk gezegd dat wij de discussie over dollartekens in de ogen en "met volle verstand een handtekening zetten" wel hadden gehad. Er is hier sprake van misleiding. Als je als bedrijf zo'n produkt op de markt zet, dan mag dat niet gepaard gaan met leugens. Het is terecht dat banken daarvoor afgestrafd worden. Je zou dan ook kunnen zeggen dat dexia dollartekens in de ogen had toen ze deze handel overnamen. Alleen daarom al zou dexia zichzelf als zogenaamde bank moeten schamen. Als bank zou je moeten weten waar deze overname toe zou kunnen leiden. Wat ik dexia kwalijk neem is dat ze geen oplossing zoeken maar als een blind paard 100% opeisen. Ik had een schikking terecht gevonden, dat had misschien een oplossing kunnen bieden. Maar dexia koos ervoor om zich keihard op te stellen. Ze hebben zichzelf onmogelijk gemaakt in Nederland en willen nu onder de naam Artesia de markt veroveren. Dit mag nooit gebeuren! Ik hoop dat het ooit zover komt dat wij op onze beurt ons keihard kunnen opstellen. Een bank als dexia verdient de naam bank niet. Het zijn een stel over lijken gaande zakenvullers welke geen oog hebben voor de schade en het leed dat ze nietsvermoedende burgers hebben aangedaan. Mensen die op dit forum zo af en toe zomaar een posting doen over dollartekens zouden zich eens wat meer moeten verdiepen in de achtergronden van dit debacle....

Joost van Egmond
Berichten: 69
Lid geworden op: 06 mei 2004 16:55

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Joost van Egmond »

Wat een brutaliteit Kees om een andere partij van leugens te betichten terwijl je zelf, als een sluwe hagedis getekend hebt, loerend op het voordeel dat je dacht te behalen met fiscale sluwigheid, als een doortrapte vos die ontdekt dat het kippenhok niet goed is afgesloten.

Jan_Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 mar 2004 03:54

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Jan_Jan »

"Hollen vaten klinken het hardst" blijkt ook nu weer bij de net voor mij geposte reactie! !

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Gvd »

'Joost',

Jij bent een etterende galbak en moest maar eens gauw opdonderen en zeker niet terugkomen onder een andere naam. Stuur me maar eens een mailtje want ik heb je nog wat meer te vertellen

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

De rutgertjes en de joostjes kun je het beste de wind uit de zeilen
halen dan hebben ze ook geen lol meer om mensen aftezxxken die
al genoeg in de ellende zitten.

stekelbeesken
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 mei 2004 08:32

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door stekelbeesken »

Joost van Egmond,

Misschien lijkt het beter dat je de wal in Hulst eens rondloopt, kun je een beetje afkoelen, in plaats van anderen te kleineren

Ik hecht geen enkele waarde aan je a-sociaal gedrag hier op het forum.

:!: Hopelijk dat de redactie van Trosradar zich hiermee eens bemoeit! :!:

Joost van Egmond
Berichten: 69
Lid geworden op: 06 mei 2004 16:55

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Joost van Egmond »

Ik ben nu in St Jansteen Steekelbeesken !

Rutger
Berichten: 65
Lid geworden op: 05 apr 2004 16:10

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Rutger »

Geplaatst op 04 May 2004 20:48 door Rutger


--------------------------------------------------------------------------------

Zoals ik al vermeldde aan jou heb ik geen boodschap .
fenneken

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Hollander »

Wij kunnen nu Joost allemaal wel aanvallen, maar realiseren jullie je wel dat er heel veel, misschien wel miljoenen mensen zo denken? Niet op dit forum, maar ik hoor heel veel reacties van mensen: had je maar niet zo'n contract af moeten sluiten, daar heb ik geen medelijden mee. Uiteraard zeggen mensen dat alleen als ze met iemand spreken waarvan ze denken dat hij geen gedupeerde is.

Dus Kees, we zijn dit station nog niet voorbij hoor!

gast058

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door gast058 »

Nou Hollander, dat kan wel zijn, en iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Maar dan toch op zijn minst in iets andere bewoordingen dan degene die jij aanhaalt, mag ik hopen. :roll:

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Chris G »

Het gaat er natuurlijk niet om of mensen dit wel of niet zouden mogen zeggen - aan ons dan de gelegenheid om er enige nuances in aan te brengen indien deze ontbreekt - maar met betrekking tot joost hoeft dat niet gedaan te worden alleen met de bedoeling om mensen te schofferen.
Wat de andere personen betreft, vaak roept men maar iets zonder zich ook maar enigzins te verdiepen in de problematiek van dit drama en vaak is dan de intentie van hun reactie "geen leuker vermaak dan leedvermaak".
Laatst gewijzigd door Chris G op 08 mei 2004 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Benny van der Vegt
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mei 2004 19:20

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Benny van der Vegt »

Maar hoe je het ook wendt of keert: elk slachtoffer heeft met dollartekens in de ogen én met zijn volle verstand een handtekening gezet hebben onder een overeenkomst waarin met geleend geld pakketten aandelen zijn gekocht. Het gaat me daarom veel te ver om de zwarte piet nu maar bij de politiek neer te leggen. Het kan helemaal geen kwaad om zelf ook eens in de spiegel te kijken.
Joop K,

Ik durf elke dag nog in de speigel te kijken, ik vraag mij af of de Dexia criminelen dat nog durfen, want als ik dit op mijn geweten had van 100000de gezinnen hun spaarcentjes afpakken en opzadelen met torenhoge restschulden zou ik geen oog meer dicht doen. Ik vind, en dat velen met mij, dat het onbegrijpelijk is dat de politiek niet heeft ingegrepen en dat nu nog niet doet. Door het instellen van de commissie Oosting was het de bedoeling van de politiek dat de partijen met elkaar gingen onderhandelen, en dat procedure´s werden stopgezet. Maar die bloedhonden van Dexia gaan gewoon door met incasso´s en BKR registraties. En weer doet de politiek niets.
Joop K(lepzeiker) volgens mij heb jij gemist met wat voor een misleidende reclame de aandelenlease aanbieders in die tijd kwamen, er was er maar een met dollartekens en dat waren en zijn de aanbieders.

Benny van der Vegt
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mei 2004 19:20

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Benny van der Vegt »

Benny ik steun je actie cq.oproep,met dien verstande dat er een nieuwe
EU partij komt die alle fraude bij EU aan de kaak wil stellen.
VAN bENTUM.
STEUN ZIJN POLICY EN STEM OP HEM.!!!!!!!!!!!!1
Als blijkt dat deze partij daadwerkelijk Dexia en andere aanbieders wil aanpakken zal ik mijn stem weer kleur geven, is dit niet het geval zal hij blanco blijven. Rob misschien kun je een url plaatsen op dit forum zodat wij ons door de heer van Bentum kunnen laten overtuigen.

stekelbeesken
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 mei 2004 08:32

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door stekelbeesken »

Chris G,

Ik steun je standpunt.. en heb hieraan niets toe te voegen

Ik wens iedereen een fijn weekend... ook mijn plaatsgenoot Joost

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

oké Rutger misschien heb je aan mij geen boodschap, maar wel
aan de andere gedupeerden (misschien) en heb je inderdaad een
verhelderend verhaal, toe maar jongen je kunt het wel gooi het maar
in de groep, praat maar van je af, leg je verhaal maar op het forum
en geef je maar eens bloot.

Victorix
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2004 21:29

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Victorix »

Met Van Bentum in voorgaande postings is waarschijnlijk bedoeld: Paul van Buitenen. Zie over zijn partij Europa Transparant: www.europatransparant.nl

André_Jansen
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2004 22:10

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door André_Jansen »

Een ding verbaast mij altijd.
Zodra er iets uit Brussel komt met betrekking op bijv. onze "heilige koe" of het overschrijding van bepaalde normen.
Dan weten ze in Den Haag niet hoe snel ze iets moeten bedenken om de "heilige koe" of de bevolking zwaarder te belasten.

Indien onze parlementsleden zo Brussels gezindt zijn, waarom is dan nog mogelijk dat er spaar constructie aangeboden worden die in de rest van Europa al jaren VERBODEN zijn!!!

Blijkbaar is in Nederland het bankwezen boven de wet gesteld.

Of zijn onze parlementsleden van het soort ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken.

André Jansen

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: OPROEP! Politiek laat ons in de steek,10-6 wij de politiek

Ongelezen bericht door Hollander »

Blijkbaar is in Nederland het bankwezen boven de wet gesteld
Is er dan een Europese richtlijn die aandelen leasen verbiedt?

Gesloten